..oli joskus hyvii.. viimenen hyvä bondi oli lupa tappaa.. sen jälkeen tullut ihan ufoiluu vaan..brosnan jees mut muuten leffat mättää ja pahasti..
Vastaukset 4
- blackmagictiger
1960.1970.1980 l oli loistavia...1. mun mielestä sean connery koska vetää 100-0 koko homman. 2.roger moore.oli hyvä.hoiti hommansa hyvin mutta ei ollut joissain hyvä.3.timothy dalton 1987-1989..ikäluokkaa 1944.eli meikäläistäkin 40v vanhempi idolini joka oli loistava bond..4.brosnan < teki hyviä leffoja..
..jees connery olisi saanut olla useammassa bondissa mukana.. moore oli melkein yhtä loistava.. ehkä vähän liikaa huumoria.. dalton hoiti asiansa.. brosnan bondina njäähh.. ei aitoa bondin tunnelmaa..
- poika
Niin en nyt välttämättä usko että, se johtuu yksinomaan Brosnanista
käsikirjoittajat huom.!
taustatiimi huom.!
kuvausryhmä huom.!..onhan brosnan ihan hyvä muuten.. ainakin käsikirjoitukset mättää tai sitten bond ei vain oikein sovi enää nykyaikaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331655Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois225853Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35765- 73747
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47727- 54702
- 80608
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63608Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561