Naiset. Pidättekö siitä että mies nuolee muutaman päivää pesemättömän vitun? Minusta oikea vitun maku ja haju on parasta, ei saippuan hajuista ja makuista. Eriyisesti juuri pissillä ollut pillua on ihana nuolla edestä ja takaa ja kauan. Haluisitteko?
Oikea vitun haju ja maku
10
3847
Vastaukset
- kriteerini
on vittu on parhaimmillaan nuolla/imeä pesunjälkeen pari kolme päivää housussa"tekeytyneenä olleena" silloin se ei ole likainen mutta luonnollisen makuinen/tuoksuinen.nam!!
- !!!
En todellakaan antaisi kenenkään nuolla mua jos en olisi puhdas (siis vasta käynyt suihkussa). Enkä voisi kuvitellakaan ottavani mieheltä suihin, joka ei ole peseytynyt tai on vasta käynyt helpottamassa oloaan. En halua kusta suuhuni, kiitosta vaan! Seksileikkeihin ei mun mielestä sovi mitkään pissa- ja kakkaleikit!!
- touhuja
!!! kirjoitti:
En todellakaan antaisi kenenkään nuolla mua jos en olisi puhdas (siis vasta käynyt suihkussa). Enkä voisi kuvitellakaan ottavani mieheltä suihin, joka ei ole peseytynyt tai on vasta käynyt helpottamassa oloaan. En halua kusta suuhuni, kiitosta vaan! Seksileikkeihin ei mun mielestä sovi mitkään pissa- ja kakkaleikit!!
ne kakka ja pissa touhut rakastelun yhteydessä. enkä oikein jaksa uskoakkaan. että kukaan siihen tosissaan pystyisikään. kirjoitellahan voi vaikka millaisia juttuja. mutta onhan se nyt järkeenkin menevää. ettei kukaan pysty paskaa ja kusta nielemään.johan se pelkästä anaaliseksistä makuri tuoksuu niin ällöttävälle paskalle. että se on tuuletettava ennen maate menoa. vitun nuolemisen kuitenkin ymmärrän täysin. sillä siinä kiiman kourissa tuoksu antaa todellakin lisäpontta sextailuun. mutta kuten aiemmin kerroin niin vitun pitää olla pesty. sitten pari kolme päivää housussa. jonka jälkeen se on maukkammillaan.
- muka löytyy
kolme päivää pesemätöntä kamaa. Kaikki naisethan pesevät alapäänsä vähintään kerran päivässä. Useimmat varmaan parikin kertaa.
Vedätkö joitain tenumuijia puskassa. Siellä haisee sitten varmaan jokin muu kuin mehevä pillu. - reino
että nainen jos on pesemättä itseään paripäivää niin se haisee jo uskomattoman pahalle. Naisilla on ominaishaju jostain syystä paljon voimakkaampi kuin miehillä, siksi ne pesevätkin itseään jatkuvasti ja hajusteteollisuus ottaa isommat rahat naisilta. Mies pystyy olemaan kauemman pesemättä ja silti haisematta, ellei sitten tee jotain erittäin hikoiluttavaa hommaa.
- pete
Muija kyllä suorittaa alapesun päivittäin, mutta ihan piruuttaan joskus ennen seksittelyä kusella käydessään jättää pimpan kusiseksi. Kyllä mulle ainakin maistuu.
- parhaimmalle
juuri silloin , kun muija ei jatkuvasti läträä
lavuaarissa.
juuri nyt haistelen pikku systerin pimpsan pissun
tuoksuisia vaaleanpunaisia lejaby merkkisiä
pikkareita ja aion ruiskuttaa niihin aika ison
SPERMA-LASTIN
olen tehnyt usein saman tempun,eikä se ole ainakaan
siitä valittannu.
ONKO MUILLA SAMOJA HARRASTUKSIA ? - haistelen
parhaimmalle kirjoitti:
juuri silloin , kun muija ei jatkuvasti läträä
lavuaarissa.
juuri nyt haistelen pikku systerin pimpsan pissun
tuoksuisia vaaleanpunaisia lejaby merkkisiä
pikkareita ja aion ruiskuttaa niihin aika ison
SPERMA-LASTIN
olen tehnyt usein saman tempun,eikä se ole ainakaan
siitä valittannu.
ONKO MUILLA SAMOJA HARRASTUKSIA ?ja imen juuri nyt anopin alushousuja ja aion myös lennättää spermat niille.
- kulinaristi
Itse nautin vaimon nuolemisesta siten että aamulla täytän hänen pillunsa spermallani. Päivän aikana pilluun kertyy sekä pissaa että muita eritteitä jotka sekoittuvat siemennesteeseeni ja dekantoituvat aromikkaaksi cocktailiksi. Illalla riisun sitten vaimokullan pöksyt ja nuolen herkut suihini.
Pesulla käynti on tietenkin ehdottomasti kiellettyä. Aijomme hankkia vaimolle kumihousut jotta aromit säilyvät parhaimpana.
Mikään ei vedä vertoja rehevälle vitun tuoksulle ja maulle.- masa
koska vaimoni on ehdottoman hygieeninen niin ettei tällaisesta nautinnosta voi uneksiakaan. Itse asiassa minulla ei ole kokemusta kunnolla tuoksuvasta pillusta. Vain unelma. Kertokaa tarkemmin miltä se tuoksuu niin voin haaveilla lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829