kun kaffeella/ta/ssa

tukkusutija

pitää elämää yllä snicit ja vakkarit, kyttärit, luuserit, bootsit, pushccc uppitt ja appit, puskat ja kämäläiset ja käki kuin väki vaihtuu silloin sun talloin, nin onko jollakulla jäänyt kaipuu johonkin poistuneesen nikkikkisseen?

hetiveti kohta-aikaiseen tai pitempiaikaiseen?

33

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masse setä

      kun ei tiennyt tästä smurffailuelämästä mitään. Vaan niin vanhasti voisi sanoa, että ainoa, joka pysyy on muutos.

      Tyydy siihen. Niin minäkin.

      Muuten ei tuu mittään. tuskin...
      Pussupit on muuten aika siistejä.

      • MaanMatonen

        Mie en saa smurffailla.
        Mie en saa muuttua.
        Mie en saa pussuppeja.
        Mie en saa mittää.


      • tukkusutija

        tuntuu olevan myös keskivartalon läski.

        pussupoista en osaa sanoa, kun en käytä.


      • tukkusutija
        MaanMatonen kirjoitti:

        Mie en saa smurffailla.
        Mie en saa muuttua.
        Mie en saa pussuppeja.
        Mie en saa mittää.

        jaaha, jassååå.


      • puhuri
        MaanMatonen kirjoitti:

        Mie en saa smurffailla.
        Mie en saa muuttua.
        Mie en saa pussuppeja.
        Mie en saa mittää.

        Mikä noi sulta kieltää?


      • pykiatrian tosentti
        MaanMatonen kirjoitti:

        Mie en saa smurffailla.
        Mie en saa muuttua.
        Mie en saa pussuppeja.
        Mie en saa mittää.

        tuolla menolla ainakin lähetteen erääseen määrättyyn paikkaan, missä on pyöreät, pehmustetut huoneet.


    • Rudi

      ...joita soisi vielä näkevänsä. Seppojuhani, Yopollo, Marion, N52...onhan niitä vaikka kui pal

      • tukkusutija

        pöllö kyllä lentelee ja viiskakkonenkin on hengähtänyt viiskymppisissä.


      • Rudi
        tukkusutija kirjoitti:

        pöllö kyllä lentelee ja viiskakkonenkin on hengähtänyt viiskymppisissä.

        ...näyttää säätävän kaikki hurmiossa, vanhat tutut.
        En ollutkaan siellä kuukausiin poikennu. Jouluna vois taas käydä uudestaan.


      • taitaa olla

        enemmän kiinni Näkökulmassa nykyisin. Ensinmainittu samalla nikilläkin.


    • Haamu kuopasta

      että tuolla montussahan niitä vanhoja nikkejä kuhisee.
      Ja voisin lyödä haamunkaapuni vetoa, että kyllä jokainen hengissäoleva entinen vakkari ainakin joskus käy palstaa kyyläilemässä.
      *ottaa paskaisen, pesemättömän mukinsa ja lähtee kaffeelle*

      • tukkusutija

        kertatäyttökuppia, ei tuu rupia huuleen.


    • Taatto

      Rystyset vinkuu taikinan kimppuun. Että mä survon, vaivaan ja käännän. Hyvää siitä tulee, vaikka itse sanonkin. Taikikselle lämpimäiset.

      • taikanainen

        joko ne leipomukset on valmiina...

        *oottelee vesi kielellä*


    • MillaN

      ...exääni...Stonea.:)

      Tonttulia...tarvitsisin sulkia.:)

      SeppoJuhania :)

      • Stone-Man

        Me kaksi yhdessä, sekä Wirnin ja Pyrsk olimme voittamaton yhdistelmä. Nykyään täällä rääpii päätään aivan turhia tapauksia, joista Tukkusutija on kaikkein turhin ja typerin sönkkääjä. Veikkaan, ettei tyypillä ole aivan kaikki kotona.

        Iltasatusi olivat parasta, osuvinta ja hauskinta täällä koskaan kirjoitettu tekstiä, joten panehan taas joskus iltasatusi esiin:-))


      • MillaN
        Stone-Man kirjoitti:

        Me kaksi yhdessä, sekä Wirnin ja Pyrsk olimme voittamaton yhdistelmä. Nykyään täällä rääpii päätään aivan turhia tapauksia, joista Tukkusutija on kaikkein turhin ja typerin sönkkääjä. Veikkaan, ettei tyypillä ole aivan kaikki kotona.

        Iltasatusi olivat parasta, osuvinta ja hauskinta täällä koskaan kirjoitettu tekstiä, joten panehan taas joskus iltasatusi esiin:-))

        ...kulta rakas, pusuttaa, halittaa...sinä tulit.:D


      • Stone-Man
        MillaN kirjoitti:

        ...kulta rakas, pusuttaa, halittaa...sinä tulit.:D

        Oletko ollut kiltisti ja uskollinen?:-)) Sinussa kun on sitä flirttivikaa ihan kiitettävästi:-D


      • MillaN
        Stone-Man kirjoitti:

        Oletko ollut kiltisti ja uskollinen?:-)) Sinussa kun on sitä flirttivikaa ihan kiitettävästi:-D

        ...hmmm...mut eihän lirttailussa mitään vikaa...eihän...:D

        Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:D


      • Stone-Man
        MillaN kirjoitti:

        ...hmmm...mut eihän lirttailussa mitään vikaa...eihän...:D

        Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:D

        Muistan naimisissaolomme parhaat hetket ja myös eromme, joka oli tosin joustava ja sopuisa ja jaoimme kaiken maallisen sulassa sovussa.

        Lapsetkin jaoimme sovussa ja minulle jäi se itkuiikka, joka on nyttemmin varttunut äitinsä veroiseksi kaunottareksi ja koko kulmakunnan pojat luuhaavat nurkissani ja minulla on haulikko ladattuna suolapanoksilla, innokkaimpia kosijoita varten.
        Tuossa se likka TV:n ääressä lähettelee terkkuja äiskälle ja toivottelee kaikke hyvää;-D


      • arvaat kyllä kuka

        Kiitos


      • tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

        ...hmmm...mut eihän lirttailussa mitään vikaa...eihän...:D

        Mä sentäs olin sun kanssa joskus aikaa, aikaa sitten naimisissa ja meillä on kaks ihanaa lasta...toinen on oikea itkuiikka, siskonsa mielestä vieläkin ja toinen on...hmmm...hiukan alkomahooliin menevä...hirvee pullovarasto paahtimossa...suloisia kuiteskin...niin että kyllä sä tiedät...lirtit sun kanssa silloin, ai ai...:D

        arvelen että ryyppygeenit on periytyneet äidin puolelta. Jostain syystä paahtimon pullovarasto pieneni kun äitikulta kävi visiitillä. Ja ottaa toi itkuiikkakin aika usein *kantelee*


      • MillaN
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

        arvelen että ryyppygeenit on periytyneet äidin puolelta. Jostain syystä paahtimon pullovarasto pieneni kun äitikulta kävi visiitillä. Ja ottaa toi itkuiikkakin aika usein *kantelee*

        ...äidiltä periytyneet...taitaa tytärkin ottaa joskus lärvit...*muistelee* :D


      • MillaN
        arvaat kyllä kuka kirjoitti:

        Kiitos

        ...arvaan.:D


      • tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

        ...äidiltä periytyneet...taitaa tytärkin ottaa joskus lärvit...*muistelee* :D

        tuntuu kulkevan suvussa tämä taipumus.


      • Savonäijä
        Stone-Man kirjoitti:

        Muistan naimisissaolomme parhaat hetket ja myös eromme, joka oli tosin joustava ja sopuisa ja jaoimme kaiken maallisen sulassa sovussa.

        Lapsetkin jaoimme sovussa ja minulle jäi se itkuiikka, joka on nyttemmin varttunut äitinsä veroiseksi kaunottareksi ja koko kulmakunnan pojat luuhaavat nurkissani ja minulla on haulikko ladattuna suolapanoksilla, innokkaimpia kosijoita varten.
        Tuossa se likka TV:n ääressä lähettelee terkkuja äiskälle ja toivottelee kaikke hyvää;-D

        Vieläkö sinäkin nitromursu olet hengissä?

        Heräsit siis vihdoin antamistani otsalitsareista jotka upposivatkin luiskaotsaasi iloisesti paukkuen.

        Jos osaat olla naama ummessa, kenties annan sinun nyyhkiä rauhassa.


        Terv: Savonmies


    • Angiina

      ... Albertia joskus kaipailen. Ja ehkä koko sitä meininkiä, joka joskus kauan sitten vallitsi viisikymppisissä.

    • ~X~ ja Rosmariina, ja onhan niitä monta muutakin. Mutta nämä tuli ensimmäisinä mieleen. Tietty seikkailevat toisilla palstoilla, mistäs sen tietää.

      Ruksissa ja sinussa on jotain samaa, ehkä tuo tyyli ja tapa sanoa asioita. En nyt tarkoita, että olette sama persoona. Mutta jotain yhteistä ehkä löytyy, tai sitten mielikuvani tekee taas kerran oharit.

      Et, tämmöistä tällä kertaa.

      • tähtitoimittaja ejk

        ruksia ei ole näkynyt. Jos Rossu tulisi palstalle niin saattaisi myös X ilmaantua. Rossuhan oli Hakkiksen loppuaikoina ainoa joka sai Ruksin hirmuisen raivon vallassa kapuamaan alas älykukkulalta.


      • tukkusutija

        kielikuvat mielikuvallesi oharit.

        sääli. ruksaten.


      • tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

        ruksia ei ole näkynyt. Jos Rossu tulisi palstalle niin saattaisi myös X ilmaantua. Rossuhan oli Hakkiksen loppuaikoina ainoa joka sai Ruksin hirmuisen raivon vallassa kapuamaan alas älykukkulalta.

        Rossusta pitää tehdä etsintäkuulutus? Eihän Rossu muuten kolostaan esiin tule, jos ei perään huutele.


      • MillaN

        ...Waffe.:D

        Ruksia ja Rossua ei ole näkynyt.:)


      • MillaN kirjoitti:

        ...Waffe.:D

        Ruksia ja Rossua ei ole näkynyt.:)

        Olet sitten kömpinyt peiton alta:)


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe