Hyvää huomenta

yksitypy

Pitkästä aikaa. Tulkoot kaikkien päivästä täydellinen tai ainakin melkein.
Tässä olisi aamuhymyni :=))))))))))))))))))

73

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

myös sinulle kaunista huomenta =)))

• tukkanen

samoin kattelin mittariin,piti ottaa oikeen fikkari et onkos tuo totta,et lämmintä noin paljo 6 .Koko eilisen illan sato vettä,ja jos ny ois pakkasta,niin eipä tartteis luistinrataa kaukaa hakee.

• AMR-52

...tulloo,kaik 24 tuntii tällekin päiväl..))))jaa,eipäs nyt ihan vuorenvarmoi olla,voip vanha kehno ollakkii er mieltä...

• tukkanen

Ei se vanhakehno jouda kutsuja kirjottelemaan tänään,sillä kun on aikaa ootella pitempäänki,on sen verta hermonsa hallitteva et ei se hötkyile suotta.Joten eletääs tämäkin päivä kukin mielemme mukaan,ja uudelleen sullekin huomenet.

• ykköskolli evk

Typyliini sinullekin.
      Mouurr...
      :--)))

• >Tulkoot kaikkien päivästä täydellinen tai ainakin melkein.<

- tulkoon vaan joo, "erittäin hyvä muttei täydellinen.........."

T. MM.

P.S. Levein aamuhymy Typyltä aikoihin..........!

• TrueLady

ja eikös se ollu "erittäin hyvä ellen täydellinen".. Omeinaa tän tytön tunnusbiisi =)))) sitä jammailtiin vähän joka paikassa.. jopa Anttilan kassajonossa *kikakika*

• varatartsan

Torstaihymyksi ihan kiva. :o))) Saas nähdä millanen huomenna perjantaina? ;o)

• TrueLady

Ootte kissan kans ehtiny alas pesästä koneelle =))) Mites tabasco-rintamalla ?

• varatartsan
        TrueLady kirjoitti:

Ootte kissan kans ehtiny alas pesästä koneelle =))) Mites tabasco-rintamalla ?

notkeasti siirrytty koneen ääreen. :o) Kissaelukka luultavasti kyllästynyt koko hiiri/myyräjuttuun, tai se ymmärtää lukea nämä jutut koneelta. Tabascoputikka odottaa edelleen. :o)))))

• TrueLady
        varatartsan kirjoitti:

notkeasti siirrytty koneen ääreen. :o) Kissaelukka luultavasti kyllästynyt koko hiiri/myyräjuttuun, tai se ymmärtää lukea nämä jutut koneelta. Tabascoputikka odottaa edelleen. :o)))))

et jotku elukat osaa lukee... Ainaski suvus sellane terrieri.. ku seinäkalenteris luki sen eläinlääkäri aika, karkas juur sinä aamuna. =))

• varatartsan
        TrueLady kirjoitti:

et jotku elukat osaa lukee... Ainaski suvus sellane terrieri.. ku seinäkalenteris luki sen eläinlääkäri aika, karkas juur sinä aamuna. =))

kun jatkuvasti juttua jupisee, niin eiköhän se jotain jo ala ymmärtään. :o)))

• TrueLady
        varatartsan kirjoitti:

kun jatkuvasti juttua jupisee, niin eiköhän se jotain jo ala ymmärtään. :o)))

nuin oo.. kyl ne lukee.. uso vaan =))) Ainaski huuhaata ne lukee ihan varmana =)))

• varatartsan
        TrueLady kirjoitti:

nuin oo.. kyl ne lukee.. uso vaan =))) Ainaski huuhaata ne lukee ihan varmana =)))

tavailee jutut ruudulta. :o) Nytkin odotteli, milloin avaan myllyn. Tuossahan tuo vieressä kyttää...huuhaa ja kissasivut suosikkeja. ;o)

• TrueLady
        varatartsan kirjoitti:

tavailee jutut ruudulta. :o) Nytkin odotteli, milloin avaan myllyn. Tuossahan tuo vieressä kyttää...huuhaa ja kissasivut suosikkeja. ;o)

sanoin =)) Lukee se. Ja suosikit jo sen kerttoo =)) Viksu kissa =))

• varatartsan
        TrueLady kirjoitti:

sanoin =)) Lukee se. Ja suosikit jo sen kerttoo =)) Viksu kissa =))

saa sen levottomaksi ja silloin se lähtee ulos...:o)

• TrueLady
        varatartsan kirjoitti:

saa sen levottomaksi ja silloin se lähtee ulos...:o)

ku reseptisivuilla meikälikkaan =)) Het jääkaapille mentävä =))

• quistis

aaamuhaliiiit:o))))))))))))))))))))

• TrueLady

huomenta *iiisoo haaaliiii* =))

• varatartsan

oli luja ja hellä rutistus! ;o) Tästä se päivä lähteekin kivasti käyntiin :o))))))))))))))))))))))

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

huomenta *iiisoo haaaliiii* =))

Auttoi mukavasti heräämään....Kiitos vain:o))))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

oli luja ja hellä rutistus! ;o) Tästä se päivä lähteekin kivasti käyntiin :o))))))))))))))))))))))

lämpimän suihkun kautta..No halit tösi tärkeitä....:o))))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Auttoi mukavasti heräämään....Kiitos vain:o))))

toisen pannun kahvia? =)) Nyt ku toivuin tosta naapurin herätystavasta, vois vaik alottaa tän päivän... =)) Kunhan nyt huuhailen eka riittävästi =))

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

toisen pannun kahvia? =)) Nyt ku toivuin tosta naapurin herätystavasta, vois vaik alottaa tän päivän... =)) Kunhan nyt huuhailen eka riittävästi =))

Hauskaa päivää Sinulle sinne jonnekkin...kahvien ja hauskojen naapurien pariin:o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

lämpimän suihkun kautta..No halit tösi tärkeitä....:o))))

on aamutoimet täälläkin. ;o) Lähtee, lähteepä hyvinkin...kohta duuniin. Eihän ilman aamuhaleja pääse puusta pitkälle. :o))))))))) Toiset hyvin tärkeet halit on nuo iltahalit. Ilman niitä ei uni meinaa tulla. ;o)))))))))))))))) Ei sovi myöskään unohtaa aamupäivähaleja, keskipäivänhaleja, iltapäivänhaleja, väliajanhaleja...hyvin hyvin tärkeitä, ainaskin mulle. :o))))))))))))))))))))))))))))))))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Hauskaa päivää Sinulle sinne jonnekkin...kahvien ja hauskojen naapurien pariin:o))

naurattaa niin.. Varsinkin kun kävin kurkkaan, mitä meijän sefu laitto tonne alemmas =O))))) Vielki ääneen hörisen *kikakika* Jaahas nyt o kahvia *kaataa koko sakille*

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

on aamutoimet täälläkin. ;o) Lähtee, lähteepä hyvinkin...kohta duuniin. Eihän ilman aamuhaleja pääse puusta pitkälle. :o))))))))) Toiset hyvin tärkeet halit on nuo iltahalit. Ilman niitä ei uni meinaa tulla. ;o)))))))))))))))) Ei sovi myöskään unohtaa aamupäivähaleja, keskipäivänhaleja, iltapäivänhaleja, väliajanhaleja...hyvin hyvin tärkeitä, ainaskin mulle. :o))))))))))))))))))))))))))))))))

duuni...Halailet vaan koko päivän:o)))) Heissan..Nyt hali..Eikun töihin:o))

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

naurattaa niin.. Varsinkin kun kävin kurkkaan, mitä meijän sefu laitto tonne alemmas =O))))) Vielki ääneen hörisen *kikakika* Jaahas nyt o kahvia *kaataa koko sakille*

hyppään heti fillarin selkään ja varmasti ehdin sinne ensi viikon torstaikai..hih...;o)))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

hyppään heti fillarin selkään ja varmasti ehdin sinne ensi viikon torstaikai..hih...;o)))

huuhaamiitti huuhaamiitti =O))) Nonni!! Ny truu taas sekoilee *kikakika* Jaaha.. jos lähtis ulos jäähdytteleen kohta. Kunha kulmakauppa aukee. =))

• kippari

on hyvää huomenta Typy:=))Kippari tässä vaan laulelee miksi aina ei voisi olla perjantai:=)

• TrueLady

oikein hyvää huomenta =)

• kippari
        TrueLady kirjoitti:

oikein hyvää huomenta =)

sinulle myös :=)

