Sopanhämmentäjä...

MillaN

...tai palstan hämmentäjä, miten vaan...jäi homma tyystin hoitamatta Montun äärellä...mutta, onhan tässä tullut palstaa hämmennettyä.

*tulleeko jälkkäriä, selkäsauna vai mahtollisesti joku muu rangaistus*:D

23

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rudi

      ...asioista on nyt kysymys.
      Sopiva rangaistus on kymmenen etunojapunnerrusta ilman käsien käyttöä. Siivillä saa auttaa.

      • MillaN

        ...entäs kun kaksikymmentä menee ilman käsiä? Riittääkö? Siipiä en tarvinnut.:D


    • tähtitoimittaja ejk

      kuten Rudi määräsi. Lisäksi kehotan kaikkia kipittämään Suomen suosituimpaan lähikauppaan ja ostamaan Kiilu lepakko -heijastin, kun on näin pimiää. Vai oliko se killu? tai jotain muuta? *miettii*

      • Kenonen

        ...korvata sen heijastimen tällä Hurlumin (Mmmmmmm...) sydeemillä. Timanginen napakoru välkkyy hyvin ku ei käytä liian peittäviä asustuksia.
        Mutta muistakaa et timangin hionnan on oltava huippuluokkaa. Yhtään haavaa ei oo Hurlumin napakorusta tullu mulle viä kieleen.


      • MillaN

        ...joko sä kävit siellä hammaslääkärissä...kuulosti jotenkin puudutuksen vaikutukselta...killu.:D


    • puhuri

      Rudin antama rangaistus on sopiva. Anteeksikin voidaan antaa, kunhan selvität, mikä esti sun osallistumisen tärkeään tapahtumaan.

      • MillaN

        ...olin "punnertamassa"...hmmm...:D


      • puhuri
        MillaN kirjoitti:

        ...olin "punnertamassa"...hmmm...:D

        siis rangaistus suoritettu. Onks lihakset kipeenä?


      • MillaN
        puhuri kirjoitti:

        siis rangaistus suoritettu. Onks lihakset kipeenä?

        ...määrä ei tee pieniä lihaksiani kipeäksi...hmmm...rangaistus oli helppo suorittaa.:D


      • puhuri
        MillaN kirjoitti:

        ...määrä ei tee pieniä lihaksiani kipeäksi...hmmm...rangaistus oli helppo suorittaa.:D

        Tuntusko se sit edes rangaistukselta? No pääasia, että olet selvinnyt tästä ja puhdistanut maineesi.


      • MillaN
        puhuri kirjoitti:

        Tuntusko se sit edes rangaistukselta? No pääasia, että olet selvinnyt tästä ja puhdistanut maineesi.

        ...myöntää...pääsin helpolla.:D


      • Rudi
        MillaN kirjoitti:

        ...myöntää...pääsin helpolla.:D

        ,,,että sä et tiedä millainen on etunojapunnerrus. Siis ilman käsiä tehtynä. Yleensä siihen kykenee vaan miehet.


      • MillaN
        Rudi kirjoitti:

        ,,,että sä et tiedä millainen on etunojapunnerrus. Siis ilman käsiä tehtynä. Yleensä siihen kykenee vaan miehet.

        ...punnersin ilman käsiä ja kakskyt kertaa.:D

        No, mites mies sen tekee jos kerran naiset ei siihen pysty? :D


      • Rudi
        MillaN kirjoitti:

        ...punnersin ilman käsiä ja kakskyt kertaa.:D

        No, mites mies sen tekee jos kerran naiset ei siihen pysty? :D

        ...Millan. Mieti ankarasti. Heh


      • MillaN
        Rudi kirjoitti:

        ...Millan. Mieti ankarasti. Heh

        ...joo...voisin hiukan sexysti sen kertoa, mutta säästän yksityiskohdilta.:D

        Punnerrukset on kuitenkin tehty ilman käsiä, usko tai älä...pojat tallilla keksivät kaikenlaisia laitteita.:D


    • tukkusutija

      mee rokotukselle mökötystä vastaan.

      • MillaN

        ...minä kävisin Psykolookilla pyytämässä härvelin ja paahtimosta var...eikun valikoisin parhaat juomiset tälle illalle...ja mökötä en, sillä tänään aion ottaa lärvit.:D


      • tukkusutija
        MillaN kirjoitti:

        ...minä kävisin Psykolookilla pyytämässä härvelin ja paahtimosta var...eikun valikoisin parhaat juomiset tälle illalle...ja mökötä en, sillä tänään aion ottaa lärvit.:D

        vaan kerro jos muistat kui kävi.


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        vaan kerro jos muistat kui kävi.

        ...mie nyt oon...lärvit on kunnolliset...*voi vitsi kylläpäs kestää kauan kirjoittaa muutamaa sanaa...pitää välillä korjata:D...sie sit oot mainio, tykkään sinusta.:D


      • MillaN
        MillaN kirjoitti:

        ...mie nyt oon...lärvit on kunnolliset...*voi vitsi kylläpäs kestää kauan kirjoittaa muutamaa sanaa...pitää välillä korjata:D...sie sit oot mainio, tykkään sinusta.:D

        ...tainnut tulla virheitä...mut mie kohta tainnun.:D


      • tukkusutija
        MillaN kirjoitti:

        ...tainnut tulla virheitä...mut mie kohta tainnun.:D

        annahan selvitys uteliaalle. kävikö ja minkäköhänlainen flaxi.


      • MillaN
        tukkusutija kirjoitti:

        annahan selvitys uteliaalle. kävikö ja minkäköhänlainen flaxi.

        ...ovenraosta...ilkeekö tänne enää tulla eilisen jälkeen* :D

        En flaxin Toivossa juhlimaan lähtenyt, mutta Yrjö kävi päivällä monta kertaa.:D

        Elämä alkaa voittamaan, huh!


      • MillaN kirjoitti:

        ...ovenraosta...ilkeekö tänne enää tulla eilisen jälkeen* :D

        En flaxin Toivossa juhlimaan lähtenyt, mutta Yrjö kävi päivällä monta kertaa.:D

        Elämä alkaa voittamaan, huh!

        Peiton allako sitä koko päivä on vietetty?:)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe