Tykkäsitko rakastuin mä luuseriin sarjasta ?????
RAKASTUIN MÄ LUUSERIIN !!!!!!
13
3571
Vastaukset
- mies31v_hki
Se päähenkilö eli Iina on tosi kaunis ja seksikäs !!
Sellaisen kun saisi itselleen, ihana pakkaus :)- blackmagictiger
veikkaan iinalle pitkää uraa näyttelijänä
- suomi1
Siis tietääkö joku kuka tämän raskastuin mä luuseriin kässärin on tehnyt, on nimittäin todella hyvä !!!!!!?????
- tietoa
Käsikirjoittaja on Harri Veistinen.
- jeppuko
Harri Veistinen.
- Joku vain
mutta se tyttö ei musta ollut mikään erityisen kaunis
- minä vain
Musta Iina on kyllä todella kaunis ja hot, tyttö mun makuuni :)
- UPEA
minä vain kirjoitti:
Musta Iina on kyllä todella kaunis ja hot, tyttö mun makuuni :)
IINA ON UPEA MUIJA....
- nööö
Kyllähän se ihan hyväksi voi kehittyä, katson ainakin seuraavan jakson.
Iinasta... ei kovin kaunis, liikaa meikkiä ja muutenkin melkoinen pissis. Toivottavasti hän pian uskoo Hemmon neuvoa ja vähentää meikkiä.
Hemmo on vähän minun näköinen. ;) Jos sarjassa olisi "tyttöversio" hänestä, niin olisin siihen ihan pihkassa! (Täällä ei varmaan kukaan ole nähnyt Elephant-elokuvaa, mutta siinä on juuri sellainen tyttö-Hemmo).- blackmagictiger
jepp.sara mellerin esittämä iina on varsinainen villikissa.ainakin mun makuuni...samoin se iinan näyttelijä ja iinan kaveri
- tyyppi88
Mitä tossa nyt luki?? mä en oikeen saanu selvää noista elefantti jutuista...
- Anonyymi
Ajattelin tätä sarjaa äsken, onpa siitä aikaa, kun se ilmestyi. Enkä tietenkään löydä sitä mistää, että voisin katsoa.
- Anonyymi
YleAreenassa on nyt katsottavissa. Ärsyttävää, kun sarjasta ei tehty lisää kausia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376