• quistis

Hyvä biisi Sulla ja heti aamusta jo:o)))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Hyvä biisi Sulla ja heti aamusta jo:o)))))

Quu niin sellainen tässä mielessä pyörii:=))Ja syykin sille on todella:=)

• varatartsan

kipparillekkin! :o) Täytyis taas suunnistaa työpaikan koneelle. Tässä nyt ikäänkuin harjoitellaan koneen käyttöä ennen päivän koetuksia duunissa. :o)

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

kipparillekkin! :o) Täytyis taas suunnistaa työpaikan koneelle. Tässä nyt ikäänkuin harjoitellaan koneen käyttöä ennen päivän koetuksia duunissa. :o)

ja hyvät huomenet sinulle myös ja tässä itsekkin lähdössä juuri ulkoilemaan:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

Quu niin sellainen tässä mielessä pyörii:=))Ja syykin sille on todella:=)

Varmasti myos Sille syyllekkin;o) Nyt Quu syöksyy töihin:o)) Heissan:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Varmasti myos Sille syyllekkin;o) Nyt Quu syöksyy töihin:o)) Heissan:o)

syy et laulelee sellaista lauluu tässä nyt kun perjantai lähestyy aika kivasti:=))

• kaikille....=:0)))))

• TrueLady

Ihanaa ja lämmintä torstaiaamua =))

• TrueLady kirjoitti:

Ihanaa ja lämmintä torstaiaamua =))

mut ei ole kylmä....=:0)))))

• amaryllie

hyvää huomenta kaikille ja oikein hyvää päivääkin jossen satu olemaan päivällä koneella.......
        ompas mukava toivotella kaikille huomenta...ihan tuli hyvä mieli............

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

mut ei ole kylmä....=:0)))))

meil 9 astetta ja tuulee 8m/sec =)) Kiva keli kävellä keskustaan... kunhan löydän tuulenpitävän takin kaapista =) Mut mentävä on jossain vaiheessa.. päiväkaffeille...

• amaryllie kirjoitti:

hyvää huomenta kaikille ja oikein hyvää päivääkin jossen satu olemaan päivällä koneella.......

niih ja ne päivänjatkeet...heh.....=:0)))))

• TrueLady kirjoitti:

meil 9 astetta ja tuulee 8m/sec =)) Kiva keli kävellä keskustaan... kunhan löydän tuulenpitävän takin kaapista =) Mut mentävä on jossain vaiheessa.. päiväkaffeille...

kans käydä yhdes divaris.... viedä karmee kasa kirjoja....
        Sit tos mutsi soitteli jotta tule tyttö käymään....=:0)))

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

ku meil o ain nii mukavaa tääl =)) Lisää kahvia?

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

kans käydä yhdes divaris.... viedä karmee kasa kirjoja....
        Sit tos mutsi soitteli jotta tule tyttö käymään....=:0)))

mutsi.. no se tulee vast ehtoolla... =))) Mua ei saa divariin päästää.. mänee viimesekki maitorahat jos sinne meen. Mul o nii pal kirjoja et tää o enempi kirjasto ku olohuone =))) Ja keskustas lisää. Tars raahata nekin tänne. =))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

ku meil o ain nii mukavaa tääl =)) Lisää kahvia?

mielelläni....
        hyvän tuulisena kahvi maistuu aina....
        kuinkahan monta litraa sitä tulee päivän aikana juotua....????
        pitää joskus oikein katsoa........

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

mielelläni....
        hyvän tuulisena kahvi maistuu aina....
        kuinkahan monta litraa sitä tulee päivän aikana juotua....????
        pitää joskus oikein katsoa........

mä kerran oman kulutuksen laskin =/ Vatta kipeenä monta tuntia pelkästä lukemasta =/ Nii ja mänin tyhymä viel laskee noita kalorioita... Mut se oliki sillo ku mä luulin että mun pitäis olla tikku =)))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

mä kerran oman kulutuksen laskin =/ Vatta kipeenä monta tuntia pelkästä lukemasta =/ Nii ja mänin tyhymä viel laskee noita kalorioita... Mut se oliki sillo ku mä luulin että mun pitäis olla tikku =)))

en laske sitten....enkä kaloreita ainakaan...
        mä kanssa joskus luulin ,että on pakko olla ihan tikku mutta onneksi sellainen mielenhäiriö on kadonnut........
        nyt olen sellainen kuin olen ja ihan tyytyväinen....

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

en laske sitten....enkä kaloreita ainakaan...
        mä kanssa joskus luulin ,että on pakko olla ihan tikku mutta onneksi sellainen mielenhäiriö on kadonnut........
        nyt olen sellainen kuin olen ja ihan tyytyväinen....

no hulluus jäi mut eri tavalla =)) Ei tua isos maailmas jaksaiskaan jos ihan täyspäinen olis.. (millanenkohan semmone olis.. ain järkevä ja harkitseva ja oikeessa oleva ihminen) =)))

• TrueLady kirjoitti:

mutsi.. no se tulee vast ehtoolla... =))) Mua ei saa divariin päästää.. mänee viimesekki maitorahat jos sinne meen. Mul o nii pal kirjoja et tää o enempi kirjasto ku olohuone =))) Ja keskustas lisää. Tars raahata nekin tänne. =))

oon moneen kertaan nuo lukennu..... Mulla oli kingin kirjoja paljon mut yks heppu sai mut ylipuhuttua ja myin ne sille.... vähän kaduttaa... nooh meni hyvään uuteen kotiin...heh...=:0)))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

no hulluus jäi mut eri tavalla =)) Ei tua isos maailmas jaksaiskaan jos ihan täyspäinen olis.. (millanenkohan semmone olis.. ain järkevä ja harkitseva ja oikeessa oleva ihminen) =)))

pahalta.....
        en haluaisi ikinä olla sellainen....
        kuvittele millainen taakka sellainen luonne olisi kun joka päivä tulisi vastaan asioita, joissa ei voisi olla järkevä tai harkitseva.....tai ei voisi olla oikeassa...hui!
        jossei tässä ihan täyspäinen olekkaan ,katson sen kuitenkin olevan suureksi avuksi elämässä....hih olipas se hienosti sanottu....jestas!

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

pahalta.....
        en haluaisi ikinä olla sellainen....
        kuvittele millainen taakka sellainen luonne olisi kun joka päivä tulisi vastaan asioita, joissa ei voisi olla järkevä tai harkitseva.....tai ei voisi olla oikeassa...hui!
        jossei tässä ihan täyspäinen olekkaan ,katson sen kuitenkin olevan suureksi avuksi elämässä....hih olipas se hienosti sanottu....jestas!

olla viisas... Oleks kuullu sen jutun ku vieraileva lääkäri näki Pitkäniemen pihas miehen onkivan pesusoikosta? Kysy että tuleekos kalaa? Potilas katso pitkään eikä eka meinannu vastata... Tokas sit katse tiukasti kohossa: Kyllä tohtorin nyt täytyy mennä ylilääkärin puheille.. Ei oo koskaan pesuvedessä kaloja ollu.

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

olla viisas... Oleks kuullu sen jutun ku vieraileva lääkäri näki Pitkäniemen pihas miehen onkivan pesusoikosta? Kysy että tuleekos kalaa? Potilas katso pitkään eikä eka meinannu vastata... Tokas sit katse tiukasti kohossa: Kyllä tohtorin nyt täytyy mennä ylilääkärin puheille.. Ei oo koskaan pesuvedessä kaloja ollu.

en ollut kuullut tuota......
        joskus ylitän itseni iloisesti, kirjoittamalla järkevästi...mutta se on aika satunnaista..hih
        ei ...kyllä sitä pitää osata olla järkeväkin, jos tilanne vaatii, mutta on ihan hauskaa olla pikkuisen pääkkökin........

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

en ollut kuullut tuota......
        joskus ylitän itseni iloisesti, kirjoittamalla järkevästi...mutta se on aika satunnaista..hih
        ei ...kyllä sitä pitää osata olla järkeväkin, jos tilanne vaatii, mutta on ihan hauskaa olla pikkuisen pääkkökin........

mun muksuille, mitä äippä latelee.. =))) mänee toi auto.. eiku auktoritee tti... (olipas vaikee sana) =)))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

oon moneen kertaan nuo lukennu..... Mulla oli kingin kirjoja paljon mut yks heppu sai mut ylipuhuttua ja myin ne sille.... vähän kaduttaa... nooh meni hyvään uuteen kotiin...heh...=:0)))

lähteny sellaset mitä ei kahta kertaa enempi viitti lukee... Mut maailmas o nii pal hyvi kirjoja.. =))) Saispa ne kaikki =))) Korhosen dekkareita luen vaik heti uusiks...

