Ajattelin ottavani n. 1,5 vuoden ikäiselle leoski tytölleni poika kaverin. Ja suunnitelmissa olisi myös poikaset. Olen kyllä lukenu erilaisilta sivuilta munien haudonnasta ja poikasten syötöstä ja hoidosta, mutta eihän siellä paljoo missään lue.
Onko munien haudonta vaikeaa??
Ainakin se kuullosti varsinkin arkipäiväsin, kun ei ole itse kotona.
Entä onko poikasten hoito vaikeaa??
Läheisessä eläin kaupassa myydään pikku jauhiksia, joten niistä ei tule pulaa.
Ja vielä et miten se haudonta laite viritettiin??
siis mitä tarvitaa ja miten estetään poikasten vahingoittuminen, jos ei ole samassa huoneessa, kun ne syntyy??
Kiitos kaikille vastauksista!:)
Leoskin poikasista...
4
256
Vastaukset
- -geggo-
Laitan tuohon alas linkin keskusteluihin joista saat varmasti tarvittavat tiedot.
Mutta koirasgekko jota olet hankkimassa pitää olla suunnilleen samankokoinen kuin sinulla jo oleva gekko. Muuten se joutuu isomman ruoaksi.
Lisäksi leoskeilla suositellaan vähintään kahta naarasta/koiras. Muuten koiras saattaa hätyytellä naarasta niin että se jopa voi lopettaa syömisen ja sairastua.
http://www.herppi.net/html/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=20905&highlight=leopardigekon lis%E4%E4ntyminen
-geggo- - leggo geggo
moi
pystyykö leoski naaras kantamaan 10 kuukautisena munia? ja voisko joku kertoo miten haudontakone viritetään ku oon teettämässä leoskeilleni poikasii- leggo gekko
vastatkaa pliis!!!(:tartten kiperästi apua...
- leggo geggo
leggo gekko kirjoitti:
vastatkaa pliis!!!(:tartten kiperästi apua...
sori tuli kirjotus virhe eli oon leggo geggo(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895