Koska tämä palsta notkuu ihmisiä joiden päähän ei suomen oikeuskäytäntö mahdu ja potee elämää suurempaa migreeniä aiheesta, olisi parhainta että nämä henkilöt löytäisivät uuden elämän jostain muualta, onnen maasta.
Tarjoitus olisi kerätä tähän threadiin ohjeita kuinka muuttaa pois suomesta ja hankkia uusi kansallisuus.
Tuolta löydätte helppolukuista materiaalia:
http://www.suomi.fi/suomi/maahan-_ja_maastamuutto/muuttaminen_ulkomaille/
ps. Ruotsi on lähellä ja kielioppikin on annettu jo koulussa.
Kuinka maata vaihdetaan
5
461
Vastaukset
- rauhan puolesta
Juuri tuonkaltaisia sivuja olen netistä etsinyt kiitos että laitoit ne. Olen kauan harkinnut muuttoa maasta pois. Sivuilta löytyy paljon hyödyllistä tietoa maastamuutosta ja käytännön asioista työnhausta.
Itse saan varmasti töitä ulkomailta koska olen korkeasti koulutettu ja jonkun verran saanut työkokemusta. Tuskimpa työhaastatteluissa enää kysytään tämän jälkeen sotilasarvoista, joten pääsee vihdoinkin tekemään työtä ja pois fasistien ihannoimasta maasta.
Siitä en ole varma olenko muuttamassa onnen maahan, mutta ne olot voittavat nykyiset olot tuhatkertaisesti. Kiitos sinulle paljon vielä kerran!- katapultti
hyvä että oli hyötyä. Onnea matkaan.
- hei....
..!! Lähetä kortti sitten, kun pääset perille uuteen "kotimaahasi". :)Toivottavasti ulkomaat avartavat näkemystäsi ja vihdoin ja viimein ymmärrät kuinka hieno maa suomi on ja kuinka helppoa täällä on asua. Näin kävi itsellenikin, kun taannoin olin vuoden verran kulkemassa ympäri maailmaa. Btw. voisit muuten kerätä tältä palstalta itsellesi matkaseuraa (pari finnairin koneellista ??), kun tuntuu noita valittajia olevan niin paljon.. Voisitte yhdessä kaikki parantaa maailmaa jossain paljon idyllisemmässä (esim. Irak) maassa. Niin ja saataisiinhan tämäkin palstatila paljon fiksumpaan käyttöön.
- potkukelkka
hei.... kirjoitti:
..!! Lähetä kortti sitten, kun pääset perille uuteen "kotimaahasi". :)Toivottavasti ulkomaat avartavat näkemystäsi ja vihdoin ja viimein ymmärrät kuinka hieno maa suomi on ja kuinka helppoa täällä on asua. Näin kävi itsellenikin, kun taannoin olin vuoden verran kulkemassa ympäri maailmaa. Btw. voisit muuten kerätä tältä palstalta itsellesi matkaseuraa (pari finnairin koneellista ??), kun tuntuu noita valittajia olevan niin paljon.. Voisitte yhdessä kaikki parantaa maailmaa jossain paljon idyllisemmässä (esim. Irak) maassa. Niin ja saataisiinhan tämäkin palstatila paljon fiksumpaan käyttöön.
Ihanaa teiniangstia, vittuilkaa vaan toisenne kipeiksi. :)
- mukana
ja ruotsissa on paljon kauniimpia naisiakin, kuin suomessa. Lähen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708