Ketkä muistavat pari vuotta sitten Neloselta tulleen ojelman nimeltä Dream Team? Sarjassa seurattiin Harchester United nimistä jalkapallojoukkuetta.
Mielestäni sarja oli loistava. Nykyisin sarja ei enää tule, mutta uskon että jos moni lähettää ASIALLISTA palautetta Neloselle, Dream Team alkaa taas pyörimään. Suomessa jäimme silloin kolmannen kauden loppuun, kun briteissä mennään nykyisin jo yhdeksättä kautta.
Osoite on siis http://www.nelonen.fi/palaute/palaute.asp
Itse lähetin jo palautetta...
Dream Team
6
2061
Vastaukset
- blösöö
kävin heti antamassa palautetta, toi sarja on ehdottomasti paras!!!!!
- Karl Fletcher
Kannattaa pyytää kavereitasi, sillä jos jokainen joka lähettää palautetta kertoo esim. 2 kaverilleen, ja he taas kertovat kahdelle kaverilleen... Siitä tulee nopeasti jo paljon ihmisiä ja Nelonen alkaa näyttämään sitä (ehkä) =)
Itse olen näin tehnyt... - toffee89
löysin kaapista videolta kyseistä sarjaa katselin sitä juuri äsken.. olisiko jollain myös videolla? myytäväksi ellei itse enään tarvitse :)
- Scott Lucas
Helvetin hyvä sarja. Kuinka ollakaan, näin juuri vimme yönä unta tästä sarjasta. Kun katsoi tätä sarjaa ja samaistui henkilöihin, niin itsekin tunsi, että on ihan pro-pelaaja :)
- toni85-2
olen itekkin ihmetellyt mihin jäi tuo loistava sarja. Se jäi niin hyvääkiin kohtaan juuri kun se loppui. Harmi kun nelonen on tainut näyttää vain kolme tuotantokautta jos sitäkään ja briteissä sitä on jo taidettu näyttää jo 9 kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080