heips!
windows2000 pro asennusta yrittelen. saan kyllä käynnistymään levyltä ja asennuksen alkamaan, mutta asennus pysähtyy aina ACPI-tuen puutteeseen. sen verran vanha bios vissiin tms.??
tuohan pitäisi ohittua painamalla ACPI-tuen kohdalla F7-nappulaa, mutta ei vaan ohitu vaan asennus pysähtyy aina tuohon.
ACPI-tuki pois biossista, mutta miten vai/tai muita ehdotuksia?? (Gigabyten emo näyttää olevan)
kiitos jo etukäteen.
ACPI-tuki
puuttuu
1
290
Vastaukset
- zaz
eipä se varmaan kunnolla tuu toimimaan, jos ei tosta eteenpäin mene. jos uudempaa BIOS-versiota ei todella ole tarjolla, sen täytyy olla sen verran museokamaa jo ettei kannata laittaa kuin win98 korkeintaan. tai NT4.0 jos nt-sarjaa haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006