nuori ja rikas

ansu

mä oon aina ollut rikas ( eli miljonääri )enkä mitään erikoista oo tehny,pihi olen ja pihimmäks sitä tulee mitä enenmän rahaa tulee,luksus elämästä nautin vaan,ja tykkään elää ökyelämää nauttii autoistani taloista matkustelusta ja rahoistanija rahan teosta tietenki.hyvän tekeväisyyteen en oo antannu centtiäkään ja enkä anna.jokainen on tässä elämässä omillaan,tai no oon mä siihin punaseen kippoon pari euroo kyllä joskus laittannu,toivottavasti sekin meni ees perille

9

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ja missähän päin Suomea tämä sinun ökytalosi (vai peräti talot) sijaitsevat? :D

• ööö

eli olet syntynyt hopealusikka suussa etkä oo joutunut aloittamaan tyhjästä. jokainen on kyllä omillaan elämässään mutta teikäläisen tapauksessa et voi sanoa ihan noin.

• Anonyymi

ne piirtää keillä on liitu ;)

• Matti Näsä

Varmaan kannattaisi palkata rahoillasi yksityisopettaja.... Oppisit edes kirjoittamaan...

• Anonyymi

Asun Katajanokalla perityssä asunnossa ja olen kouluttanut itseni hyväpalkkaiseen ammattiin. Teen töitä joskus 11 tuntuisia päiviä vaikka ei tarvitse. Mutta kun on kotona saanut hyvän kasvatuksen se on työ, hyvät elämäntavat ja toisten ihmisten kunnioitus. Kateellisuudella ihminen ei saavuta mitään pahoittaa vain oman mielen, ehkä toistenkin.

• Teacher

Eipä miljonäärikään näytä suomen kieltä osaavan kirjoittaa. Tyhmä kuin saapas?

• se kun

että kukaan ei tule miljonääriksi yksin. kun sanoit että jokainen on tässä elämässä omillaan niin ootko miettinyt että joltain muulta ja jonkun muun ansiosta olet miljonääri (jos edes olet todellisuudessa). Mites sitten suu pantais jos ei olis isipapan rahoja käytössä? Kyllä muitten rahat kelpais ilomielin...

Luuletko että jos joudut alottaan tyhjästä ja tekeen miljoona euroa pystyt siihen ilman muiden apua? Et! Kukaan ei pysty siihen.

• elämä- tahtojen taistelukenttä

perkule kun olin tyhmä ja tuhlasin aikaani lukemalla näitä juttuja jossa persaukiset kehuvat ja toiset persaukiset yrittävät vastata samalla mitalla. No, minäkin oletan nyt, että tuo keskustelun aloittaja on todella saanut jo hopealusikkansa kehdossa. minun mielipiteeni on että ketä se liikuttaa saako joku rahansa perheeltään vai tienaa optio-bonuksina miljoonia!!! Täällä keskustelupalstoilla suomalaisen perustunne kateus pääsee voimiinsa.Siinä ikkunanverhot heiluu ylikierroksilla kun naapuri ajaa uuden bemarinsa pihaan ja kytätään perintörahoja, vaikka tuon ajan voisi käyttää rahan ansaitsemiseen, eikä kyräilyyn.

• melkein rikas

kiva kun täällä on tällaisia vittumaisia kusetusviestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe