Oon tosi masentunut. Ajattelin että pyytäisin lääkäriltä niitä "onnellisuuspillereitä", mutta auttaako ne? Onko kokemuksia?
Kokemuksia serotoniinista?
5
588
Vastaukset
- Aimo
http://www.epshp.fi/psy/dep-alue/depress.htm
Täältä löytyy monenmoista tietoa masennuksesta ja itse lääkityksestä hyötyineen ja haittoineen. - mie
mun kaveri on käyttänyt kyseistä lääkettä joskus, ja kokenut sen erittäin huonoksi...
- -
Auttavat , mutta muista että jollain sopii seronil toiselle cipramil. Nämä lääkkeet aiheuttavat myös riippuvuutta. eli pyri myös jos mahista psykoterapiaan. - Eli sillon kun ei jaksa, silloin täytyy - hakea apua.
- Epäilijä
Tuli levoton olo niistä eikä nukku-minen ei sujunut(Seronil).En suosit-
tele! - ei tarte kärsiä
kyllä on mua ainakin auttanu. eikä ne mitään riippuvuutta aiheuta. kesällä ja masennuksen poistuttua ne voi hyvin lopettaa, paha olo johtuu ainoastaan masennuksesta. talviaikaan itelläni masennus uusiutui kerran ja siitä lähtien olen käyttäny lääkitystä estääkseni uusiutumisen. olo on taas normaali, ja voin sanoa että hoidan masennuksen niin kuntoon ettei siitä kurjuudesta tartee enää kärsiä koskaan! zemppiä kyl se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639