miksei naiset tykkää nuolemisesta

pervoko

minä tykkään hirmuisen paljon siitä kun nainen ottaa kaluni suuhun ja niitä naisia löytyy mutta kun yrittää nuolla niiden jalkoväliä niin johan ne menee hämilleen.kertokaa naiset mistä se johtuu vai onko minulla vain ollut huono tuuri naisten kanssa.

12

2866

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siiri

      Se on tekniikkalaji. Kaikki ei sitä ossa. Siinä kiihotataan klitorista. Pelkästä aukon nuolennasta ei pajoa kostu

    • nainen 30+

      Kyllä naiset siitä tykkää, minä ainakin, mutta se on todellakin tekniikkalaji.
      Jos vaan hellästi kielellä nuoleskelee, ei siitä ole mitään iloa vaan ärtymystä.
      Toisinaan hiukan kovemmat otteet ovat tarpeen, jopa suotavia.
      Jatka etsimistä, kyllä löydät sellaisen, joka siitä pitää!

      • Anonyymi

        Voi voi teidän kanssa 😁


    • doggi

      No jos jäykkänä nuolet se ei ole kivaa, vaan käytä kieltäsi niin ulkona kuin saat koko kielellä
      lipottelet ja ime pikkaisen. mutta kokeile kaikkea mitä keksit ja käytä sormia
      ja muista kysyä partneriltasi neuvoa jos se menee hämilleen

    • Amanda

      sulla on kyllä nyt huonoa tuuria naisten kanssa...jos nyt niin voi sanoa.
      nimittäin uskoisin että suurin osa naisista, itseni mukaan lukien menee aivan hulluksi, sillä nuoleminen on parasta tyydytystä mitä tiedän!
      onhan sellaisiakin yksilöitä jotka ei siitä pidä, se voi myöskin johtua siitä että et osaa nuolla oikein. puhu tyttöystäväsi kanssa asiasta...?

    • nautinto

      on tainnut olla vaan huonoa tuuria, ei mistään saa sen paremmin kun kunnon suuseksistä. mutta todellakin tekniikoita on erilaisia ja joskus tykkääkin erilaisesta. välillä hiljaa ja oikein hitaasti, toisinaan taas oikein kovasti. se vaan täytyy kokeilla!

    • Molla

      heips sinulle!

      luulenpa että sulla on ollut vain huono mäihä taikka kokemattomia tyttösiä vuoteessasi, sillä minä en itse tiedä mitään ihanampaa kuin sen että mies nuolee kosteaa pilluani ja kiusoittelee kielellään imee klitoriksen suuhunsa ja saa minut lopulta laukeamaan suullaan......ihanaa.
      Uups jo pelkkä ajatus saa minut kosteaksi.
      Mutta voipi olla että olet itse vielä niin nuori mies ettei tosinaista ole tiellesi vielä tullut.
      onne kuitenkin tulevaisuudessa kyllä se sieltä tulee sellainenkin vastaan joka haluaa suuseksia molemmin puoleisesti.

      t. molla

    • suuta

      Kai olet aiemmista viesteistä jo vakuuttunut.
      Suuseksi on taivaallisen ihanaa, kun sen osaa... se vaatii ehkä hieman enemmän avoimuutta ja luottamusta kuin "perinteinen" rakastelu, minäkin rakastan erityisesti suuseksiä, molemminpuolisesti.

    • Ninni

      kohdannut vain niitä naisia jotka siitä eivät nauti...Itse nautin siitä suuresti enkä joudu yhtään hämilleni. Onhan se kiva kun ensin ottaa suihin ja sitten vielä itse saa ihanan kielikäsittelyn...

    • anne

      mä en käsitä.. ite otan mielelläni suihin ja päin vastoin.. mutta mun mieltymikset ei tietenkään ole samat ku sun seksikumppaneilla mikä ei oo mikään ihme.. muista että kaikilla on erinlaiset mieltymykset ja ajatukset.. toivottavasti löydät itelles jonku joka rakastaa nuolemista.. kuten MÄ ja SÄ..=)

      • pervoko

        olet varmasti ihana ihminen anne


      • anne
        pervoko kirjoitti:

        olet varmasti ihana ihminen anne

        no niinkin voi sanoa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe