Minä olen saatananpalvoja ja ylpeä uskonnostani. Palvon saatanaa avoimesti eikä minua kohtaan kohdistettu rasimi haittaa mitenkään.
Saatananpalvonnasta saan voimia.
Saatananpalvojana
10
726
Vastaukset
- Aurelianus
Saatanan olemassaolosta on samanverran näyttöä kuin Kristuksen tai Allahinkin ja tuo määrä on yhtä kuin 0.
Monet mustat tosin harjoittavat Macumbaa, jonka rinnalla Saatananpalvonta on pikkupoikien puuhaa. Jos haluat partantaa teiniangstiasi jollain rajummalla hommalla, niin suosittelen. Niissä kemuissa tehdään oikeitakin ruumiita!ihankuin en olisi päivänselvästi huomannut sekä Jumalan että paholaisen olemassaoloa.
Kyllä saatananpalvonnassa ruumiita tulee, arvioisin että n.40% niistä poistuu oman käden kautta.
Nuoruuteen kuuluu monenlaisia kehitysvaiheita, eikä niitä pidä tuomita.
- mutta
Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?
mutta kirjoitti:
Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?
ellei siihen liity mitään rikollista toimintaa.
Joillekin se on etsikkoaikaa. Useimmille se on nuoruuteen kuuluvaa kapinointia vanhempia ja yleensä auktoriteetteja vastaan.- Kröhöm...
mutta kirjoitti:
Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?
...että satanismi ja saatananpalvonta ovat kaksi eri asiaa. On helppo tuhahtaa, että "pah, yksi ja sama juttu, mitä sitä hiuksia halkomaan", mutta kun ne eivät todellakaan ole samoja juttu! Satanisti palvoo itseään, saatananpalvoja Saatanaa(näin siis pelkistettynä). Ja ei, en ole s.palvoja, vaikka aiheesta kirjoitankin.
ps. Jokseenkin huvittavaa, että jopa kirkko sotkee nämä asiat keskenään :D. Vähän kuin väittäisi ateistin ja pakanan kuuluvan samaan uskontoon..xD - ehkä..
Erasmus kirjoitti:
ellei siihen liity mitään rikollista toimintaa.
Joillekin se on etsikkoaikaa. Useimmille se on nuoruuteen kuuluvaa kapinointia vanhempia ja yleensä auktoriteetteja vastaan.kyse on masennuksesta.. se voi olla myös vakavaa/ hyvin vakavaa..hiljaista/kovaäänistä avuvpyyntöä, joka lähimmäisten pitäisi huomata..
jos siihen ei liity mitään rikollista/itsetuhoista, niin mitä ilmeisimminkin kyse on itsensä etsiskelystä:S
- tietoisestikkin
haluat pahaa..;(...surullista.. ehkä joku päivä silmäsi avautuu...
- animagus
Uskotko persoonalliseen saatanaan? En tunne ketään, joka uskoisi. Sallinet siis typerät kysymykset, kuten millainen saatana sinun mielestäsi on. Sarvipäinen sorkkajalka, jolla on masuuninkeltaiset silmät? Vai jotakin muuta vähemmän hohdokasta, kuten esim. mies (niin, oletan, että kyseessä on mies) tummassa puvussa ja kravatti kaulassa? Jotakin muuta, mitä? Miksi koet saavasi saatananpalvonnasta voimia? Miksi haluat palvella saatanaa? Uskotko jumalaan? Minusta saatanaan ei voi uskoa, jos ei usko jumalaan. Se näyttää väistämättömältä...
Miksi lähetit viestisi rasismi-palstalle? Uskontoonhan tämä enemmän liittyy!- saatana on mies
Feministi paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625