Autatteko??

^^moona^^

Tarvin tietoja salkkareiden Annikasta siis ihan sen oikeesta elämästä! Jos joku tietää, että Annikalla olis omat sivut, ni kerrotko pliis! Tännekin voi kertoa kaikkee mitä tietää! Kaikki tieto tarpeen!!!! Kiitos jo etukäteen!!

30

17113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FANI NRO 2

EMMI PARVIAINEN ON IHANA! HÄN ON 20 VUOTTA.HÄN ON NÄYTELLYT MM.NELOSEN ERÄÄSSÄ SARJASSA NUOREMPANA. HÄN ON TAUNO PALON LAPSEN LAPSI.HÄNELLÄ EI OLE SIVUJA. HÄN ON MUUTENKIN KERTONUT AIKA VÄHÄN ITTESTÄÄN MITÄ OLEN YRITTÄNYT JOSTAIN LEHDISTÄ YMB.BONGATA.HÄNEN ÄITINSÄKIN ON NÄYTTELIJÄ SANNAKAISE PALO JA ISÄNSÄ KÄSITTÄÄKSENI OHJAAJA JUSSI PARVIAINEN.EMMI PARVIAINEN SEURUSTELEE NÄYTTELIJÄ JOONAS SAARTAMON KANS

• ..........

on Venla Saartamon eli Miian veli!

• Miilla

Onni ja isän puolelta pikkusisko Peppi ja äidin puolelta pikkusisar(en tiiä nimee tai sukupuolta)..Emmi hoitaa usein sisarpuoliiaan..

• nikke113
        Miilla kirjoitti:

Onni ja isän puolelta pikkusisko Peppi ja äidin puolelta pikkusisar(en tiiä nimee tai sukupuolta)..Emmi hoitaa usein sisarpuoliiaan..

tiedän missä emmi asuu!!!!

• ~hannah~
        nikke113 kirjoitti:

tiedän missä emmi asuu!!!!

Ai mis Emmi lives?

• nikke113
        ~hannah~ kirjoitti:

Ai mis Emmi lives?

hesassa, mun naapurissa yks asunto välis...

• *emmi fani*
        nikke113 kirjoitti:

moi!!
        mihin osoitteeseen emmille voi laittaa fani postia???mikä on emmin osoite??(fani posti osoite)???kenen kanssa emmi asuu??onko sillä netissä sivuja??

jos tiiät mitään näistä tiedoista laita vastaus äkkiä tänne!!!kaikki tiedot käy....

t.emmi-fani

• >kesäkurpitsa>
        nikke113 kirjoitti:

Missä päin hesaa? keskustassa? :D

• naapuri4
        >kesäkurpitsa> kirjoitti:

Missä päin hesaa? keskustassa? :D

Jakomäessä

• ^unohdettu^

tiätääkö kukaan kuinka pitkä se on???

• ~hannah~

Emmi on kyl aika lyhyt, veikkaisin et se on about 165cm pitkä. En ole ihan varma.

• ^unohdettu^
        ~hannah~ kirjoitti:

Emmi on kyl aika lyhyt, veikkaisin et se on about 165cm pitkä. En ole ihan varma.

kiva ku kerroit toi helpotti oloo :D

• jonsu
        ~hannah~ kirjoitti:

mutta eikö se emmi ole pikkuisen lyhyempi kuin 165 cm ?? minun mielestäni ainakin on...

• ~hannah~
        jonsu kirjoitti:

mutta eikö se emmi ole pikkuisen lyhyempi kuin 165 cm ?? minun mielestäni ainakin on...

Ehkä se on kuitenki vähä lyhyempi..tai ainakin näyttää. Ehkä jotai 162cm...

• jonsu
        ~hannah~ kirjoitti:

veikkaisin että toi on lähempänä sen pituutta...

• emmifani92
        ~hannah~ kirjoitti:

Emmi on pitempi kun 162cm koska mie oon 162cm ja Emmi on ainakin pari-kolme senttii pitempi kun mä jos ei enemmänki...

• kamuttaja

mahtaakohan sillä olla kuvia irc-galleriassa?? jos joku tietää ni kiva ois :DDDDD

• ~hannah~

Onko Emmil kuvia netis esim; irc:ssä.. tietääkö kukaan.. mikä on sen nick???

• on kuvia
        ~hannah~ kirjoitti:

Onko Emmil kuvia netis esim; irc:ssä.. tietääkö kukaan.. mikä on sen nick???

Osoitteessa: kuvake.net/user/eemmmi

• toiv.apua

Katso wicipediasta löytyy tietoa suvusta..

• tiiiiiiiiininiinnn

sen pitää tulla salkkareihin takas ps.kirjoita emma.koivisto @dnainternet.net

• MinäD

Heij mee wikipediaan ja kirjota emmi parviainen sieltä löytyy tietoo!

• ~Emmi~

Moi!
      Tässä kaikki tieto Emmistä mitä tiedän.
      nimi:Emmi Parviainen
      Isä:Jussi Parviainen Äiti:Sanna-Kaisa Palo
      Emmi syntyi Hämeenlinnassa.
      Emmi opiskelee juuri teatteri-alalla..
      No en nyt muista muuta..

• mää vaaa

emmi parviaisel on kuvake.netissä kuvii nick on: eemmmi

• seba34
        mää vaaa kirjoitti:

emmi parviaisel on kuvake.netissä kuvii nick on: eemmmi

Olin samalla luokalla hänen kanssa ja mun mielestä siellä oli 10 paremman näköstä. Että sikäli vähän ihmettelen. No kai se on se kuuluisuus.

• valkoviini85
        seba34 kirjoitti:

Olin samalla luokalla hänen kanssa ja mun mielestä siellä oli 10 paremman näköstä. Että sikäli vähän ihmettelen. No kai se on se kuuluisuus.

seba pakkaa toffeeta

• masi

Emmi Parviainen eli salkkareiden Annika viihtyi hyvin Oulun Kärppien Play offs peleissä 2007 Ja oli iki onnellinen kun poika palasi pohjoiseen

• emmifani

Emmillä on ainakin yhet epäviralliset fanisivut osoitteessa www.freewebs.com/emmi-parviainen/index.htm Kannattaa käydä kattoo ja siellä voi myös keskustella toisten fanien kaa. Jos joku tietää lisää noita fanisivuja niin ois kiva jos kertoisitte..=)

• Puhakka Tiia

MIKÄ ONGELMA ANNIKALLA OLI?

• hekke

Onko edelleen yhdessä Joonas Saartamon kanssa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe