Kahdesta ensimmäisestä erästä ovat päässeet jatkoon ehdottomasti eriensä parhaat. Ilkan tiesin jo ennen oman eränsä alkua olevan paras. Toista erää kuunnellessani tuntui toivottomalta Pete ja Roni olivat lähes samalla "viivalla". Ajattelin jo jättää äänestämättä kokonaan kyseisessä erässä, mutta kun kuulin Katrin esityksen tiesin heti että se on hän...Aivan mahtava tunne esityksessaä, UPEETA.
Ilkka ja Katri
10
853
Vastaukset
- satans little helper
Se kaksonen oli tokahuonoin omassa erässään. Kyllä sen kuuli jokainen jolla on edes vähän sävelkorvaa. Molemmat tytöt olivat parempia!
Tyypillistä että pikkuteinarit äänestää jotain tollasta pelleä...- pikkuteinarit
En jaksa kuulla enää että vain pikkuteinarit jne... En ole teini vaan 32 v ja silti äänestin Ilkkaa. Olen kuullut että monet minua vanhemmatkin äänestivät häntä. Ehkäpä Antti Tuiskua äänestivät teinarit kun hän oli itsekin nuorempi, mutta Ilkassa on jo sellaista kypsyyttä joka vetoaa näin vanhempaankin.
- fjbiftjh
eiks roni pääässy..? :o
- minä vain ilkka fani 4ever
mun mielestä ilkka on ihan paras maailman suloisin jätkä...harmi kun heikki ei päässyt jatkoon sillä hänkin on erittäin suloinen mies... i love he
- hullaantunut.
hän on erittäin sympaattinen,heti alussa ajttelin että hän olisi mahtava uusi idols.hän on luonnollinen hurmaava ja jo olemuksellaan hyvin yleisöä puoleensa vetävä.tivotankin hänelle onnea jatkoon ja ota rauhallisesti.
- Iida
Toivottavasti ilkka voittaa.
- ilkkafani1
Iida kirjoitti:
Toivottavasti ilkka voittaa.
NIINPÄ.. ilkka on paras..!!!
- Nimetön
Ne on parhainpia tähän mennessä tulleista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Plus Joonas, Hanna on hyvii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nimetön
Niin Roni on kyllä o pudonnut että.....
Mutta hyvä että se tippui!Minä en oikeastaan pitänyt siitä!
- teinikatsojat!
Paitsi että Sari oli aivan ylivoimainen esiintyjä ensimmäisestä ryhmästä. Katsojat vaan olivat pärstäkertoimen perusteella päättäneet jo ennen esityksiä kuka menee jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774