se viesti tuolta juuri kun olin vastaamassa "kuistiselle"
kirjoitin ,että muistin sen tarhurin varmaan siksi kun olit ensimmäisiä jotka minulle vastaili silloin kun aloitin huuhailun...siis kiitos!!!
toisena taisi sitten olla kippari, en ihan tarkkaan enään muista...
poistui
46
562
Vastaukset
- quistis
Ilo kokonaan mun puolellani:o)) Kippari oli muuten mun eka!! Juuh tytöt muistaa aina....;o)
- amaryllie
sellaiset asiat jää mieleen....
muistan kuinka minua jännitti, ensimmäinen aloitukseni..iuh!!! pelkäsin ettei kukaan vastaa tai kaikki pitää minua hulluna!!!!! hui! niinhän siinä taisi käydäkkin...siis että hulluna pidetään..mutta kuistinen ja kippari vastasi ainakin..taisi siinä jännitys sitten kaikota....... - quistis
amaryllie kirjoitti:
sellaiset asiat jää mieleen....
muistan kuinka minua jännitti, ensimmäinen aloitukseni..iuh!!! pelkäsin ettei kukaan vastaa tai kaikki pitää minua hulluna!!!!! hui! niinhän siinä taisi käydäkkin...siis että hulluna pidetään..mutta kuistinen ja kippari vastasi ainakin..taisi siinä jännitys sitten kaikota.......kynnys laittaa aloitus huuhaalle...Mut nytpäs sit täällä ollan..Toisten ihanaksi onneksi...Heh...Taisi olla huono vitsi...Mä kuulen kun joku kirkuu ja lujaa:o//
- amaryllie
quistis kirjoitti:
kynnys laittaa aloitus huuhaalle...Mut nytpäs sit täällä ollan..Toisten ihanaksi onneksi...Heh...Taisi olla huono vitsi...Mä kuulen kun joku kirkuu ja lujaa:o//
se johtuu????
mä kuulen välillä kanssa sellaista kirkumista kun laitan tänne jotain tosi älykästä ja viisasta....
sinähän tiedät etten puhu puuta heinää...asialinjoilla ollaan kuistisen kanssa aina.... - quistis
amaryllie kirjoitti:
se johtuu????
mä kuulen välillä kanssa sellaista kirkumista kun laitan tänne jotain tosi älykästä ja viisasta....
sinähän tiedät etten puhu puuta heinää...asialinjoilla ollaan kuistisen kanssa aina....asiallisemmat ja tiukkapipoisimmat...ja nooh...(mensan jäseniä kun ollaan) En nyt viitsi mainostaa...sitä terävää...Mut sitä ihan vallan olen minäkin ihmetellyt et miks joku kirkuu..:o/
Kynnys huuhaalle siksi korkea,sisäänlämpöisyys näkyy jo avaruuden mustaanaukkoonkin...:o)) Haluu olla ulosllämpeevä..tai jotain!! - amaryllie
quistis kirjoitti:
asiallisemmat ja tiukkapipoisimmat...ja nooh...(mensan jäseniä kun ollaan) En nyt viitsi mainostaa...sitä terävää...Mut sitä ihan vallan olen minäkin ihmetellyt et miks joku kirkuu..:o/
Kynnys huuhaalle siksi korkea,sisäänlämpöisyys näkyy jo avaruuden mustaanaukkoonkin...:o)) Haluu olla ulosllämpeevä..tai jotain!!hui! olet kaikinpuolin äärirajoilla nyt, minä olen sellainen keskilämpöinen.....tai mikähän olisi sellainen näin kamalan viisaille sopiva lämpötila???????
ajattele nyt meidän henkeviä keskusteluja....ja sitä kuinka paljon olemme toisille huuhaalaisille tueksi ja henkiseksi hyvinvoinniksi......ei mikään selitä sitä kirkumista.....
hei me taidetaan olla keskitasakorkeavälilämpöisiä...... - quistis
amaryllie kirjoitti:
hui! olet kaikinpuolin äärirajoilla nyt, minä olen sellainen keskilämpöinen.....tai mikähän olisi sellainen näin kamalan viisaille sopiva lämpötila???????
ajattele nyt meidän henkeviä keskusteluja....ja sitä kuinka paljon olemme toisille huuhaalaisille tueksi ja henkiseksi hyvinvoinniksi......ei mikään selitä sitä kirkumista.....
hei me taidetaan olla keskitasakorkeavälilämpöisiä......Kuuluuks siihen kylmät varpaat ja kylmä nekun pää?? Mul nytkin villasukat jalassa ja paituli päällä...Ja tietysti ihan sävysävyyn:o))
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Kuuluuks siihen kylmät varpaat ja kylmä nekun pää?? Mul nytkin villasukat jalassa ja paituli päällä...Ja tietysti ihan sävysävyyn:o))
ihan oikeasti!!!! hih
mulla on tossut jalassa kun varpaat palelee...mutta se nenänpää palee kanssa ja kädet....muuten onkin sitten aina kuuma.......
onneksi sinulla on sävy sävyyn asuste...niin se pitää ollakkin...minun pitää mennä vaihtamaan paituli...vaaleansininen paituli ei sovi vaaleanpunaisiin tossuihin....hui! - quistis
amaryllie kirjoitti:
ihan oikeasti!!!! hih
mulla on tossut jalassa kun varpaat palelee...mutta se nenänpää palee kanssa ja kädet....muuten onkin sitten aina kuuma.......
onneksi sinulla on sävy sävyyn asuste...niin se pitää ollakkin...minun pitää mennä vaihtamaan paituli...vaaleansininen paituli ei sovi vaaleanpunaisiin tossuihin....hui!Kuules mulla on vaalean sininen paituli ja samansävyiset villasukkaset koivissa:o)) Sininen on mun lemppari värinen:o)) Nooh ei mulla ole hiukset siniset..Niin kuin sillä yhdellä tätösellä..sillä teveestä tutulla:o))))
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Kuules mulla on vaalean sininen paituli ja samansävyiset villasukkaset koivissa:o)) Sininen on mun lemppari värinen:o)) Nooh ei mulla ole hiukset siniset..Niin kuin sillä yhdellä tätösellä..sillä teveestä tutulla:o))))
tuossa aamupöpperössä huomannut itselläni moista kamalaa sävyeroa, mutta onneksi on ystävä lähellä joka muistuttaa moisista etikettivirheistä!!! ajattele jos olisin pessyt ikkunoita tuollaisessa väri kriisissä!!!!!! hui!
onneksi nyt on vaaleanpunaista sekä tossut että paituli....
tapaamisiin...ja sanoinkos jo huomenta???!!! - quistis
amaryllie kirjoitti:
tuossa aamupöpperössä huomannut itselläni moista kamalaa sävyeroa, mutta onneksi on ystävä lähellä joka muistuttaa moisista etikettivirheistä!!! ajattele jos olisin pessyt ikkunoita tuollaisessa väri kriisissä!!!!!! hui!
onneksi nyt on vaaleanpunaista sekä tossut että paituli....
tapaamisiin...ja sanoinkos jo huomenta???!!!Onneksi sä selvitit väriristiriidan;o/
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Onneksi sä selvitit väriristiriidan;o/
unohdinko ihan kokonaan toivottaa sinulle hyvää huomenta.....
- kippari
olen aina koittanut vastaa uusille aluksi etteivät he tunne oloaan täällä kurjaksi meidän muiden huuhaa heijareiden kanssa:=)
- amaryllie
minä muistinkin sen ja olen siitä vieläkin kovasti iloinen!!!!
- kippari
amaryllie kirjoitti:
minä muistinkin sen ja olen siitä vieläkin kovasti iloinen!!!!
sellainen kuulu jo herrasmiehen tapoihin et ollaan ystävällisiä ainakin naisille:=)
- amaryllie
kippari kirjoitti:
sellainen kuulu jo herrasmiehen tapoihin et ollaan ystävällisiä ainakin naisille:=)
toki...
kippari onkin oikea herrasmiesten herrasmies!!!!
aina muistaa kohdella naisia kunnioittavasti....se on hieno piirre miehessä... - amaryllie
kippari kirjoitti:
taas saada viestiä läpi...kai näitä sitten tulee taas kaksin kappalein...
kuuluuhan toki herrasmiehen tapaoihin ystävällisyys...
kippari onkin oikein herrasmiesten herrasmies... - kippari
amaryllie kirjoitti:
taas saada viestiä läpi...kai näitä sitten tulee taas kaksin kappalein...
kuuluuhan toki herrasmiehen tapaoihin ystävällisyys...
kippari onkin oikein herrasmiesten herrasmies...aina ollut tapana olla kohtelias varsinkin naisille:=))
- amaryllie
kippari kirjoitti:
aina ollut tapana olla kohtelias varsinkin naisille:=))
täällä huuhaalla ovat sen huomanneet ja siksi kaikki pitävät kipparista kovasti.......
- kippari
amaryllie kirjoitti:
täällä huuhaalla ovat sen huomanneet ja siksi kaikki pitävät kipparista kovasti.......
ei ole mulle moni sitä sit sanonnut et olen kohtelias:=))
- amaryllie
kippari kirjoitti:
ei ole mulle moni sitä sit sanonnut et olen kohtelias:=))
sinä ....
kohtelias ja ystävällinen....
onkohan kaikki kipparit sellaisia???? - kippari
amaryllie kirjoitti:
sinä ....
kohtelias ja ystävällinen....
onkohan kaikki kipparit sellaisia????vaikee vastaa onko kaikki samallaisia kun tää kippari,mut eikös se kuuluisi kaikkien miesten osaa olla kohtelias ainakin naisille:=)
- amaryllie
kippari kirjoitti:
vaikee vastaa onko kaikki samallaisia kun tää kippari,mut eikös se kuuluisi kaikkien miesten osaa olla kohtelias ainakin naisille:=)
kai....
ei kaikki kuitenkaan osaa enään sellaista taitoa...
onhan naisissakin vikoja...ei ehkä löydy enään sellaista kunnioitusta miehiä kohtaan kuin joskus on ollut....mutta onko se sitten hyvä vai huono asia...en tiedä....
vai olisiko syynä arvostuksen puute....kaikkea on yllin kyllin niin ettei enään osata arvostaa pieniä asioita tai huomion osoituksia....
siinäpä sitä riittää pohtimista..... - kippari
amaryllie kirjoitti:
kai....
ei kaikki kuitenkaan osaa enään sellaista taitoa...
onhan naisissakin vikoja...ei ehkä löydy enään sellaista kunnioitusta miehiä kohtaan kuin joskus on ollut....mutta onko se sitten hyvä vai huono asia...en tiedä....
vai olisiko syynä arvostuksen puute....kaikkea on yllin kyllin niin ettei enään osata arvostaa pieniä asioita tai huomion osoituksia....
siinäpä sitä riittää pohtimista.....se olla molemin puolista et pitäisi kunnioittaa toista ennemmän.Mut ei sitä kaikki osaa ja välillä itsekkin miettinyt et joskus pitäs melkein olla pirullinen niin selviisi itse helpommalla monissa jutuissa,mut eihän sitä mitään luonteelleen voi;=)
- amaryllie
kippari kirjoitti:
se olla molemin puolista et pitäisi kunnioittaa toista ennemmän.Mut ei sitä kaikki osaa ja välillä itsekkin miettinyt et joskus pitäs melkein olla pirullinen niin selviisi itse helpommalla monissa jutuissa,mut eihän sitä mitään luonteelleen voi;=)
se on juuri koko jutun pointti..
toiset on varustettu sellaisella luonteella, ettei voi eikä osaa sanoa mitään ilkeää vaikka mieli tekisi joskus...
mutta minusta se ei ole huono luonteenpiirre ollenkaan.......
joskus voisi vaan olla hiukan kärkkäämpi sanomaan asioista jotka ei miellytä..... - kippari
amaryllie kirjoitti:
se on juuri koko jutun pointti..
toiset on varustettu sellaisella luonteella, ettei voi eikä osaa sanoa mitään ilkeää vaikka mieli tekisi joskus...
mutta minusta se ei ole huono luonteenpiirre ollenkaan.......
joskus voisi vaan olla hiukan kärkkäämpi sanomaan asioista jotka ei miellytä.....itse huomannut kun on ns.liian kiltti ihmisille siinä vaan kärsii sit lopulta itse koko hommassa:=)
- amaryllie
kippari kirjoitti:
itse huomannut kun on ns.liian kiltti ihmisille siinä vaan kärsii sit lopulta itse koko hommassa:=)
huomannut ihan samaa mutta jotenkin sitä ei jaksa enään välittää...
ennemmin tekee itse (esim.työt....) kuin alkaa perämään tasapuolisuutta tai alkaa riitelemään..
pitäisi niin monessa asiassa kiivastua kunnolla, että saisi pidettyä puolensa.....en minä jaksa sellaista.......kiivastelua... - kippari
amaryllie kirjoitti:
huomannut ihan samaa mutta jotenkin sitä ei jaksa enään välittää...
ennemmin tekee itse (esim.työt....) kuin alkaa perämään tasapuolisuutta tai alkaa riitelemään..
pitäisi niin monessa asiassa kiivastua kunnolla, että saisi pidettyä puolensa.....en minä jaksa sellaista.......kiivastelua...täällä mulla mielummin olen rauhassa kun tappelen ihmisten kanssa elämä on paljon helpompaa näin kun ei tarvii riidellä kenenkään kanssa:=)
- amaryllie
kippari kirjoitti:
täällä mulla mielummin olen rauhassa kun tappelen ihmisten kanssa elämä on paljon helpompaa näin kun ei tarvii riidellä kenenkään kanssa:=)
se on...
sitä kai vanhemmiten tulee niin mukavuuden haluiseksi ettei edes jaksa riidellä....
nyt minä menen kahvin keittoon...
hyvää illan jatkoa !!!!! - kippari
amaryllie kirjoitti:
se on...
sitä kai vanhemmiten tulee niin mukavuuden haluiseksi ettei edes jaksa riidellä....
nyt minä menen kahvin keittoon...
hyvää illan jatkoa !!!!!illanjatkoo sinulle mä täs alan säätälemään taas näitä koneita kuntoon kun näitäkin perkule on monta niin kaikki pitäs olla iskussa viellä:=)
- quistis
niin nyt muistan toivottaa Sinulle hyvää huomenta,päivää,iltaa ja yötä:o))
- amaryllie
vaan...
en tiedä mikä minuun on mennyt kun unohtelen noin tuiki tärkeitä asioita kuten hyvän illan toivotukset...yms...
huomenta oikein kovasti ja hyvää iltaa!!!! yötäkin..se meinasi taas unohtua... - quistis
amaryllie kirjoitti:
vaan...
en tiedä mikä minuun on mennyt kun unohtelen noin tuiki tärkeitä asioita kuten hyvän illan toivotukset...yms...
huomenta oikein kovasti ja hyvää iltaa!!!! yötäkin..se meinasi taas unohtua...mennessään...Voi..Vahinko siis olikin suurempi kuin aluksi näytti...Taitaa toivotuksia sadella koko loppuvuoden..;o) Et sen kunniaksi..Hyvää huomenta HUUHAA:o)))
- amaryllie
quistis kirjoitti:
mennessään...Voi..Vahinko siis olikin suurempi kuin aluksi näytti...Taitaa toivotuksia sadella koko loppuvuoden..;o) Et sen kunniaksi..Hyvää huomenta HUUHAA:o)))
siinä sitten kävikin....
ilmankos tuntuu siltä etten ole sanonut huomenta vielä kenellekkään.... - quistis
amaryllie kirjoitti:
siinä sitten kävikin....
ilmankos tuntuu siltä etten ole sanonut huomenta vielä kenellekkään....Nooh mitäpäs sitä muistilla tekekään:o/
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Nooh mitäpäs sitä muistilla tekekään:o/
niin kauhean rauhallinen tyyppi, en ermostu edes muistinmenetyksestä...hih
- quistis
amaryllie kirjoitti:
niin kauhean rauhallinen tyyppi, en ermostu edes muistinmenetyksestä...hih
tosi mukavia...heh..Quu ei ole rauhallinen..quu on Quumainen:o/
- amaryllie
quistis kirjoitti:
tosi mukavia...heh..Quu ei ole rauhallinen..quu on Quumainen:o/
on juuri sellainen kuin pitääkin quun olla...
ja amaryllie on juuri sellainen kuin amaryllien pitääkin olla....
me ollaan siis ihan niinkuin pitääkin olla...
ollaan vaan ja hengaillaan...ei mennä nukkumaan..lalalallaaalalallalallallalallaaaa... - quistis
amaryllie kirjoitti:
on juuri sellainen kuin pitääkin quun olla...
ja amaryllie on juuri sellainen kuin amaryllien pitääkin olla....
me ollaan siis ihan niinkuin pitääkin olla...
ollaan vaan ja hengaillaan...ei mennä nukkumaan..lalalallaaalalallalallallalallaaaa...hyvin valtakunnassa...Happy end:o)) Hyi..ei kai vaan taas se never ending story:o/
- amaryllie
IHAN varmuuden vuoksi ajattelin laittaa sinulle hyvän yön toivotukset!!!!
ai niin ja huomenta!!!!!- quistis
Hyvää huomenta vaan sinulle...öööö...Tunne et olen tään kokenut aikaisemminkin...Tää onkin painajaista,josta ei herääkkään.....A.Ryllie...Me ollaan samassa painajaisessa...Minkäs teki luuta meille...APUA...
- amaryllie
quistis kirjoitti:
Hyvää huomenta vaan sinulle...öööö...Tunne et olen tään kokenut aikaisemminkin...Tää onkin painajaista,josta ei herääkkään.....A.Ryllie...Me ollaan samassa painajaisessa...Minkäs teki luuta meille...APUA...
iski äsken samanlainen tunne.....
me ollaan jotenkin jumitettu huomenta ,päivää, yötä tasolle, johon meidän on pakko palata tasaisin väliajoin takaisin....
kipparikin toivotti hyvää illan jatkoa, mä jo pelkäsin että sekin joutuu tähän jatkumoon...
huomenta guistis! - quistis
amaryllie kirjoitti:
iski äsken samanlainen tunne.....
me ollaan jotenkin jumitettu huomenta ,päivää, yötä tasolle, johon meidän on pakko palata tasaisin väliajoin takaisin....
kipparikin toivotti hyvää illan jatkoa, mä jo pelkäsin että sekin joutuu tähän jatkumoon...
huomenta guistis!auts..tää jo sattuu ja pelottaaa..Miten tään kierten saa poikki...Auttaakos jos kelaa aivoja takaspäin aamun ja jättää sen viestiketjun väliin....:o/Hyvää iltaa...sanoinkos..
- amaryllie
quistis kirjoitti:
auts..tää jo sattuu ja pelottaaa..Miten tään kierten saa poikki...Auttaakos jos kelaa aivoja takaspäin aamun ja jättää sen viestiketjun väliin....:o/Hyvää iltaa...sanoinkos..
tähän jokin apu on löytyä...
Huomenta muuten guistis! en varmaan ole sanonutkaan vielä tänään sitä sinulle....iltaa!
meidän on pakko mennä katkaisuhoitoon.....
hyvää iltaa!!! - quistis
amaryllie kirjoitti:
tähän jokin apu on löytyä...
Huomenta muuten guistis! en varmaan ole sanonutkaan vielä tänään sitä sinulle....iltaa!
meidän on pakko mennä katkaisuhoitoon.....
hyvää iltaa!!!täällä..iltaa...on katkaisupaikka..yötä..ihan lähellä....huometa,,,:o/
- amaryllie
quistis kirjoitti:
täällä..iltaa...on katkaisupaikka..yötä..ihan lähellä....huometa,,,:o/
huomenta.....missä...apua.....iltaa....
tulossa ollaan.....hyvää yötä!!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080