WIlma riehuu ja taas USA on katastrofin silmässä.
Kanalentsu leviää ja satoja miljoonia voi kuolla.
Nokia romahtaa ja Suomi on pohjolan albaania.
Työ loppu multa ja terveys reistailee.
Putkiremontti tuli ja se maksaa.
kaikki vittuilee tai ei puhu mulle.
eläköön elämä! Jumala on SUURIN.
Loistava Tulevaisuus Maapallolla
3
283
Vastaukset
- Apu
Onneksi suurimmalla osalla ihmisistä silti menee hyvin. Sääliksi käy sinua ja pelkotilojasi. Lueppa vähän historiaa, niin nykyaika alkaa tuntumaan yllättävän mukavalta aikakaudelta.
- torsten torttu
niin ja just taas maa järisi Jaappanissa, siellä Pakisttanissa samoin tänään. Ja Wilma on juuri mitattu VOIMAKKAAMMAKSI hurrikaaniksi IKINÄ mitä on mitattu, "Farewell Florida".
en ole negatiivinen ja olen saanut enemmän kuin olen odottanut ,olisin tyytynyt vähempäänkin jos olisin tiennyt mitä tultman piti.
Historiassa on aina ollut sotia ja luonnonmullistuksia kyllä sen jokainen tietää, tiedätkö että 1976 Kiinan maanjäristykseesä kuoli jopa 600 000 kinkkiä. Niin ja unohdin että meteoriitti voi törmätä maahan milloin tahansa aivan yllättäen jos tulee auringon takaa niin ei ehdi juosta vuorille. eikä NATO voi pysäyttää sitä. Mutta onneksi on Israelin Jumala. - nopean
torsten torttu kirjoitti:
niin ja just taas maa järisi Jaappanissa, siellä Pakisttanissa samoin tänään. Ja Wilma on juuri mitattu VOIMAKKAAMMAKSI hurrikaaniksi IKINÄ mitä on mitattu, "Farewell Florida".
en ole negatiivinen ja olen saanut enemmän kuin olen odottanut ,olisin tyytynyt vähempäänkin jos olisin tiennyt mitä tultman piti.
Historiassa on aina ollut sotia ja luonnonmullistuksia kyllä sen jokainen tietää, tiedätkö että 1976 Kiinan maanjäristykseesä kuoli jopa 600 000 kinkkiä. Niin ja unohdin että meteoriitti voi törmätä maahan milloin tahansa aivan yllättäen jos tulee auringon takaa niin ei ehdi juosta vuorille. eikä NATO voi pysäyttää sitä. Mutta onneksi on Israelin Jumala.meteoriitin olet "löytänyt". Mikähän mahtaa olla ratanopeus ja sallittu minimietäisyys auringosta, ettei ala putoaminen sulatusuuniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506