NATO-vedätyksen viimeinen vaihe

Korpisoturi

Mielipidemuokkaus suomalaisten saamiseksi NATO:n kannalle aloitti eilen viimeisen vaiheensa kun julkistettiin gallup jonka mukaan 49% suomalaisista tukisi NATO:on liitymistä jos valtiojohto olisi sen kannalla. Kuviohan on tuttu jo EY-kansanäänestyksen ajoilta.

16

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • preeti

      "Johtajien" perässä vaikka helvetin tuleen. Kummaa kun kallupit ei kysy, että jos saat valita niin lintuinfluenssa vaiko natoliitto. Molemmissa kun on kansainvälinen elementti.

    • eu jäsenyys....

      ....muinoinen AL:n turkin eu jäsennyskysely.
      Muka 2/3!!!

      Mikä lie paska tutkimus tämäkin?

      kertooko maakuntajoukkojen miehistöpula mitään?

      vai huitastaanko kaikki suoraan ruattiin?

    • Kansan mielipiteen

      mittauksilla ei ole mitään merkitystä, koska suomalaiset kannattavat sitä, mitä käsketään kannattamaan. Tässä asiassa tosin on vain hyvä että kansa on lammaslauma. Ainut asia mikä pitää saada nopeasti kuntoon on NATO-jäsenyys!

      • voit rakentaa

        takapihallesi hiekkalaatikkoosi sellaisen tinasotilasarmeijan kuin haluat ja leikkiä ihan itseksesi tai pyytää kaverisi mukaan


      • kulta pieni
        voit rakentaa kirjoitti:

        takapihallesi hiekkalaatikkoosi sellaisen tinasotilasarmeijan kuin haluat ja leikkiä ihan itseksesi tai pyytää kaverisi mukaan

        olisi ihan kiva nähdä sinunkin nyrpeä naamasi, kun Halonen parin vuoden päästä lobbaa NATO:a kansalle ja selittelee "vaihtunutta" kantaansa. Erityisen kivaa olisi nähdä naamasi joskus 2007-2009, kun täysjäsenyys allekirjoitetaan.

        Kun jo olemme roisisti jäseniä niin miten tämä haittaa sinun jokapäiväistä elämääsi? Oliko erityisen kauheaa ja elämääsi haittaavaa esimerkiksi se että 6 suomalaista Hornettia osallistui tässä kuunvaihteessa Hollannissa Leeuwardenissa Frisian flag 2005 ilmasotaharjoitukseen yhdessä Hollannin, Englannin, Ranskan, Belgian ja Ruotsin ilmavoimien kanssa? Siellä laajassa ja erittäin vaativassa harjoituksessa osaavat suomalaiset loistivat. Jotenkin voisin veikata että et edes tiennyt koko asiasta. Sama tulee olemaan täysjäsenyyden aikana. Et edes huomaa sitä!!!


      • Korpisoturi
        kulta pieni kirjoitti:

        olisi ihan kiva nähdä sinunkin nyrpeä naamasi, kun Halonen parin vuoden päästä lobbaa NATO:a kansalle ja selittelee "vaihtunutta" kantaansa. Erityisen kivaa olisi nähdä naamasi joskus 2007-2009, kun täysjäsenyys allekirjoitetaan.

        Kun jo olemme roisisti jäseniä niin miten tämä haittaa sinun jokapäiväistä elämääsi? Oliko erityisen kauheaa ja elämääsi haittaavaa esimerkiksi se että 6 suomalaista Hornettia osallistui tässä kuunvaihteessa Hollannissa Leeuwardenissa Frisian flag 2005 ilmasotaharjoitukseen yhdessä Hollannin, Englannin, Ranskan, Belgian ja Ruotsin ilmavoimien kanssa? Siellä laajassa ja erittäin vaativassa harjoituksessa osaavat suomalaiset loistivat. Jotenkin voisin veikata että et edes tiennyt koko asiasta. Sama tulee olemaan täysjäsenyyden aikana. Et edes huomaa sitä!!!

        Kun alkaa Al-qaidan pommit paukkua Helsingin metrossa voi olla että huomataan aika katkerasti olevamme NATO:ssa.


      • sinulle pelottelija
        Korpisoturi kirjoitti:

        Kun alkaa Al-qaidan pommit paukkua Helsingin metrossa voi olla että huomataan aika katkerasti olevamme NATO:ssa.

