Islamilainen valtakunta

aweawaw

Lainaus yhdeltä toiselta foorumilta.
(En linkitä, koska oli ihan huuhaata)
-----
'Tulkinnoista riippuen monet ovat Nostradamuksen kirjoitusten perusteella ennustaneet uutta yhteinäistä ja voimakasta islamilaista valtakuntaa, joka aloittaa ennennäkemättömän invaasion eurooppaan 2080 -luvulla.'
-----
Olenpa tainnut törmätä tämänsuuntaisiin mielipiteisiin täällä suomi24ssäkin.. ihan ilman viitteitä Nostradamukseen. Mitä te olette mieltä islamin noususta? Kysyn siksi tällä palstalla, koska luotan täältä saavani hieman objektiivisempia näkemyksiä ja mielipiteitä, kuin noilta hieman kiihkomielisyyteen taipuvaisilta muilta palstoilta.

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apostoli34

Mukaan Eurooppa voi olla jopa 50 vuoden jälkeen islamilainen. Suomesta on erään imaamin sanoman mukaan tavoite tehdä islamilainen maa. Islamin tavoite on alistaa kaikki kansat islamin uskoon. Tietyllä tavalla sama tavoite kuin kristinuskossa, mutta kristinuskossa kehoitetaan julistamaan/kertomaan evankeliumia kaikille kansoille. Siinä on pieni vivahde-ero, mutta ero kuitenkin. Kristinuskonto ja kirkko on toki käyttänyt samaa alistamiskeinoa historian aikana, se on totta. Ja samalla myös hyvin surullista.

Kuinka monta muslimia asuu jo Saksassa ja Ranskassa? Ihmisiä en lähtisi tuomitsemaan missään nimessä, mutta tuo "ennuste" voi hyvinkin olla mahdollinen.

En tiedä, mutta asia pistää miettimään. Itselläni on paljon muslimituttuja eikä väleissä ole huomauttamista.

• JSS

"Itselläni on paljon muslimituttuja eikä väleissä ole huomauttamista."

Eikö edes silloin tule kiistaa, kun ilmoitat heidän joutuvan liekkimereen uskontonsa vuoksi?

• Apostoli34
        JSS kirjoitti:

"Itselläni on paljon muslimituttuja eikä väleissä ole huomauttamista."

Eikö edes silloin tule kiistaa, kun ilmoitat heidän joutuvan liekkimereen uskontonsa vuoksi?

Tuota, elämässä on muitakin keskustelunaiheita kuin uskonto. Tuo liekkimeriajatus taitaa olla enemmänkin sinun omassa päässäsi kummitteleva ajatus.
        Sinä laitat sanoja suuhuni. Minä nimittäin uskon, että myös muslimeja varten (sillä hekin ovat Aabrahamin jälkeläisiä, Ismael on heidän kantaisänsä) Jumalalla on suunnitelmansa.

Minulla ei muutenkaan ole tapana tuomita ketään liekkimereen tai helvettiin. Se ei ole minun tuomittavissani.

Mutta joo, varmaan tulisi kiistaa, jos alkaisimme syyttelemään toisiamme. Uskosta ja uskonnosta voi myös keskustella minä-muodossa. Eli miten minä koen uskoni ja ajattelen siitä. Tuomitsematta toista osapuolta helvettiin, saarnamalla lyhytnäköistä ja rakkaudetonta sanomaa.

Jos sanon tupakoitisjalle, että kuolet koska poltat, mitä luulet hänen vastaavaan? Mutta jos kerron, että olen itse polttanut yli kymmenen vuotta ja nyt ollut neljä vuotta ilman tupakkaa, enkä kadu valintaani, kuinka kuvittelet sen vaikuttavan? Myös uskosta voi kertoa monella tavalla ja antaa toisen uskoa edelleen siihen mihin hän uskoo. Mutta jos kertominen vaikuttaa toisin, hyvä niin. Silloin ei kuitenkaan tuomitse toisen näkemyksiä.

Muslimituttuni tietävät minun olevan kristinuskossa ja kumpikin osapuoli kunnioittaa toista ihmisenä. Toki meillä välillä on väittelyä, mutta ei se haittaa välejä. Väittely kuuluu ihmiselämään.

• Pinkelson

kunnon kristityn pitää tehdä tuon vision estämiseksi?

Pitääkö kristittyjen ruveta lisääntymään hanakammin vai pitääkö muslimit käännyttää kristinuskoon?

Vai olisko tarvetta pyhään sotaan Bushin esimerkkiä noudatten?

Mitä tapahtuu kun ja jos Turkki liittyy EU:hun?

Helpoin vaihtoehto olisi se, että kristityt lisääntyisivät nopeammin ja korkeissa asemissa olevat kristityt suosisivat kristittyjä muitten uskontojen kustannuksella. Uskontoa voisi myös käyttää työhönottotilanteessa kriteerinä: kaikki parhaat hommat kristityille ja hanttihommat muslimeille.

Tosin esim. Saksassa työllisyysasiat onkin paljolti näin. Kaikki pikkuravintoloitsijat on yleensä muualta tulleita samoin on käytettyjenautojen kauppiaat.

• tiesi

jo pari tuhatta vuotta sitten millaisessa tilassa maailma on Hänen toisen tulemuksensa aikaan.

• Islamihan on lopulta hyvin samankaltainen uskonto kuin kristinuskon eri muodot on. Islamilla ja kristinuskolla on sama alkuperä. Ja mitä eroa on lopulta kiihko islamilaisella ja kiihko kristityllä? Ovat lopulta hyvin samankaltaisia. Onko islami jotenkin pelottavampaa kuin kristinusko? Ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe