Kati Sinenmaa

make

HEi!
Näin su 16.10.2005:n tv-ohjelman Kati Sinenmaasta. En todellakaan ymmärtänyt kun hän aikoo pyriä tekemään jotain asioiden eteen.
Miksi muutti metsään ja aikoo elämään erakkona? En pysty kuulla telkasta mitään asioita kun ei ole tekstitystä. kertoisiko joku ystävällisesti asian mihin asioihin Kati pyrkii ... Vaiko hän vain hullu nainen?

16

7499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1400 euroa

      ilmeisesti hän jätti jostakin syystä vuokrat maksamatta asunnostaan ja sai sieltä häädön ja muutti metsään asumaan rakentamaansa kivirakennelmaan

      Ohjelmassa ei selvinnyt miksi hän jätti vuokrat maksamatta.Käyttikö hän esim.alkoholia joka vei rahat ?

      Vuokrarästit meni ulosottoon, mutta Kati väittää että hän on maksanut vuokrat ja valitti asiasta eduskunnan oikeusasiamiehelle ja aikoo valittaa EU:n oikeusasiamiehelle

    • läheltä seurannut

      putuivat maksetuista laskuista, jotka siis jo oli kertaalleen maksettu. Asunto oli kaupungin sosiaaliasunto, johon kuulu, että kela maksaa vuokran omavastuuosuuden, joka jää asumistuen ulkopuolelle. kela ne maksanutkin, mutta kaupunki peri niitä katilta itseltään jostain syystä toiseen kertaan. Siis katille periaatteellinen taistelu, jonka haluaa viedä loppuun asti.

    • Jussi
      • Jussi Ry

        Löytyykin Katin biografiasta sivulta http://www.geocities.com/sinenmaa/bloggers.html

        ..."Vuoden 1994 lopussa tein sitten päätöksen lähteä pois opiskelija-asunnostani ennen kuin minun pitäisi lähteä sieltä jonkun toisen päätöksen tähden. Sillä olin jo silloin niin paatunut omaehtoisuudessa, etten olisi voinut sallia itselleni sitä, että olisin joutunut muuttamaan.. Nyt sain lähteä täysin omasta aloitteestani, ja vaikka en tiennytkään, mitä siitä seuraisi, niin lähdin siitä huolimatta Vapun aattona, -95. Ensimmäisen yöni vietin Viikin luonnonsuojelualueella, lintutornin juurella telttaani kääriytyneenä --koska en saanut sitä kasattua yön pimeydessä.. Pakkasta oli kymmenen astetta, ja taivas oli niin kirkas ja tähdet lähellä.

        "Kesän -95 telttailin eri puolilla pääkaupunkiseutua tarkoituksena lähteä syksyn tullen jonnekin Väli-Meren maisemiin. Mutta syksy tuli, ja nukuin yöni edelleen teltassa --eikä minulla ollut minkäänlaista pelkoa tulevasta talvesta, ja asunnottomuudesta. En ollut millään tavoin huolissani olosuhteistani, vaan annoin päivien mennä menojaan, ja minun tehdä omia tekojaan. Koko kesän ajan tunsin olevani vain huviretkellä.

        "Elokuun 10. -95 muutin Viikin kallioiden päältä telttani Pohjois-Pasilaan. Ja sinne erääseen metsikköön aloin sitten rakentaa telttani päälle sateen suojaa, josta sittemmin kehkeytyi minun itse sitä mitenkään ennalta suunnittelematta se, josta se sittemmin on saanut julkisuutta. Sillä kun ihminen antautuu elämän vietäväksi, niin silloin elämä on vietävän jännittävää, merkityksellistä ja monivivahteista ilman minkäänlaista mahdollisuutta ikävystymiseen.

        "Ensivuoteni Puolen Hehtaarin Metsässä tuntuivat ikään kuin olisin koko ajan retkellä. Koska siihen aikaan en vielä tiennyt asunnottomille järjestetyistä palveluista, niin en pitänyt sitä minään, kun kävin vessoissa pesuilla. Olin ikään kuin en olisi edes tiennyt mistään paremmasta, joten en siksi osannut edes haaveilla siitä, tai vaatia muita toteuttamaan minulle sellaisen elämän, jota pidetään nykyään arvossa, koska ei uskalleta elää elämää luonnollisissa yhteyksissään. " . . .
        (Kati Sinenmaa)


    • susanna

      Moi,
      En myös minäkään.
      Luulen, että hän on kassialmatyyppiä ja vaikuttaa mainos/rahankeruutempulta..
      Veikkaan ettei hänellä ole ollut koskaan lapsia tai jos vahinko olisi käynytkin, niin huostaanotettu lastenkotiin.
      Aika miesmäisen näköinen henkilö ja outo tuo vasen käsi,missähän rytäkässä telonut sen?

      T. huuhaata

      • Jussi Ry

        No, tosimaailman kannalta katsottuna sinun koko viestisi oli otsikkonsa mukaisesti nimenomaan huuhaata kokonansa. Pelkkiä luuloja, vaikutelmia, veikkauksia ja epäolennaisuuksia. Se jos mikä on huuhaata.

        Mitä Kati Sinenmaahan tulee, olennaisia kysymyksiä ovat nähdäkseni seuraavat:

        Mitä elämä on? (Vastaan: Hyvää)

        Mikä on elämän tarkoitus? (Vastaan: Nauttia elämästä; ts. olla siirtämättä vastuutani mistään asiasta kenellekään toiselle missään tilanteessa.)

        Oliko muuta huomioon otettavaa? (Vastaan: Ei yhtikäs mitään. Siinä kaikki.)


      • mimosa

        Onko sulla Kati ollut lasta/lapsia?
        Tai onko sulla ollut miestä?
        Et vaikuta oikenín pullantuoksuiselta äidiltä tahi miestennielijältä?
        Vai kiinnostavatko naiset enemmin ?


      • a.p.

        tuntuu erittäin pahalta lukea näin patoutunutta tekstiä. "susannalla" ei ole kovin hyvä olla, se on ainoa asia joka viestistä välittyy. parempaa jatkoa hänelle.
        a.p.


      • Tinka

    • Pentti-Seppo

      ja täytyy sanoa että oli erikoista katsottavaa. Eikös tää ihminen etsinyt jotain avaruuden yhteydenottoa jos oikein ymmärsin?

    • kokeen tekijä

      Koe

    • Aivannnnn

      Olen nähnyt lähes päivittäin tämän henkilön Helsingin ympyrätalon S marketissa. Asuneeko lähettyvillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe