oman sperman juonti

pekka

Olen kuullut, että oman sperman juonti olisi jotenkin pervoa. Olin että häh. Miksi sitten naisista aika monet ottaa loppuun asti, jos kerran sperma on verrattavissa virtsaan tai kakkaan. Miksi spermaa annetaan tyttöystävien suuhun, mutta ei itse koskettaisi siihen millään.

Mitä. Syöttäisittekö tyttökaverille myös kustanne, mutta ette itse siihen koskisi?

Minä en näe mitään outoa sperman juonnissa, sehän on vain terveellistä. Mistä moinen tabu? idiootit

7

2420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AimoRapula

Tuleehan pillua nuollessakin suuhun sitä pillumehua...ja en minä naista pakota sitä mälliä suuhun ottamaan...vapaaehtoisesti ne on sen tehny!

• SpermaFani

Useinkin tulee otettua omat spermat suuhun. Hyvää tavaraa mihinkään paperiin tai puhumattakaan että viemäriin ! :)

• kaks kakkaa

hyi raato!!

• Anonyymi

Minulla on tapana runkata spermat pienelle lautaselle , ja siitä nuolaista ne suuhun. Pidän sperman mausta ja on jotenkin kiihottavaa nuolaista omat spermat. Päivittäin nykyään .
      M 61 👍🙂

• Anonyymi

Myös tääällä spermat suuhun aina. M.62

• Anonyymi

Omat ja vieraat saattaa maistua erilaiselle.

• Anonyymi

Shotti lasiin ja kortsuun tulee runkattua. Niistä on kiva lopuks nauttia siemenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe