Venakoille ei taida työ maittaa

Late Lapista

   
   Kaksi kuukautta Savukosken metsissä Riitan Herkku Oy:lle urakoineet thaimaalaiset marjanpoimijat ovat lähdössä tänään lauantaina takaisin kotiin. 92-henkinen thaimaalaisryhmä oli juuri saamassa kotiinviemisinä lähes 360 000 euroa verovapaita marjarahoja. Poimijat viettivät päivittäin metsässä kaksitoista tuntia, mikä oli thaimaalaisille täysin normaali työaika.

Mutta miksi tämä sama työ ei kelpaa venäläisille naisille. Ei, ei, heille sopii saada sama palkka tai enemmänkin, siitä että levittävät jalkansa muutaman kerran päivässä. Ja sitten valitetaan suomalaisfeministeille, miten heidät on taloudellisesti pakotettu iljettävään työhönsä.

Ja syyllinen on suomalainen mies, joka tästä hyvästä pannan puoleksi vuodeksi vankilaan ja menettää näin työpaikkansa.
Kirjoittanut: Työ mies 15.10.2005 klo 19.35
   
   Kaksi kuukautta Savukosken metsissä Riitan Herkku Oy:lle urakoineet thaimaalaiset marjanpoimijat ovat lähdössä tänään lauantaina takaisin kotiin. 92-henkinen thaimaalaisryhmä oli juuri saamassa kotiinviemisinä lähes 360 000 euroa verovapaita marjarahoja. Poimijat viettivät päivittäin metsässä kaksitoista tuntia, mikä oli thaimaalaisille täysin normaali työaika.

Mutta miksi tämä sama työ ei kelpaa venäläisille naisille. Ei, ei, heille sopii saada sama palkka tai enemmänkin, siitä että levittävät jalkansa muutaman kerran päivässä. Ja sitten valitetaan suomalaisfeministeille, miten heidät on taloudellisesti pakotettu iljettävään työhönsä.

Ja syyllinen on suomalainen mies, joka tästä hyvästä pannan puoleksi vuodeksi vankilaan ja menettää näin työpaikkansa.

5

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arbeit macht frei

      Kyllä suomalaisen peräkammarin pojan juustoisen kyrvän lutkuttaminen ja paakkuisen sperman irrottaminen puolijäykästä nahkafagotista käy työstä!

      • se on pitkälti avio/avo miesten syytä kun eivät patista töihin.


      • asd

        nikkisi? Työ, mahti, vapaus. hhmm
        "Arbeit nach frei" taasen on tunnettu lause Auschwitzin portilta. Paikka johon monet tämän palstan kirjoittelijat olisivat olleet tervetulleita. Tosin ei minun mielestäni.


      • siellä portilla
        asd kirjoitti:

        nikkisi? Työ, mahti, vapaus. hhmm
        "Arbeit nach frei" taasen on tunnettu lause Auschwitzin portilta. Paikka johon monet tämän palstan kirjoittelijat olisivat olleet tervetulleita. Tosin ei minun mielestäni.

        Ei sitä Auswitchin porttitekstiä ole muutettu. Kyllä siellä edelleenkin julistetaan työn tekevän vapaaksi.

        Puola ja siten myös Auswitch ovat nykyisin osa EU:ta ja yhteistä europpalaista perhettä. Historialla on tapana toistaa itseään muutaman sukupolven välein. Nykyisin museoina toimiville leireillekin tulee käyttöä sitten, kun tavalliset kansalaiset kyllästyvät lopullisesti nykyterrorismiin ja äänestävät taas valtaan puhdistuksia ajavat poliitikot. Kannattaa muistaa, ettei Saksan Aatukaan kaapannut valtaa, vaan tavallinen kansa äänesti hänet johtajakseen vapaissa vaaleissa.


      • vallan
        siellä portilla kirjoitti:

        Ei sitä Auswitchin porttitekstiä ole muutettu. Kyllä siellä edelleenkin julistetaan työn tekevän vapaaksi.

        Puola ja siten myös Auswitch ovat nykyisin osa EU:ta ja yhteistä europpalaista perhettä. Historialla on tapana toistaa itseään muutaman sukupolven välein. Nykyisin museoina toimiville leireillekin tulee käyttöä sitten, kun tavalliset kansalaiset kyllästyvät lopullisesti nykyterrorismiin ja äänestävät taas valtaan puhdistuksia ajavat poliitikot. Kannattaa muistaa, ettei Saksan Aatukaan kaapannut valtaa, vaan tavallinen kansa äänesti hänet johtajakseen vapaissa vaaleissa.

        kaappasi. Niissä vapaissa vaaleissa natsit saivat reilun 30% kannatuksen, jonka jälkeen Aatu sitten vehkeili itsensä diktaattoriksi, eli anasti vallan itselleen ja lopetti muut puolueet.

        Ilman natsien vallankaappausta Aatu ei olisi sotiaan aloittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe