mistä löytää tiedon, että onko joku yritys mennyt konkurssiin?
Kuulin tänään yhdestä konkurssista, mutta en löydä siitä netistä mitään mainintaa. Talousuutisia olen katsonut niistä sivuista mitä on tullut mieleeni, eikä niistä ole mitään löytynyt.
konkurssiin menneet
6
4035
Vastaukset
- löytyy
www.ytj.fi
noin viikon viiveellä konkurssi päätöksestä.- mäkinen
nyt se tieto olikin jo ytj:ssä. Olin sitä sieltä katsellutkin, ja ihmettelin kun näytti vaan olevan normaalisti voimassa. En tiennyt tuosta viiveajasta.
- Anonyymi
Mistä saa selville LEI-tunnuksen?
Tiedossa on Yrityksen nimi, yritysmuoto ja Y-tunnus.
Kun syöttää nää tänne ytj:n niin tulee teksti: Annettu LEI-tunnus on virheellinen.- Anonyymi
Myönnetty LEI-tunnus näkyy YTJ-yrityshaussa
PRH ei lähetä sinulle erikseen päätöstä LEI-tunnuksen myöntämisestä.
Myönnetyn LEI-tunnuksen ja myöntämisen ajankohdan näet hakemalla yrityksesi tai yhteisösi tiedot maksuttomassa YTJ-yrityshaussa. Kirjoita hakukenttään yrityksesi tai yhteisösi nimi tai Y-tunnus. Hakukentän alapuolelle ilmestyy lista hakutuloksista. Klikkaa yrityksesi tai yhteisösi Y-tunnusta ja pääset tarkempiin tietoihin. Myönnetty LEI-tunnus näkyy tietosivulla Y-tunnushistorian alapuolella kohdassa LEI-tiedo
- Anonyymi
Mikä se LEI tunnus on?
- Anonyymi
LEI on maailmanlaajuinen yhteisötunnus, joka on tarkoitettu rahoitusmarkkinoilla toimivien yritysten ja yhteisöjen tunnistamiseen. LEI-tunnuksella parannetaan rahoitusmarkkinoiden läpinäkyvyyttä.
LEI on lyhennys englanninkielen sanoista Legal Entity Identifier. Tunnuksessa on 20 merkkiä, ja se perustuu ISO 17442 -standardiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078