Mitä yhteistä on buldogilla ja likinäköisellä gynekologilla?
Kun itikka törmää 100 ajavan auton tuulilasiin,niin mitä sillä itikalla onkaan viimeksi päässä?
Ja vastauksia ootetaan.Nopeiten oikein arvannu saa palkita ittensä millä haluaa.
Näin arvoitusten päivänä
6
199
Vastaukset
- toi eka
on selvä: verestävät silmät.
Itikan ajatuksenjuoksusta en osaa sanoa mitään.- tukkanen
pysyppäs ny vaan kotona ja mieti.Ei palkintoja kummastakaan vastauksesta.
- tuohon
ekaan kuolaava turpavärkki? En kyllä laita nikkiä! :o) toiseen, olisko se imukärsä viimeisenä?
t. vt- tukkanen
jättää asiat hautumaan.Ei tähän tartte nikkiä laittaa,vapaa muotoset vastauksetki hyväksytään.
- Sola"
Ekaa en ossoo sannoo, oisko siis vaik naama yhtä viturallaan kummalkii?
Ja itikalla on viimoseks auton tuulilasi päässään tai sitte tuo oma ahterinsa, kun se plätsähtää lättänäks.
Hmmm..mitäköhän mä keksin mulle palkinnoks... ;)- tulee
tässä.Kummallakin on nokka märkänä.Toka vastaus meni nappiin.Saat palkita ittes miten haluat,ole hyvä!
terv;tukkanen.
On vähä kiiruuta eikä ehi enempää viipymään.
Hyvät illan jatkot kaikille huuhaalaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691