Jos saataisiin kuolemntuomio niin paikkoja vapautuisi.
Kuolemantuomio vaan voimaan pienimmädstäkin rikoksesta niin johan tilaa riittää.
KUOLEMANTUOMIO
5
320
Vastaukset
- kun järki loppuu voima käyt...
Jebulis! Neuvostoliitto kukoisti myös aikansa tuolla periaatteella!
Ehkä siis ei ole paras vaihtoehto. ;) Mutta tuskin olit tosissakaan!- kamasutra 33
Olin minä tosissani! Perkele on se niin närreet. Eikä aina kaikkea tarvitse liittää kommunisteihin tai natseihin, jos sanoo tosiasioita! Prkl
- asfwea
kamasutra 33 kirjoitti:
Olin minä tosissani! Perkele on se niin närreet. Eikä aina kaikkea tarvitse liittää kommunisteihin tai natseihin, jos sanoo tosiasioita! Prkl
Kuolemantuomioissa on vaa se vika, että niitä voi saada syyttömätkin, esim sinä!
- no niin
asfwea kirjoitti:
Kuolemantuomioissa on vaa se vika, että niitä voi saada syyttömätkin, esim sinä!
onhan se noinkin mutta ensin pitäisikin olla TÄYSIN VARMA syyllisyydestä.ja jos täyttä varmuutta ei löydy niin ei sitten tietenkään teloitettaisi.eikä missään nimessä pienemmästäkin,,murhista,tapoista ja pedofiileille voisi antaa passituksen sähkötuoliin.
no niin kirjoitti:
onhan se noinkin mutta ensin pitäisikin olla TÄYSIN VARMA syyllisyydestä.ja jos täyttä varmuutta ei löydy niin ei sitten tietenkään teloitettaisi.eikä missään nimessä pienemmästäkin,,murhista,tapoista ja pedofiileille voisi antaa passituksen sähkötuoliin.
Herra sanoi: "Mitä oletkaan tehnyt! Etkö kuule, kuinka veljesi veri huutaa minulle maasta?
Nyt olet kirottu etkä voi jäädä tänne, sillä tämän maan oli avattava suunsa ja otettava vastaan veljesi veri, jonka sinä vuodatit.
Kun sinä nyt karkotat minut tältä seudulta, minä joudun pois kasvojesi edestä. Minun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maailmalla, ja silloin kuka hyvänsä, joka minut kohtaa, voi tappaa minut.
Karkoitaa pois maata henkirikoksen tehneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270