Mä uskon, että johdan varmasti parkkisakko-ennätystä. Nimittäin nopeusennätystä. Kun sain ajokortin joskus -90 luvun lopulla, niin inssiajon jälkeen menin korttiani juhlistamaan kahville kavereiden kanssa. Kaverin sanoivat kahvilassa, että laitoitko parkkikiekon? No en tietyti. Tästä sitten juoksin autolle sitä laittamaan. Ja siellä se ystvällinen lappuliisa seisoi lappu kädessä. Oli juuri sitä kirjottamassa. selitin, että juuri sain kortin. "nönön nönö nönönön nönönö" jotain se sönkötti lappuiisamaiseen tapaansa ja antoi parkkisakon minulle... AArrrgghhhhh!!!!
Parkkisakko ennätys?
Von-Bruker
3
1346
Vastaukset
- hinattu
Autoni hinattiin Saksassa pois ja laskuksi tuli otsikon summa.Eipä paljon hymyilyttänyt...
- sakko
rapsahtaa nopiaan. ennätykseni on kun olin auton vierestä n. 30sekuntia viereisessä putiikissa ja pekka oli jo kävelemässä pois päin 20 m päässä. tilanne nauratti
- johanna
sakko kirjoitti:
rapsahtaa nopiaan. ennätykseni on kun olin auton vierestä n. 30sekuntia viereisessä putiikissa ja pekka oli jo kävelemässä pois päin 20 m päässä. tilanne nauratti
Kenties Näsilinnankadulla.. siellä nimittäin kyllä riittää lappuliisoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333