Kirjoittajia asiallisesta kirjoittelusta ja syvällisistä pohdinnoista:
Jussi
Oggi
Seppo
Atte ateisti
PikanaPakana
PekkaPakana
Sun-Glasses
Sleepless Night
Jaina
Diagoras (missä mies muuten luuraa?)
Muut kiitokset:
Jasonille kiitos perustelluista mielipiteistä!
Elliä uteliaisuudesta.
Mirkaa sitkeydestä ja linjassa pysymisestä.
Nassea kevennyksistä, pysyy hymy herkässä (kunnon kalsarikännimeininkiä ei mikään voita, muistaakseni).
Jos unohdin jonkun, olen pahoillani!
Jokainen ansaitsee kiitoksen olemassaolostaan. Ilman teitä palstaa ei olisi.
Haluan kiittää seuraavia
7
663
Vastaukset
- Jussi
Toivottavasti tämä ei ollut jäähyväis kirjoituksesi. Tämä on omanlaisensa erilainen palsta. En ole samaa mieltä kaikkien kanssa mutta harvemmin ihan pelkää roskaa ilman ajatusta täällä näkee. Siitä kaikille kiitoksia ja piristävää jakoa.
Voititko jonkin pokaalin vai? o.0
- JSS
Minä olen Diagoras, vaihdoin nimimerkkiä elokuussa.
- Apostoli34
Sorry...Jotain tuttua toki tyylissä on :) Well, hyvä että olet edelleen tallessa. Ja hengissä.
- PikanaPakana
Elävässä elämässä ei tule kovinkaan usein mahdollisuutta käydä yhtä syvällisiä/rakentavia keskusteluja.
- Nasse
kirjoittelemaan asiallisesti ja syvällisesti.
- sun-glasses
kiitoksista. Asialinjalla edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862