GALLUP: Saldosi 10/05

$Gold Dollar$

Mun lokakuu alkanut pakkasella vaikka ulkona ollut melkein shortsikelit.

Eli ensimmäiset 17 päivää lahaataan 95€ miinuksella.
Mites muilla? Rohkeasti vaan, en mä teille naura.
Ainakin (muidenkin eikä pelkästään mun) vinkkien perusteella moni kylpee kuravellissä...

t. -95€

5

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe

Viimeisenä päivänä siirsin tyhjälle pelitilille 40 euroa. Perjantaina siirsin takaisin pankkiin 500 euroa ja pelitilillä on tällä hetkellä 60 euroa, joten hivenen on plussalla tämän kuun osalta.

• MutuMoilanen

Tässä kuussa (10.päivä) siiretty paffille 30e, saatu bonusraha 20e ja nostettu tuo 30e takaisin pankkiin. Sit viime torstaina kotiutin 100e jota ei ole vielä tullut, Pelitilillä tällä hetkellä 50e

Joten bonusrahalla on hyvin tullut peliä :)

• KYSYMYS!!!
        MutuMoilanen kirjoitti:

Tässä kuussa (10.päivä) siiretty paffille 30e, saatu bonusraha 20e ja nostettu tuo 30e takaisin pankkiin. Sit viime torstaina kotiutin 100e jota ei ole vielä tullut, Pelitilillä tällä hetkellä 50e

Joten bonusrahalla on hyvin tullut peliä :)

jos käyttää bonuskoodia paffilla, että kun siirtää 20 egee niin saa ilmaseksi 20 eli yhteensä 40 niin voiko sen oman 20euroa heti siirtää takas omalle tilille vai pitääkö sillä voitta ensin jotain...???

• MutuMoilanen
        KYSYMYS!!! kirjoitti:

jos käyttää bonuskoodia paffilla, että kun siirtää 20 egee niin saa ilmaseksi 20 eli yhteensä 40 niin voiko sen oman 20euroa heti siirtää takas omalle tilille vai pitääkö sillä voitta ensin jotain...???

Ainakin minä sain.

Mut eipä sillä välilä vaikka sen joutuisikin pelaamaan, kikkailee tämän jutun mukaan niin saa nostettua rahansa..

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000781&posting=22000000011129811

• peluuri

oli tos yhes vaihees tosi kuivaa mut sitte tuli voittoo noin 150 e ja nyt viime viikonloppuna tuli noin 40 e voittoo joten oon ehkä 30 e häviöl viel... :) toivottavasti nousuun lähtee tää munki kurssi :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe