Anteeksi vaan turgulaiset, mutta nelosella sunnuntaina tuleva Giness vöörld rekord on pilattu Ressun hirvittävän guuloseilla gägätygsellä. Epätoivoisesti mies yrittää puhua normaalisti, mutta se g.....
Turun murteesta
5
456
Vastaukset
- salla
mutta itse turkulaisena olen taas sitä mieltä, että esim. hesalaisten kirjainten venytys kuulostaa minun korvaani varsin hupaisalta....
Murteet ovat meillä rikkaus eli antaa kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen käyttää omaa kieltään...ja ei se Ressun puhe kyllä niin "pahaa" turun- murretta ole.
Ressu ottaa varmasti ihan henk.koht. palautteenkin vastaan, jos sen annat, ja ehkäpä jopa yrittää petrata puhumistaan.- voi helvetin 16
...mutta kun se lauloi Bogar Co:ssakin englantia turkulaisittain...
- bhubheliinakundimme
Onneksi ei sitä städiä sentään. sitä mitä puhutaan pikkusormi pystyssä ja sivu silmällä vilkuillaan töisiä städin kundejä -
- ASSer
...Hesan seudulla liikuttiin vielä lannevaatteissa mettässä ja lähetettiin savumerkkejä.
- Zambo
Voi sua tsadilaista!!!
Ei Ressu ole Turusta vaan Maskusta eikä Turun murretta puhu noin kummallisesti muut kuin tsadilaiset (vai lausutaanko se stadilaiset?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899