        11.9.2001 jälkeen algaidareiden tekemistä noin 45 iskua 2 on tehty länsimaihin (Espanja ja Englanti), loput kaikki on tehty islamilaisissa maissa. Pääosin Afrikassa ja Lähi-Idässä. Valtaosaa NATO-maista ei olla uhkailtu ääri-islamistien toimesta, kun taas NATO:oon kuulumattomia maita on uhkailtu, mm Ruotsia. Ääri-islamilaisia terroristeja ei kiinnosta, mitkä maat kuuluvat NATO:oon, korkeintaan se mitkä kuuluvat USA:n Irak-koalitioon. Siihen kuuluu lähes koko maailma mukana NATO-maita, ei NATO-maita ja NATO:oon kuulumattomia maita. Terrorismilla ja NATO:lla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ääri-islamilaiset terroristit tuskin edes tietävät, mitkä maat kuuluu NATO:oon ja mitkä eivät. NATO itsessään ei ole kuin autanut muslimeja lopettamalla muslimien teurastuksen ex-Jugoslaviassa 90-luvun lopulla käymässään historiansa ainoassa sodassa.


      • sinulle että
        sinulle pelottelija kirjoitti:

        11.9.2001 jälkeen algaidareiden tekemistä noin 45 iskua 2 on tehty länsimaihin (Espanja ja Englanti), loput kaikki on tehty islamilaisissa maissa. Pääosin Afrikassa ja Lähi-Idässä. Valtaosaa NATO-maista ei olla uhkailtu ääri-islamistien toimesta, kun taas NATO:oon kuulumattomia maita on uhkailtu, mm Ruotsia. Ääri-islamilaisia terroristeja ei kiinnosta, mitkä maat kuuluvat NATO:oon, korkeintaan se mitkä kuuluvat USA:n Irak-koalitioon. Siihen kuuluu lähes koko maailma mukana NATO-maita, ei NATO-maita ja NATO:oon kuulumattomia maita. Terrorismilla ja NATO:lla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ääri-islamilaiset terroristit tuskin edes tietävät, mitkä maat kuuluu NATO:oon ja mitkä eivät. NATO itsessään ei ole kuin autanut muslimeja lopettamalla muslimien teurastuksen ex-Jugoslaviassa 90-luvun lopulla käymässään historiansa ainoassa sodassa.

        ei NATO-mailla tarkoitetaan niitä maita, jotka eivät ole täysjäseniä eivätkä kumppaneita.


      • .....
        Korpisoturi kirjoitti:

        Kun alkaa Al-qaidan pommit paukkua Helsingin metrossa voi olla että huomataan aika katkerasti olevamme NATO:ssa.

        Mistä näitä urpoja sikiää?


    • Yhtä paha kuin ...

      ... poliitikot, jotka päättävät, mitä siellä tehdään.

      Vai onko joku eri mieltä?

    • outoa

      Tarja H:n vetämä linja paljon pahempaa kuin liittyminen natoon. Mitään sanomaton presidentti, ilman kunnon linjaa (lössö mummo). Kyllä olisi parempi vaikka liittyä natoon kuin olla naurun alaisena koko maailman edessä. Eihän kukaan ota H edes todesta. Mutta sellainen presidentti kuin kansa, kyllä välillä melkein hävettää.

    • Anonyymi

      En olisi uskonut että Nato vedätys onnistui vihdoin ja viimein. Kiitos kuuluu luonnollisesti Venäjän presidentti Vladimir Putinille joka antoi Suomen kansalle merkin etsiä turvaa jotta ei enää koskaan tarvitse joutua naapurimaan kanssa yksin tappelemaan.

    • Anonyymi

      Suomi ei ole Naton jäsen koska se ei ole naton sääntöjen mukaan pitänyt kansanäänestystä.

      • Anonyymi

        On Naton jäsen ja asia kerrottiin suorassa lähetyksessä Naton päämajan edustalla äskettäin. Venäjä oli se joka Suomen Natoon sai, mutta vuosia vanhassa ketjussa sitä ei osattu huomioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Naton jäsen ja asia kerrottiin suorassa lähetyksessä Naton päämajan edustalla äskettäin. Venäjä oli se joka Suomen Natoon sai, mutta vuosia vanhassa ketjussa sitä ei osattu huomioida.

        Niinistön juttujahan tämä nato on. Ei kansan. Sama eu. Yksinvaltias niinistö.


    • Anonyymi

      Tyhmää kansaa voi kusttaa mihin vain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe