Tietääks joku, et mikä juttu se oikein on ku Frodosta,Samista ja Klonkusta on tehty joku ihmeen pilajuttu...meidän koulus jätkät hokee siitä jatkuvasti.Siinä on aikas rivoa juttuu...ei nyt muistu mitään esimerkkiä mieleen...en sit tarkota sitä parodia-kirjaa...
Pilailua
2
727
Vastaukset
- minä
joo, niit on kaks erilaista, ja ne on ihan helevetin hauskoja. toinen on sellanen et siinä näkyy eka joku
kuva frodosta ku sillä on sellanen "uuuuhhh..." ilme, ja se sanoo jotain "Oh Sam, dont stop... Dont stop... Aaahh..."
Sit sam joka seisoo kauempana sanoo: "What, master frodo?"
Klonkun kuva, jossa sillä on sellanen samanlainen kiimanen ilme.
Ja sit frodolla semmonen ilme et se näyttäis oksentavan, ja se sanoo: "Oh shit..."
Nii ainakin riemurasias pitäis olla se http://www.riemurasia.net Laita sieltä jylppy-galleria ja sieltä kuvat. Niitä on ihan helevitisti niitä kuvia, mut mut kyllä se pitäis löytyä etsimällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056