Tarvitsin vähän apua, kun pitäisi luoda jonkinlainen algoritmi, joka tulostaa sisällä olevien henkilöiden lukumäärän jaoteltuina neljään eri henkilöryhmään.
Tässä pitäisi siis luoda taulukko johon tallentuu sisäänmentäessä esim.1 ja pois lähtiessä -1.
Ongelma on se, että millä tavalla minä kaivan sieltä taulukosta ne tietyt luvut. taulukko on siis tyyliin 1 2 -1 4 1 1 -2 .... ja se laskee sen pohjalta sisällä olevien henkilöiden määrän jaoteltuna neljään eri ryhmään. Siis mistä voisi löytyä apua?
taulukko ongelmia
blossom5
2
243
Vastaukset
- Kooderi
Se taulukko pitää käydä kokonaan läpi ja katsoa onko taulukossa "tietty luku" juuri siinä kohdassa.
Taulukon käyt läpi vaikka for:lla tai while:lla.
Tää taitaa olla taas näitä opiskelijoita, jotka ei käy luennoilla, ja sitten tekee tehtäviä paniikissa edellisenä iltana. :(- blossom5
Siis tarkoitin lähinnä, että pitääkö minun tehdä neljä eri taulukkoa ja niin saan sen kyllä onnistumaan, mutta kun en oikein keksi sitä että miten saan ne tietyt arvot kaivettua ja tulostettua sieltä yhdestä taulukosta. En nyt tiedä, onko tässä luentojen kanssa mitään tekemistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362