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

mun muksuille, mitä äippä latelee.. =))) mänee toi auto.. eiku auktoritee tti... (olipas vaikee sana) =)))

pidän salaisuuden omanani....
        minulla taitaa olla se autoni..autkorni...auktoriteetti jo mennyt perheen silmissä...iuh!
        en halua sitä kohtaloa sinulle...tarkoittaako se mutten sitä uskottavuutta????........
        mä en ole siis uskottava...paitsi kun suutun...

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

pidän salaisuuden omanani....
        minulla taitaa olla se autoni..autkorni...auktoriteetti jo mennyt perheen silmissä...iuh!
        en halua sitä kohtaloa sinulle...tarkoittaako se mutten sitä uskottavuutta????........
        mä en ole siis uskottava...paitsi kun suutun...

kyl se o hiipunu täälki.. Sitko jyrähtää kunnolla ni hetken taas toimii.. mut se jyrinä sattuu kurkkuun nii.. =)) Mun uskottavuus parani 102 % ku pistin sen isoimman lapsen ulkoruokintaan... =)))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

kyl se o hiipunu täälki.. Sitko jyrähtää kunnolla ni hetken taas toimii.. mut se jyrinä sattuu kurkkuun nii.. =)) Mun uskottavuus parani 102 % ku pistin sen isoimman lapsen ulkoruokintaan... =)))

olet tehnyt toisi radikaalin ratkaisun...
        joskus se voi olla vaan kaikille parhaaksi tuollainen ratkaisu....
        sinulle se taisi olla koska uskottavuus parani noin paljon.....
        ihan noita hienoja sanoja nyt pursuaa tänne tekstiin....

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

olet tehnyt toisi radikaalin ratkaisun...
        joskus se voi olla vaan kaikille parhaaksi tuollainen ratkaisu....
        sinulle se taisi olla koska uskottavuus parani noin paljon.....
        ihan noita hienoja sanoja nyt pursuaa tänne tekstiin....

jossain.. juuh.. =)) Eipähä muksut pääse enää kysyyn lupaa sieltä mistä se heltiää ihan mihin vaan =)) Ja muutenki ku shokkivaikutus hellitti, taas jaksaa.. vaik huuhailla jo =)) vanha juttuhan toi jo oli =)) tänä syksynä välill vaan naurattaa jo kaikki =)))))))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

jossain.. juuh.. =)) Eipähä muksut pääse enää kysyyn lupaa sieltä mistä se heltiää ihan mihin vaan =)) Ja muutenki ku shokkivaikutus hellitti, taas jaksaa.. vaik huuhailla jo =)) vanha juttuhan toi jo oli =)) tänä syksynä välill vaan naurattaa jo kaikki =)))))))

jaksat jo huuhaillakkin, niin kaikki alkaa näyttää hyvältä....
        naurattaakin jo, sekin on hyvä merkki...naurulla on ihmeen hyvä vaikutus kaikkeen...surullisiinkin asioihin......
        kaikki vastoinkäymiset kasvattaa luonnetta, tulee vahvemmaksi ja kestävämmäksi ihmiseksi...
        ei enään pienet murheet hetkauta...ja oppii nauramaan itselleenkin......

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

jaksat jo huuhaillakkin, niin kaikki alkaa näyttää hyvältä....
        naurattaakin jo, sekin on hyvä merkki...naurulla on ihmeen hyvä vaikutus kaikkeen...surullisiinkin asioihin......
        kaikki vastoinkäymiset kasvattaa luonnetta, tulee vahvemmaksi ja kestävämmäksi ihmiseksi...
        ei enään pienet murheet hetkauta...ja oppii nauramaan itselleenkin......

oon kyl aikas hyvin hallinnu koko ikäni.. aikas usein hihittelen peilikuvalle =))) Varsinkin kun kokeilen uutta kampausta =)) Ja uus ystävä tua oikias maalimas auttaa =)) Mut tää oli kyl yks tähän asti parhaista löydöistä tää huuhaa =))) Eilenki likka oli ihan varma että nysse äippä tukehtuu... Käkätin ääneen niin kauheesti =)))))

