Poliiseilla yhtä pahaa asennevammaa kuin kuopiossa ?
Itse en tiedä muuta kuin varkauden poliisit ...
Onko muilla paikkakunnilla
4
340
Vastaukset
- huomautuksen.
Sain täällä Itä-suomessa huomautuksen,kun ajoin Vt 6:lla 50km.h... 57km/h!!! Tie työmaa....mutta ei ainuttakaan työkonetta näkyvissä!! Kohde odotti asfaltoimista.Melkein löivät autoonkin...nyt lähettiin...
- Pali
Kun ei tarvii ede omasta autosta nousta pois varsinkaan ns ylinopeuden takia..
Onhan meillä näitä asennevammasia poliisijeja jotka kehuvat että on meillä voimakeinot millä asiakas saadaan autosta ulos..
Onko tässä vaiheessa asiakkaalla oikeus lopettaa asennevammaisen poliisin kärsimykset ? - Savosta
Pali kirjoitti:
Kun ei tarvii ede omasta autosta nousta pois varsinkaan ns ylinopeuden takia..
Onhan meillä näitä asennevammasia poliisijeja jotka kehuvat että on meillä voimakeinot millä asiakas saadaan autosta ulos..
Onko tässä vaiheessa asiakkaalla oikeus lopettaa asennevammaisen poliisin kärsimykset ?opettelemaan kirjoitustaitoa. Pilaat kaikkien savolaisten maineen. Juuri sinunkaltaisiasi varten tarvitaan nopeusvalvontaa. Sitäpaitsi Kuopion teillä on koko kesän näkynyt tavallista vähemmän liikenteen valvontaa. Lisää vain tätä poliisit!
- Pali
Savosta kirjoitti:
opettelemaan kirjoitustaitoa. Pilaat kaikkien savolaisten maineen. Juuri sinunkaltaisiasi varten tarvitaan nopeusvalvontaa. Sitäpaitsi Kuopion teillä on koko kesän näkynyt tavallista vähemmän liikenteen valvontaa. Lisää vain tätä poliisit!
Kieli snoppailu ...
Kerro tarkemmin miksi tarvitaan ?
kuopiossa on todella paljon ollut tänä kesän valvontaa sellaisissa paikoissa joissa todella saadaan vain hyvin rahastettua mutta vastaavasti vaaraa aiheuttavissa paikoissa niitä ei taas näy..
ps:tänän näin kuopiolaisen poliisin joka oli saanut tiksuta silmään ja kertoili että meni taju samassa ...hitto kun jäi harmittamaan että ei mennyt näkö kunnolla kun on muutekin niin puusilmäinen poliisi joka on kirjoittanut todella mutu juttuja ja puolueelliseti hoitanut asioita täällä päin...
Toivottavasti jossain vaiheessa valvonnan kiristäminen ja vittuilu alkaa harvetaa poliiseja luonnon mukaisesti kuten muissakin maissa on käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818