Goldfingerin ja Herra MB:n lopullinen koitos, jossa uskottav

Goldfinger

Minua on jonkin aikaa naurattanut tämän herra MB:n jutut täällä. Olen tottakai tiennyt myös 99,9 prosenttisen varmasti, että äijä on suuri valehtelija ja paskanpuhuja.

Mies joka luulee, että Suomessa on 5000m2 ok-taloja, ei voi olla kovinkaan älykäs.

Koska hän ei ole älykäs, eikä fiksu, hänellä ei voi olla myöskään taloa, josta hän on täällä puhunut. Logiikkani on tämä ja se ei juurikaan petä näissä asiossa. Sen verran on tullut nähtyä tätä elämää, että tunnistan nämä huu haa ukkelit lähes aina.

Nyt ovat asiat siinä mallissa, että jutut pannaa lopultakin tarkastukseen, tai herra MB voi hissukseen ja häpeissään hiidellä, entisten nimimerkkiensä perään virtuaali yöhön.

Herra MB on väittänyt täällä omistavana terasseineen yli 600 m2 OK-talon Pyhäjärven rannalla. Talosta johtaa kuulema katettu 20 m pitkä käytävä rantaan, jota on kuulema peräti 300 m.

En ole vielä sattunut huomaamaan missäpäin Suomea tämä Pyhäjärvi sijaitsee, mutta ehkä hän ilmoittaa se meille tässä yhteydessä.

Hän on myös sanonut, että hänen talossaankin on rantaa, mutta se on syytä panna tyhmyyden piikkiin, sillä talossa ei koskaan voi olla rantaa kuten me muut tietysti ymmärrämekin:):)

Herrallamme näyttää olevan myös Suomen kielen ymmärtämisessä suuria ongelmia.

Olen toisaalla täällä ehdoittanut herra MB:lle mukavaa pikku hommaa, että saadaan selville kumpi meistä lopultakin puhuu paskaa täällä ja kumpi puhuu totta.

Minä olen luvannut herra MB:lle 20 000 markkaa ilmaista rahaa, mikäli hän pystyy esittelemään kertomansa suuruusluokan talon jonka hän tai hänen perheensä yhdessä omistaa Pyhäjärven rannalla.

HUOM!!! Nyt ei ole kyse vedosta vaan siitä, että MB:n jutut pannaa syyniin ja mikäli hän on puhunut totta,hän saa 20 000 markkaa ILMAISTA rahaa siitä hyvästä.

Asiaan liittyy vastaava tarjous minulta. Mikäli minä pystyn esittämään SUUREMMAN perheemme omistuksessa olevaa talon 9h k uima-altaineen kuin herra MB:llä on, tienaan minä taas 20 000 markaa ilmaista rahaa herra MB:ltä.

Kun toisaalla ehdoitin em. järjestelyä, herra MB alkoi jo pahoin änkytellä kuten aavistinkin. Voi olla, että pupumme pää on jo pensaassa:):)

Tämä on reilu tarjous, joka ei ole liian suuri, eikä liian pieni. Voin tietenkin nostaa summaa tarvittaessa, mikäli herra MB näin haluaa. Hän ei voi siis vetäytyä asiasta summan pienuuden takiakaan.

Katsotaapa pojat mikä om herra MB:n vastaus tähän erittäin reiluun ja rehtiin ehdoitukseeni? Mikäli yhtään tätä huuharia tunnen, niin olen varma, ettei hän kykene ko. asiaan suostumaan, koska on heittänyt varsin pahaa läppää talostaan.

Ellei hän suostu, siihen on tietenkin vain yksi ja ainut syy. Miehellä ei ole terasseineen yli 600 m2 taloa Pyhäjärven rannalla. Koko juttu on täyttä paskaa ja vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

Minä maksan ilomielin 20 000 markaa jos mies pystyy näyttämään puheensa toteen. Perun myös kaiken mistä olen hänelle ja hänestä vittullut ja pyydän reilusti anteeksi ja myönnän olleeni väärässä hänen suhteensa. Samaa edellytän herra MB:tä minun suhteeni, jos minä olen puhunut totta.

Vielä erikseen herra MB:lle: Nyt sinut ja juttusi lopultakin punnitaan ja samoin minun. Kuten ymmärrät sinulla EI VOI OLLA mitään järkevää syytä kieltäytyä ehdoituksestani.

Jos sinulla tosiaan on terasseineen yli 600 m2 talo, niin eikö kannata ottaa rahat 15 minuutin esittelystä, jossa näytät myös kiinteistönne lainhuuto todistuksen, jossa todetaan, että perheenne omistaa ko. komeuden.

Minä puolestani annan vastaavat dokumentit sinun tarkastettavaksesi. Otetaan tältä saitilta joku puolueeton todistaja, joka tulee mukaan molemmille kiinteistöille ja samalla todistajaksi asiaan. Minä tarjoan CLK:llani ilmaiset kyydit ja maksan bensat, jos kulut alkavat sinua mietityttää.

Nyt sinulla on aika vastata suostutko ylläolevaan ehdoitukseeni vai et???

Ei mitään sepustuksia eikä kieroilua, vaikka oletkin korkkiruuvi luonteeltasi.

Kai sinä tajuat miten sinun juttuisi suhtaudutaan tämän jälkeen, ellet nyt suostu.

Olet menettänyt uskottavuutesi

10

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mercedes for ever

Nyt on herra MB pantu totaalisesti ja lopullisesti seinää vasten. Odotan suurella mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.

• Kandi

Jos luulet, että tämä herra MB suostuu reiluun peliin kanssasi, niin erehdyt. Olen lukenut tämän koohari äijän juttuja sen verran, että voit tosiaan haudata haaveesi asiassa. On kuitenkin mukava huomata, että olet itse valmis näyttämään puheesi toteen ja nämä ainaiset epäilijät saavat näin jälleen näpeilleen.

• Totuuksia kehiin...

Tähän mennessä ei myöskään herra Goldfinger ole todistanut vielä yhtään mitään, joten odotellaan...

• Jesse James
        Totuuksia kehiin... kirjoitti:

Tähän mennessä ei myöskään herra Goldfinger ole todistanut vielä yhtään mitään, joten odotellaan...

Nyt näyttää olevan jo tosi kysymyksessä ja kovat piipussa GF:llä. Herra MB näyttää olevan ihmeen hiljaa, vaikka rääpii tyhmää päätään muutoin alinomaan ja kaiken iltaa. Häpeää nyt varmaan jossain nurkassa. GF pani ukkelin nyt pahaan liemeen. Taitaa olla Pyhäjärven yksiössä nyt ankeat ajat? Vai oliskos mies sittenkin ostanut sen 5000 m2 navetasta tehdyn ok-talon?

• Ananalyse

Minä odotinkin jo tuollaista sulta vihdoin. Minuakin on vituttanut tämän herra MB:n kieroilu ja valehtelu täällä. Se on ollut jatkuvaa ja harkittua.

Mies ei puhu totta edes siteeksi. Nämä navetta ja teollisuuhalli jutut lasikattoineen ja tuhansien neliöiden ok-talot ovat olleet aikamoisia vitsejä. Äijällä on kuulema peräti rantakin talossaan!!!

Onhon se ukkeli nyt hukkunut olohuoneen rantaan, kun on ollut niin hiljaa vaihteeksi.

• Mikko

Goldi keskustelee keskenään! Vielä muutama alter ego puuttuu. Missähän loput viipyvät?

• Ananalyse

Minäkö muka Goldi. Älä poika unta näe. Typerää huutelua tuollainen.

• JK

Oikeassa olit. Herra Mb:stä ei ollut talonsa näyttäjäksi edes rahaa vastaan, eli hän latoi täyttä paskaa täällä.

• Money talks

Ei jumalauta miten joku voi olla noin säälittävä. Isot äijät jauhaa paskaa tyyliin kumman isi on vahvempi..
        Menkää töihin pummit ja lopettakaa täällä roikkuminen. Vituttaa elättää tuollaisia.

• Kandi
        Money talks kirjoitti:

Ei jumalauta miten joku voi olla noin säälittävä. Isot äijät jauhaa paskaa tyyliin kumman isi on vahvempi..
        Menkää töihin pummit ja lopettakaa täällä roikkuminen. Vituttaa elättää tuollaisia.

Älä urputa juntti. Pidä huolta omista asioistasi. Muut pitävät kyllä omistaan. Ellei seura miellytä niin suksi vittuun täältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe