Tässä joutessani

TrueLady

Törmäsin tähän:

Sanotaan, että rahalla voi ostaa kaikkea, mutta ei voi. Voit ostaa ruokaa, mutta et ruokahalua; lääkettä, mutta et terveyttä; tietoa mutta et viisautta; kiiltoa mutta et kauneutta, hupia mutta et iloa, tuttavia mutta et ystäviä, palvelijoita mutta et uskollisuutta, vapaa-aikaa mutta et rauhaa. Rahalla voit saada kaikesta kuoren, mutta et ydintä. - Arne Garborg

Niettä simmottia =)))

100

1029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

löytyi tämmönenkin:

Kiinalaisille myydään kuuta taivaalta
      (20.10.2005 12:16) Amerikkalainen Lunar Embassy -yhtiö on alkanut myydä alueita Kuusta kiinalaisille. Eekkeri eli 0,4 hehtaaria kuuperää maksaa 289 yuania eli 29,90 euroa. Kuukaupoista kertoo China Daily -sanomalehti. Lunar Embassy perustelee toimintaansa YK:n vuonna 1967 voimaan tulleen ulkoavaruussopimuksen porsaanreiällä. Sopimuksen mukaan minkään valtion hallituksella ei ole omistusoikeutta ulkoavaruuden maaperään. Sopimuksessa ei kuitenkaan mainita mitään yksityishenkilöistä tai yrityksistä. Tyytyväisiä asiakkaita on kuulemma yli 3,5 miljoonaa.

Kikakika

• El Bubn

Miksiköhän sitä voisi sanoa, mitä bin Laden "ostaa" rahalla? Hupia, palvelijoita?

• TrueLady

sanoa mitä hän pyrkii ostamaan.. ei o meitä esitelty.. en tunne ko karvanaamaa

• rahtari1

toi sun väite ei kyllä ihan pidä paikkanasa ,kyllä rahalla voi ostaa melkein mitä tahansa mut se mitä sillä sit saa niin voi olla vaan teennäistä,että semmossii

• TrueLady

siin oli kyl nimi alla... ihan kopioin tualta vaan.. mutta oli siin osa asiaakin.. kiinalaisia maa.. eiku kuukauppoja kun vertaa tohon ylempään tekstiin... =O))))))))) =O)))))))) =O)))))))

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

siin oli kyl nimi alla... ihan kopioin tualta vaan.. mutta oli siin osa asiaakin.. kiinalaisia maa.. eiku kuukauppoja kun vertaa tohon ylempään tekstiin... =O))))))))) =O)))))))) =O)))))))

aukeeks muuten sun koneella kaatiksen sivu ,ku mä en pääse sinne millään

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

aukeeks muuten sun koneella kaatiksen sivu ,ku mä en pääse sinne millään

mut menin Explorerilla

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

mut menin Explorerilla

mäkin pääsin sinne

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

mäkin pääsin sinne

Kai sekin joskus tökkii =) Mä en eka Modzillal päässy oikein mihinkään.

• TrueLady kirjoitti:

Kai sekin joskus tökkii =) Mä en eka Modzillal päässy oikein mihinkään.

vaikka käytin exploreria. Siellä voi olla joku päivitys käynnissä.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

vaikka käytin exploreria. Siellä voi olla joku päivitys käynnissä.

kyl mää siel oon saanu olla... ai mut mä vaan avasin enkä selannu ollenkaan ... juu kyl se toimii

• TrueLady kirjoitti:

kyl mää siel oon saanu olla... ai mut mä vaan avasin enkä selannu ollenkaan ... juu kyl se toimii

Koitin mennä keskustelupuolelle ja sit vaan sippas koko systeemi. Koitin äsken uudestaan ja nyt pelas taas.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

Koitin mennä keskustelupuolelle ja sit vaan sippas koko systeemi. Koitin äsken uudestaan ja nyt pelas taas.

sepä siitä.. kurkin sitä joskus toiste. =)

• köyhällä on ainakin ystävät aidompia kuin rikkaalla. Minun seurassa ei kukaan ole rahan takia:))

• TrueLady

ostaa kuuta ? =))) Tuli vaan mieleen että kuuperä o arvossaan kunhan kuuaseman rakennus alkaa =))

• TrueLady kirjoitti:

ostaa kuuta ? =))) Tuli vaan mieleen että kuuperä o arvossaan kunhan kuuaseman rakennus alkaa =))

tänne alas kourallinen kerrallaan:))

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

tänne alas kourallinen kerrallaan:))

mitäs mää sit ulvon jos kuu o palasina pitkin maata? =))) Ja loppuu romanttiset kävelyt ihan vallan.. no niitä ei ny muutenka oo ollu mutta jos joskus.. =)))

• TrueLady kirjoitti:

mitäs mää sit ulvon jos kuu o palasina pitkin maata? =))) Ja loppuu romanttiset kävelyt ihan vallan.. no niitä ei ny muutenka oo ollu mutta jos joskus.. =)))

että jenkit meinas joskus laittaa mainoksia kuuhun. Olis se aikas kamalaa kun oman kullan kans haluis vähän romantiikkaa ja sit kuussa lukis Mcdonald's tai coca cola:(((

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

että jenkit meinas joskus laittaa mainoksia kuuhun. Olis se aikas kamalaa kun oman kullan kans haluis vähän romantiikkaa ja sit kuussa lukis Mcdonald's tai coca cola:(((

no onneks ei onstunu =)))

• TrueLady kirjoitti:

no onneks ei onstunu =)))

kansainvälinen sopimus kieltää kaikki avaruusmainokset. Tulikohan massapostitusta kun joku pölli taas mun viestin.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

kansainvälinen sopimus kieltää kaikki avaruusmainokset. Tulikohan massapostitusta kun joku pölli taas mun viestin.

tääl ny o... juu se kuu.. siit o sovittu ettei se oo minkään valtion. sit joku valopää hokas että sopparis ei puhuta yksityisvirmoista mitään =)) Ja ei ku kaupparekisteriin ja kuuta myymään =)))

• TrueLady kirjoitti:

tääl ny o... juu se kuu.. siit o sovittu ettei se oo minkään valtion. sit joku valopää hokas että sopparis ei puhuta yksityisvirmoista mitään =)) Ja ei ku kaupparekisteriin ja kuuta myymään =)))

myyneet vapaudenpatsaan ja eiffel-torninkin, miksei sitten kuuta:))

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

myyneet vapaudenpatsaan ja eiffel-torninkin, miksei sitten kuuta:))

hukannu... juuh =)) Kyl se silti hiukka pisti ajatteleen ihmisten motiiveja... 3,5 milj jo ostanu... se tekee helkuton ison kasan euroja... tulsivat tänne ni ei huuhaa maksais pal mittään =))

• TrueLady kirjoitti:

hukannu... juuh =)) Kyl se silti hiukka pisti ajatteleen ihmisten motiiveja... 3,5 milj jo ostanu... se tekee helkuton ison kasan euroja... tulsivat tänne ni ei huuhaa maksais pal mittään =))

köyhät ihmiset ostaa näitä jeesuksen ristin palasia ja kristuksen luita yms. :(((

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

köyhät ihmiset ostaa näitä jeesuksen ristin palasia ja kristuksen luita yms. :(((

senkin viel ymmärrän.. sillon joskus tapahtuneena.. mut siinä o tuhatvuotinen perinne. Ja tosiasiahan on että luja usko, riippumatta mihin uskoo, vaikuttaa muuhunkin kuin ajatuksiin. Mitä vakaammin uskoo toipumiseen esim sairauden jälkeen, sitä varmemmin se tapahtuu. Ja se o tieteellinen fakta.

• TrueLady kirjoitti:

senkin viel ymmärrän.. sillon joskus tapahtuneena.. mut siinä o tuhatvuotinen perinne. Ja tosiasiahan on että luja usko, riippumatta mihin uskoo, vaikuttaa muuhunkin kuin ajatuksiin. Mitä vakaammin uskoo toipumiseen esim sairauden jälkeen, sitä varmemmin se tapahtuu. Ja se o tieteellinen fakta.

tollaset hömpötykset uppoo yleensä vähän koulutettuihin ihmisiin ja ne kun tuppaa olemaan köyhiä. Olis niiden rahoille tärkeempääkin tekemistä.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

tollaset hömpötykset uppoo yleensä vähän koulutettuihin ihmisiin ja ne kun tuppaa olemaan köyhiä. Olis niiden rahoille tärkeempääkin tekemistä.

pääsääntösesti...

• TrueLady

Piruako tää ny just tökkii.. Treffipalsta... en mene.. enenenenenenenenen!!

• rahtari1

viruspuolen tos vahän parempaan kuosiin ,ku tuntuu et taas kone tökkii,pitää varmaan kohta viskata pihalle koko masina jäähtyy hetkeks

• rahtari1 kirjoitti:

viruspuolen tos vahän parempaan kuosiin ,ku tuntuu et taas kone tökkii,pitää varmaan kohta viskata pihalle koko masina jäähtyy hetkeks

olla millänsäkään vaikka kylmähoitoo saisivatkin.

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

taitaa olla toi Eniro ku mättää =/ Ei o kiva ku yssin kärvistelee eikä sit pääse ees huuhaalle... Pah ja pöh sanon ma. Mänee heemo huanoon kuntoon.. Kerro ny jotain piristävää.. *melki panikoi ja ikkasee*

• TrueLady kirjoitti:

taitaa olla toi Eniro ku mättää =/ Ei o kiva ku yssin kärvistelee eikä sit pääse ees huuhaalle... Pah ja pöh sanon ma. Mänee heemo huanoon kuntoon.. Kerro ny jotain piristävää.. *melki panikoi ja ikkasee*

rahtarin masiina kun ei enää kuulu mitään.

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

toi mikä on jalkojen ja kropan yläpäässä toi kajutta niin tuntuu siellä olevan viel aikas tyhjä tunne

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

rahtarin masiina kun ei enää kuulu mitään.

tod näk. Niinku minäkin =) Tai sit rahtari laittaa meille bitumia =)

• rahtari1 kirjoitti:

toi mikä on jalkojen ja kropan yläpäässä toi kajutta niin tuntuu siellä olevan viel aikas tyhjä tunne

täytetään niin että oot ihan huuhaakunnossa kun hyppäät rattiin.

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

mulla se o aina niin =))))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

täytetään niin että oot ihan huuhaakunnossa kun hyppäät rattiin.

perskule rupes huolestuttaa et jos sitä ei oo ajokunnossa ton huuhaan takia,äkkiä löylyy pesään et täs kerkee toipuu viel

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

perskule rupes huolestuttaa et jos sitä ei oo ajokunnossa ton huuhaan takia,äkkiä löylyy pesään et täs kerkee toipuu viel

Aamu ilman huuhaata o ihan ku ei heräis ollenkaan? =)) Aivan!! =)))))

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

mulla se o aina niin =))))

sitä sumppii valuu et täs ees herää kunnolla

• rahtari1 kirjoitti:

Ei näy huuhaa vaikka kuinka pilliin puhallat:))

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

sitä sumppii valuu et täs ees herää kunnolla

tuotapikaa =)) hitsi.. kuis se ny menikään... Juuh. Riittävän vahvaa. Ei imelää. Tilkka valkasuainetta. *ojentaa iiison mukin*

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Ei näy huuhaa vaikka kuinka pilliin puhallat:))

jo tuntuu tuol kajuutassa vähän elpymisen merkkejä

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

tuotapikaa =)) hitsi.. kuis se ny menikään... Juuh. Riittävän vahvaa. Ei imelää. Tilkka valkasuainetta. *ojentaa iiison mukin*

pullapitko mul on omasta takaa

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

pullapitko mul on omasta takaa

termariin evääks? Vai onko matkanvarrel päiväkahvipaikkoja? =))

• rahtari1 kirjoitti:

jo tuntuu tuol kajuutassa vähän elpymisen merkkejä

niin rattaat pyörimään että puut juoksee alta pois, ei tarvi kaasua painaa. Niin ne mummutkin juoksee mun fillarin eestä:)))

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

termariin evääks? Vai onko matkanvarrel päiväkahvipaikkoja? =))

matkan varrella kyl löytyy kuppiloita

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

matkan varrella kyl löytyy kuppiloita

juonpa sit ite loput =)) Jossei tupu ota?

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

niin rattaat pyörimään että puut juoksee alta pois, ei tarvi kaasua painaa. Niin ne mummutkin juoksee mun fillarin eestä:)))

taas motarilla se urkuharmooni poljin lattias kiinni

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

niis kuppilois tyytyy tohon bitumiin ,ku siel on kyl kebardiikin tarjolla,mut ei pirskati uskalla ottaa,muuten sitä voi vetää ton koko kotteron viel metsähallituksen puolelle

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

niis kuppilois tyytyy tohon bitumiin ,ku siel on kyl kebardiikin tarjolla,mut ei pirskati uskalla ottaa,muuten sitä voi vetää ton koko kotteron viel metsähallituksen puolelle

ei tueta ei =)) sitä sit ehtool vasta ku o kottero turvallisesti parkissa =))

• rahtari1 kirjoitti:

taas motarilla se urkuharmooni poljin lattias kiinni

huokaista helpotuksesta kun tulee lumi maahan. Laitan sitten fillarin talviteloille. Mä oon liian vaarallinen liikenteessä jo kuivallakin kelillä.

• TrueLady kirjoitti:

huomasin että sulla olis ollut kahvia tarjolla. Kerkisin jo laittamaan oman pannun tulelle.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

huomasin että sulla olis ollut kahvia tarjolla. Kerkisin jo laittamaan oman pannun tulelle.

toisel kertaa sit =))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

huokaista helpotuksesta kun tulee lumi maahan. Laitan sitten fillarin talviteloille. Mä oon liian vaarallinen liikenteessä jo kuivallakin kelillä.

mamoile,pistä lumiketjut niihin renkaisiin niin kun mä tein nuorena ja vedin fillaril koko talven

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

ei tueta ei =)) sitä sit ehtool vasta ku o kottero turvallisesti parkissa =))

voi muutenkaan ottaa,oon enskuun 2päivä ollu vuoden raittiina ja aion jatkaa sitä,kato mä oon elämäni aikana juonu pari kerrostalo osaketta

• rahtari1 kirjoitti:

mamoile,pistä lumiketjut niihin renkaisiin niin kun mä tein nuorena ja vedin fillaril koko talven

niin pitää panna pipo päähän ja mun töyhtö ei toimi varoitusvilkkuna.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

vanhan hyvänajan pannukahvii

• TrueLady kirjoitti:

toisel kertaa sit =))

tässä keretään kahvittelemaan viä monet kerrat.

• rahtari1 kirjoitti:

vanhan hyvänajan pannukahvii

keittimeen mutta multa löytyy kyllä kunnon pannukin. Pitäis vaan muistaa ostaa löpöö siihen.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

niin pitää panna pipo päähän ja mun töyhtö ei toimi varoitusvilkkuna.

tee siihen pipoon reikä sitä töyhtöä varten

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

voi muutenkaan ottaa,oon enskuun 2päivä ollu vuoden raittiina ja aion jatkaa sitä,kato mä oon elämäni aikana juonu pari kerrostalo osaketta

taas unehtuun =)) Mun pää o kato sellane.. ei siä mikään kauaa pysy... =)))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

keittimeen mutta multa löytyy kyllä kunnon pannukin. Pitäis vaan muistaa ostaa löpöö siihen.

siis oikeen pannussa keitetty on parempaa ku kahvinkeittimessä tehty

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

taas unehtuun =)) Mun pää o kato sellane.. ei siä mikään kauaa pysy... =)))

sellasii tyyppejä mitkä on kauheen tarkkoja hintaeroista mut sit niil on kuitenkin varaa ryypätä jatkuvasti,et siiheh viinaan on rahaa aina,eikä niit rahoi lasketa

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

sellasii tyyppejä mitkä on kauheen tarkkoja hintaeroista mut sit niil on kuitenkin varaa ryypätä jatkuvasti,et siiheh viinaan on rahaa aina,eikä niit rahoi lasketa

mun exän ??? =O Tshihii.. ei vaiskaa... juu o ja paljo semmosia.

• rahtari1 kirjoitti:

tee siihen pipoon reikä sitä töyhtöä varten

mä tota itse tajunnut. Nyt saa mummot kyytiä talvellakin:)))

• rahtari1 kirjoitti:

siis oikeen pannussa keitetty on parempaa ku kahvinkeittimessä tehty

parempaa. Tota litkusumppia on vaan niin helppo keittää.

• rahtari1
        TrueLady kirjoitti:

mun exän ??? =O Tshihii.. ei vaiskaa... juu o ja paljo semmosia.

kukin tyylillään,mut näin se vaan on

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

mä tota itse tajunnut. Nyt saa mummot kyytiä talvellakin:)))

sainhan mä sut jatkaa fillarointia läpi talven ,mut perskule varo vähän niit mummoja ku sä meet kuitenkin kahvat ojossa

• rahtari1 kirjoitti:

sainhan mä sut jatkaa fillarointia läpi talven ,mut perskule varo vähän niit mummoja ku sä meet kuitenkin kahvat ojossa

että mummot varoo mua:)) Olen jo tunnettu hahmo näillä raiteilla.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

että mummot varoo mua:)) Olen jo tunnettu hahmo näillä raiteilla.

sano mitään ku en tienny tapausta no anna mennä sit vaan jos ne on jo tottunu hyppii ojaan ku tupu tulee

• TrueLady

ja toisaalta mitäs se mulle kuuluu.. kun ei mun nurkis sitä tee eikä mun lompakolla käy.. Vai mitä rahtari? =))

• rahtari1

sama vaikka munkin tutut dokaa,niin mä oon kaikkeni yrittää auttaa niin mun puolesta juokoon ittesä vaikka hautaan ku sen tien ovat ite valinneet,mul on omakin elämä pidettävä kasassa en jaksa huolehtii enää toisista

• rahtari1 kirjoitti:

sama vaikka munkin tutut dokaa,niin mä oon kaikkeni yrittää auttaa niin mun puolesta juokoon ittesä vaikka hautaan ku sen tien ovat ite valinneet,mul on omakin elämä pidettävä kasassa en jaksa huolehtii enää toisista

voi huolehtia. Jokainen valitsee tiensä itse. Yksi tuttavamies kertoi että sai yöllä puhelun humalaiselta ystävältään joka uhkasi tappaa itsensä. Mies hetken tuumasi ja sanoi sitten että tee se vasta aamulla ja jatkoi uniaan. Kaveri oli nolona myöhemmin mutta ennenkaikkea hengissä.

• TrueLady
        rahtari1 kirjoitti:

kuiville väkisin =) eikä o tarviska. vaik kuin tekis mieli auttaa ja tukee ja jeesata.. ei siitä tu mitään jos ei ite haluu lopettaa läträämistä.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

voi huolehtia. Jokainen valitsee tiensä itse. Yksi tuttavamies kertoi että sai yöllä puhelun humalaiselta ystävältään joka uhkasi tappaa itsensä. Mies hetken tuumasi ja sanoi sitten että tee se vasta aamulla ja jatkoi uniaan. Kaveri oli nolona myöhemmin mutta ennenkaikkea hengissä.

mun faija on vähän yli 70 ja dokannu jo lähes 40 vuotta ku multa kuoli mutsi 99 niin faija on siitä lähin soitellu kännissä lähes joka viikko just noit juttuja

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

tuokin esimerkki :/ Mutta hei ny unohtu jotain!!!! HUUHAA!!! Haloo!! misä me ollaan?? Onks ny joku virallinen "vakavoidumme"tunti? Ku ma en oikenin tiiä..

• rahtari1 kirjoitti:

mun faija on vähän yli 70 ja dokannu jo lähes 40 vuotta ku multa kuoli mutsi 99 niin faija on siitä lähin soitellu kännissä lähes joka viikko just noit juttuja

joskus on vaan parempi antaa olla eikä mennä siihen lässytykseen mukaa.

• TrueLady kirjoitti:

tuokin esimerkki :/ Mutta hei ny unohtu jotain!!!! HUUHAA!!! Haloo!! misä me ollaan?? Onks ny joku virallinen "vakavoidumme"tunti? Ku ma en oikenin tiiä..

mun menopelistäkin ja se peli se vasta huuhaata onkin:)))

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

mun menopelistäkin ja se peli se vasta huuhaata onkin:)))

siis sä et huristele.. vaan huuhaahirestelet? Hehehee.. keksin uuden sanan =)

• TrueLady kirjoitti:

siis sä et huristele.. vaan huuhaahirestelet? Hehehee.. keksin uuden sanan =)

Toi se kuvaa kaikkein parhaiten mun huuhaaristeilyä:)))

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

Toi se kuvaa kaikkein parhaiten mun huuhaaristeilyä:)))

siis risteily.. koskas te ny meette? *odottaa kieli pitkällä matkaraporttia*

• Juu kyllä ne mummut mua varoo mutta tossa ihan varmuuden varoiks tulostin netistä hoitotestamentin. Tulee se kovempi kovallekin vastaan ja mummuista ei koskaan voi olla varma.

• rahtari1

ai sä tulit raput alas,et kai vaan loukannu ittees mul on kännykkä tos vieres jos tarttee soittaa sulle ensihoidon auto pihaan

• rahtari1 kirjoitti:

ai sä tulit raput alas,et kai vaan loukannu ittees mul on kännykkä tos vieres jos tarttee soittaa sulle ensihoidon auto pihaan

eikä ollut ees yhtään mummua väistettävänä:))

• rahtari1 kirjoitti:

Tupu alkaa hinautua päiväpuulle, tavataan taas.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

sit taas =)) Kauniita unia =))

• rahtari1 evk
        tuputuu kirjoitti:

nuku hyvin palaillaan HEIPPA

• takkunen

Siis LUULEE saavansa sitä mitä ostaa.Eikä aina ees ehjää kuorta,vain kliseetä ja klmouria,joka on ihmeesti saanu ihmiset pauloihinsa.Ei ne suuren maailmankaan raha-rakkaus liitot ole ku pelkkää pintakiiltoa;Ja sisällä on vain tyhjyys.Kyllähän raha on ollu kautta aikojen valta,lieneekö jo oravannahkojen aikaan.Mut mitähän elämä onkaan kovan pinnan alla jos siitä väkisin tehdään ulospäin juhlaa,mut rikkinäinen ihminen siel saattaa olla.

• TrueLady

sullekin =) juupajuu näin on.

• rahtari1 evk

poistun muihin maisemiin ,jatka ketjus loppuun oot kohta puoles välis HEIPPA

• TrueLady

hauskaa tööpäevää =)) Siel sataa :/

• takkunen
        TrueLady kirjoitti:

hauskaa tööpäevää =)) Siel sataa :/

ainakaa tääl,ku on 3,kuivat tiet eikä tuulenvirettäkää.Kerranki tän kuukauden aikaan ainaski ny on tyyni,mut päiväl tietty tuulee niin et tukka katoo.

• TrueLady
        takkunen kirjoitti:

ainakaa tääl,ku on 3,kuivat tiet eikä tuulenvirettäkää.Kerranki tän kuukauden aikaan ainaski ny on tyyni,mut päiväl tietty tuulee niin et tukka katoo.

sinne sit =)) *etsii hätäsesti vaatetta* noniih.. misä ei sada? =)

• takkunen
        TrueLady kirjoitti:

sinne sit =)) *etsii hätäsesti vaatetta* noniih.. misä ei sada? =)

Kattelen täs just tuota sää ja mää osastoo ja eipäs taida kannattaakkaa tulla.Saattaa käydä niin et kun oot perillä,niin se sataa täälläki.Otappas ny vaan ne vaatteet poikkee ja istaha takas,oli nääs niinku multa liian hätänen toive.

• TrueLady
        takkunen kirjoitti:

Kattelen täs just tuota sää ja mää osastoo ja eipäs taida kannattaakkaa tulla.Saattaa käydä niin et kun oot perillä,niin se sataa täälläki.Otappas ny vaan ne vaatteet poikkee ja istaha takas,oli nääs niinku multa liian hätänen toive.

ku keittää toinen pannu kahvia. Otaks seuraks?

• takkunen
        TrueLady kirjoitti:

ku keittää toinen pannu kahvia. Otaks seuraks?

paljo,ihana kaffeen tuoksu,kaataa nyt sitte oikeen reilusti sen mukin täyteen.Juu ja ei tartte jättää valkuaisvaraa,ja eikä imellystä mukaan,kun mä yritän olla aivan ittekseen makee.Ryyps....nauttii ihanasta kaffesta,kun aina toisen keittämä on parempaa kun itte kokattu.Ottasin tietty toisenki mukillisen,jos siitä ny ei onkelmaa tuu,saiskos.

• TrueLady
        takkunen kirjoitti:

paljo,ihana kaffeen tuoksu,kaataa nyt sitte oikeen reilusti sen mukin täyteen.Juu ja ei tartte jättää valkuaisvaraa,ja eikä imellystä mukaan,kun mä yritän olla aivan ittekseen makee.Ryyps....nauttii ihanasta kaffesta,kun aina toisen keittämä on parempaa kun itte kokattu.Ottasin tietty toisenki mukillisen,jos siitä ny ei onkelmaa tuu,saiskos.

meillä keitetään ain täys pannu =)) Männääs yläälle ryystään.. tää ponppimine ei oikein suju multa. :/ Mine ossaa tän koneen kans...

• takkunen
        TrueLady kirjoitti:

meillä keitetään ain täys pannu =)) Männääs yläälle ryystään.. tää ponppimine ei oikein suju multa. :/ Mine ossaa tän koneen kans...

mä oon jo siel.Ylisil jalkot,tanssit ja huvitukset.

• törmäsin aikoinaan tällaiseen mietelauseeseen:

"Rahalla ei saa ystäviä, mutta toisaalta - sillä saa parempilaatuiset vihamiehet........."

T. MM.

• TrueLady

aivan varmasti =)) Huomenia sinullekin =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      209
      4670
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      108
      3420
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1907
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1460
    5. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      10
      1409
    6. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1356
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1273
    8. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      260
      1250
    9. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      53
      1224
    10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      13
      1159
    Aihe