elämää minkään arvoisena, kenenkään, minkään, en omaa enkä muidenkaan.
Anteeksi että mielestäni elämä on vain suuri erhe, rakkaus vain suvunjatkamisen takaamiseksi luonnon suunnittelema manipulaatio, ja kuolema lopulta vain helpotus.
Anteeksi etten usko jumalaan, pyhään tai muuhunkaan johon moni uskoo pelätessään joutuvansa helvettiin.
Anteeksi että olen realisti, lihansyöjä, kylmä ja tunteeton.
Anteeksi että silti kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.
Anteeksi ristiriitaisuuteni.
Anteeksi jos olen väärässä.
Anteeksi etten
1
470
Vastaukset
- kritisoija
"jumalaan - - johon moni uskoo pelätessään joutuvansa helvettiin"
Ei, vaan moni pelkää joutuvansa helvettiin uskoessaan Jumalaan (toisin sanoen: jos ei uskoisi, ei myöskään pelkäisi! Olen pilkunn*ssija, tiedän sen =))
"Anteeksi että olen realisti, lihansyöjä, kylmä ja tunteeton"
Tunteettomuus on ihmiselle mahdotonta :) Kemialliset reaktiot tuottavat tunteet (kuten mainitsit sinnepäin) ja JOKAISELLA ihmisellä on tunteita, olisivatpa ne sitten kuinka latteita tahansa :D
Ja miksi kukaan realisti alentuisi kuvailevien sanojen käyttöön? Onko sellainen enää aito realisti?? ;)
"Anteeksi että silti kaipaan rakkautta ja läheisyyttä"
Noniin... viimeistään tuossa lauseessa selviää ettet ole tunteeton!
"Anteeksi ristiriitaisuuteni"
No nyt et ole ainakaan väärässä ;)
'Kritisoijan' palaute: annoit minulle mietittävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039