Olen erittäin huolestunut amerikkalaisten turvallisuudesta. Miten voisin parhaiten auttaa heitä?
Jos joku antaisi vaikka tilinumeron mihin voisimme lähettää rahaa. KAIKKI MUKAAN KERÄTÄÄN YHDESSÄ!!!
Autetaan yhdessä amerikkalaisia.
13
766
Vastaukset
- äimä
oliks tuo joku vitsi vai???
eipä todella huolestuta yhtään sen maan hätä. nyt ne saavat kostonsa siitä mitä pahojaan ovat tehneet...ja sen päätti luonto kostaa.
mulle yks lysti mitä siellä tapahtuu...veis vaan joku pyörremyrsky koko usan maapallolta pois.- äimä
uhoo kirjoitti:
Oletko terroristi?
http://poliisi.fi/supo...ole terroristi!!! vaan sanoin oman mielipiteeni asiaan. jos sä haluut luovuttaa apua maalle joka terrorisoi toisia maita niin siitä vaan. se maa on tarpeeks jo tehnyt tuhoa...syyttömille. nyt saavat kärsii...turha pyytää apua sillä sitä tuskin yksikään maa on halukas antamaan...! nyt on sen maan kansa yksin...hoitakoon oman katastrofinsa...eipä ole hekään auttaneet ku on pyydetty apua.
joten laita sä senttis jakoon vaan maalle joka on tuonut tuskaa ja murhetta muille maille....!
.niin voisin harkita 500 euron lahjoitusta USA:n pojille.
Hieno ehdotus, kaiken kaikkiaan!- pitkästä aikaa,
tervehdys :)
- punainen puolikuu
amerikkalaisilla on keskimääräistä selvästi huonompi huumorintaju kuin muilla länsimaalaisilla,siksi he eivät ymmärrä lahjoituksen perustetta.
- tämä kun...
Mun mielestä paras apu koko maailman ongelmiin olis noin 140 ydinkärjellä varustettua risteilyohjusta eripuolille pohjois-amerikkaa. Sen jälkeen vaikka millä matematiikalla laskisit, niin maailman talouden tila ja sodat ongelmina, olisi pois pyyhitty.
- puheisiisi
Että tappaisit n. 280 miljoonaa ihmistä.
En usko että pystyisit siihen. - ootkos välimerkkien rakaste...
puheisiisi kirjoitti:
Että tappaisit n. 280 miljoonaa ihmistä.
En usko että pystyisit siihen.Siis en tietenkään, koska olen sentään sivistynyt kyseiseen kansaan verrattuna. Mutta ovatpahan hekin jo kovaa vauhtia ylittämässä miljoonan rajaa. Eikä se siihen lopu...Jos nyt ei sitten kukaan ala puolustautumaan niitä paska rosvoja vastaan.
- esiin
ootkos välimerkkien rakaste... kirjoitti:
Siis en tietenkään, koska olen sentään sivistynyt kyseiseen kansaan verrattuna. Mutta ovatpahan hekin jo kovaa vauhtia ylittämässä miljoonan rajaa. Eikä se siihen lopu...Jos nyt ei sitten kukaan ala puolustautumaan niitä paska rosvoja vastaan.
Miten niin rosvoja?
Osaatko perustella?
- Näin on
Olen itsekin miettinyt miten amerikkalaisten budjetti kestää maailmanrauhan paranantamista ja samalla pitäisi omassa maassa korjata luonnonvoimien aiheuttamia tuhoja. Itse löysin kaksi amerikkalaista avustusjärjestöä, joille voisi lahjoittaa rahaa.
http://travel.state.gov/law/info/info_715.html
http://memorial.pentagon.mil/donate.htm Itsekin olen huolestunut. Varmasti on monia keinoja parantaa amerikkalaisten turvallisuutta, mutta mainitsen vain pari. Aseiden määrän vähentäminen ja perustuslainvastaisten lakien kumoaminen voisivat auttaa ainakin näin aluksi. Rahan antaminen tukee nykyistä järjestelmää, joten se estää edellämainittuja muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022