Tietääks joku, et mikä juttu se oikein on ku Frodosta,Samista ja Klonkusta on tehty joku ihmeen pilajuttu...meidän koulus jätkät hokee siitä jatkuvasti.Siinä on aikas rivoa juttuu...ei nyt muistu mitään esimerkkiä mieleen...en sit tarkota sitä parodia-kirjaa...
Pilailua
2
688
Vastaukset
- minä
joo, niit on kaks erilaista, ja ne on ihan helevetin hauskoja. toinen on sellanen et siinä näkyy eka joku
kuva frodosta ku sillä on sellanen "uuuuhhh..." ilme, ja se sanoo jotain "Oh Sam, dont stop... Dont stop... Aaahh..."
Sit sam joka seisoo kauempana sanoo: "What, master frodo?"
Klonkun kuva, jossa sillä on sellanen samanlainen kiimanen ilme.
Ja sit frodolla semmonen ilme et se näyttäis oksentavan, ja se sanoo: "Oh shit..."
Nii ainakin riemurasias pitäis olla se http://www.riemurasia.net Laita sieltä jylppy-galleria ja sieltä kuvat. Niitä on ihan helevitisti niitä kuvia, mut mut kyllä se pitäis löytyä etsimällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384