Tässä tarinassa ei ole lääkäreitä, mutta olin yksi kesä äitini miehen mökillä (siis ei tod. isäni) viettämässä itsekseni aikaa, kalastellen jne. aamulla ajattelin mennä laiturin päähän ongelle hain sellaisen kunnon pöllin penkiksi ja uikkarit jalkaan ( ei mitkään tiukat speedot) ja onkivapa käteen ja eikun onkimaan.
Meni noin puoli tuntia niin naapurit tuli veneellään omalle mökilleen. Laitureilla on noin 20m väliä. No minä tottakai iloisesti tervehtimään, porukkaa tuli koko bussterillenen. No moikkasivat takaisin mutta jotenkin olivat oudon oloisia, nuoremmat hymähteli ja vanhemmat oli vähän hämillään.
No naapurit sai veneen purettua ja menivät mökilleen minä siinä ihmettelemään että mikä siinä onkivassa nuoressa miehessä niin hymyilyttaa. No satuijn painamaan päätäni vähän alaspäin ja huomasin että mikäs se sieltä lahkeesta pilkottaa. No vehkeet koko komeudessaa. siis kaikki palleineen kaikkineen. Eipä kuule muuta kuin vehkeet uikkareihin ja mökille jossa sitten loppuajan vietinkin seinien sisällä... Tarina on tosi
Sattuu sitä mökilläkin.
4
471
Vastaukset
- kippari
heh no toisaalta voi olla tervettä tuulettaa vehkeitä välillä :)
- välkky
paljon aikaisemmin kuin jouduit siihen ikiliikkujaasi"pyörätuoliin"?Olitko jo tuolloin pahasti "alkoholisoitunut"?Tsau!
- JUH
Nooh alkoholismi vaivasi jo silloin piilevästi ;D
- välkky
JUH kirjoitti:
Nooh alkoholismi vaivasi jo silloin piilevästi ;D
se, kun 06.07.2002 klo 22.12 kerroit, että olet "pyörätuoli-monivammainen alkoholisti"niin koska tämä ikiliikkuja pyörätuoli astui kuvaan mukaan.Jos monivammasi on muistinkin puolella ,niin kovin ymmärrän jotta et kommentoi tuota ikävää tapausta.Olisi kiva jos kysyisit seuraavaksi huuhaa palstalla, josko joku lahjoittaisi sinulle sisäkumin pyörätuoliisi, kun et sitä työlläsi vammasi johdosta voi hankkia.
PS.Aja matalalla sillä ikiliikkujallasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632