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

oon kyl aikas hyvin hallinnu koko ikäni.. aikas usein hihittelen peilikuvalle =))) Varsinkin kun kokeilen uutta kampausta =)) Ja uus ystävä tua oikias maalimas auttaa =)) Mut tää oli kyl yks tähän asti parhaista löydöistä tää huuhaa =))) Eilenki likka oli ihan varma että nysse äippä tukehtuu... Käkätin ääneen niin kauheesti =)))))

samaa mieltä...tämä huuhaa on ihan lyömätön paikka, en muilla keskustelusivuilla käykkään...
        välillä saa nauraa ihan vedet silmissä...ja se ,että saa kirjoittaa ihan mitä tahansa päässä liikkuukin tai vaikkei liikkuisi yhtään mitään...
        niin on juuri kaikista hauskinta...
        peilikuvalleni minäkin nauran joskus ihan hysteerisesti...on se vaan niin kumman näköinen....

• perskuti

Oi jos sulle voisin antaa kaikkein kauneimman,
      tämän maailmani, pallon valtavan,
      mutta enhän sitä tee pieni hetki riittänee kun sun vierelläsi vain olla saan.......

Mukavaa päivää Sinulle ja kiitos aamuhymystä:=))

• miukuli22

minultakin kaikille.
      Pikkuisen alkaa olotila piristyä, kun tuo ystäväni syysarska tuli kaunistamaan maailmani,
      oli aamu niin pimeä ja sumuinen, vaan eipä sekään tahtia haitannut.
      Nyt lähden jatkamaan päivän puhteita.
      Viettäkää mielekäs päivä. :o))

• TrueLady

kuin myös herttaista torstaita =))

• TrueLady

joskus että joku on kyllä käyny vääntämässä sen peilin =))) Ihan o ku Särkänniemen peilitalossa =)))) Ja ne kampaukset =))))) saati sit ku innostutaan kaikille kolmelle tytölle tekeen =)))) Sit noi kaks teiniäki kikattaa ni et huh =)))

• amaryllie

on mukavaa....
        hauskaa pitää olla....
        kiitos jutustelusta...nyt taitaa olla päiväkahvin aika...!
        heipsan!!!

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

on mukavaa....
        hauskaa pitää olla....
        kiitos jutustelusta...nyt taitaa olla päiväkahvin aika...!
        heipsan!!!

hyvää ilt... eiku päivää... meinasin jo laulaa Luppakorvaa =))) Juu moi hei =)

• yksitypy evk

Miten päivä mennyt tähän saakka?
      Menikö täydellisesti? Mulla menee koko ajan täydellisyyttä hipoen :=)))

• perskuti ...

Tässähän tämä päivä rauhallisesti kohti iltaa vaipuu.
        Tuosta täydellisyydestä en paljon puhuis, mutta
        jokaisessa täydessä tunnissa on tuo 59 min. 60 sek. Ollut.

Mitäs typylle on tapahtunu kun noin erikoisen iloisella mielellä?

• yksitypy evk
        perskuti ... kirjoitti:

Tässähän tämä päivä rauhallisesti kohti iltaa vaipuu.
        Tuosta täydellisyydestä en paljon puhuis, mutta
        jokaisessa täydessä tunnissa on tuo 59 min. 60 sek. Ollut.

Mitäs typylle on tapahtunu kun noin erikoisen iloisella mielellä?

Onnellinen molempien poikieni puolesta. Siis heidän menestyksestään. Muuta en kerro.Tänään sain yhden iloisen uutisen taas :=))))
        Eikä ole lapsenlapsesta kyse, vaikka sellanenkin tulee huhtikuussa :=))))))
        Mutta nyt lähden fillaroimaan kotiin päin ja hymy huulilla :=))))))))))))))))))))

Ps. Kiva että elämässä tapahtuu väliin positiivisiakin asioita. Olenkin aina uskonut, ettei niin pahaa ettei jotain hyvääkin elämässä :=))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      208
      4545
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      102
      3294
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1797
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1407
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1253
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      256
      1180
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1168
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1141
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1069
    Aihe