pulkkinen

jäjäjäjäjä jäsen

eikö kukaan sattuisi tietämään, että mikä elviksen biisi kuullaan pulkkisessa?

7

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerraPulkkinenItse

      Kappale on tietysti Elvis - See See Rider.

      • jäjäjäjäjäjäjäjäjäsen

        kiitos teille tämä puhdisti pöytää, jatkamme elviksellä, jonka jälkeen otamme seuraavan oluen..........kiitos


      • Ei Elvis

        Se nyt kuitenkin, ettei se oikeasti ole Elvis vaan ihan kotimainen bändi nimeltä Aaron, joka heittää Pulkkisessa Elvis-coverin "See See Rider".


      • mothervatos
        Ei Elvis kirjoitti:

        Se nyt kuitenkin, ettei se oikeasti ole Elvis vaan ihan kotimainen bändi nimeltä Aaron, joka heittää Pulkkisessa Elvis-coverin "See See Rider".

        Mutta on se kyllä silti Elviksen piisi vaikka sen esittäisi itse Jorma "paskasäkki" Kääriäinen.


    • Retsi

      Tietääkö kukaan ketkä soittivat ko. Aaron bändissä ja mistä päin Suomea he olivat?

      • AaronBand-fan4ever

        Vaikka sitä ei moni usko, esittäjä on ihan oikeasti Tuure Kilpeläinen, aikoinaan paljonkin Elvis-keikkaa ihan kuninkaana heittänyt.


      • AaronBand-fan4ever

        Ah, tuoreen makupalan Tuuren taidoista kuninkaana voi kurkata uusimman Vain Elämää -kauden Jatkot!- jaksosta (9. kausi, jakso 9/10), jossa hän vetäisee Suspicious Minds -biisin sellaisella tunteella ja taidolla, että katto meinaa lentää irti. Muista katsoa loppuun asti, puolivälin jälkeen räjähtää!! Huhheijaa! Voi kunpa tuollaista vielä joskus näkisi livenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe