tämä Chloe! Makailee itse toisen kanssa, mutta suuttuu kauheasti jos Scot on kerran erehtynyt! Emmerdalen inhottavin. Aikaisemmin inhottavin oli mielestäni Lousie (mitenkähän kirjoitetaan?), mutta nyt on jäänyt jo toiseksi.
inhottava
7
1801
Vastaukset
- Seija
Totta puhuen, Chloesta on tullut tyrkky.
Nimi kirjoitetaan Louise. - Debbie.D
Kyllä pitää paikkansa.Chloe on protoesimerkki ihmisestä,joka on petollinen kaikkia kohtaan ja tavoitteena on aina vain oma etu.
Musta Chloe ei kyllä ollut tuollainen alussa,sen roolia on kyllä muutettu aika paljon.
Mut musta Chloekin tulee jossain vaiheessa raskaaksi,ja saapi vauvan,en vaan tiedä kenen kaa,ja paljonko siihen on Suomessa aikaa.
Toivottavasti sitten rauhoittuu.- Kaarina
Tuollaisesta vauvasta minulla ei ole tietoa, mutta sellainen hämärä mielikuva minulla on, että Chloe teeskentelisi jossain tulevassa vaiheessa raskautta, jotta saisi sillä jotain etua itselleen. Olipas selvästi sanottu :-)
- Debbie.D
Kaarina kirjoitti:
Tuollaisesta vauvasta minulla ei ole tietoa, mutta sellainen hämärä mielikuva minulla on, että Chloe teeskentelisi jossain tulevassa vaiheessa raskautta, jotta saisi sillä jotain etua itselleen. Olipas selvästi sanottu :-)
juu,ei ole ollenkaan mahdotonta.
Luin sen brittisivuilta joskus,mutta se tosiaan saattoi ollakin niin,että hän vain teeskentelee olevansa raskaana.=) - parasta tv:ssä on emmerdale
Debbie.D kirjoitti:
juu,ei ole ollenkaan mahdotonta.
Luin sen brittisivuilta joskus,mutta se tosiaan saattoi ollakin niin,että hän vain teeskentelee olevansa raskaana.=)meillä vielä tulevaisuuden jaksoissa chloe tulee tappelemaan charityn siskon kanssa samasta miehestä. Charityn sisko chastity on raskaana tälle miehelle, jonka nimeä en kerro jännityksen säilymiseksi, ja chloe teeskentelee olevansa.
- Verdoux
Chloe on niitä ihmisiä jotka ovat ulkoa kauniita, mutta sisältä rumia. Erittäin itsekäs ja tekopyhä.
- mitä muista
mutta entä minä? tuollaista ruikuttamista vaikka oli itse tehnyt pahaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286