elämää minkään arvoisena, kenenkään, minkään, en omaa enkä muidenkaan.
Anteeksi että mielestäni elämä on vain suuri erhe, rakkaus vain suvunjatkamisen takaamiseksi luonnon suunnittelema manipulaatio, ja kuolema lopulta vain helpotus.
Anteeksi etten usko jumalaan, pyhään tai muuhunkaan johon moni uskoo pelätessään joutuvansa helvettiin.
Anteeksi että olen realisti, lihansyöjä, kylmä ja tunteeton.
Anteeksi että silti kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.
Anteeksi ristiriitaisuuteni.
Anteeksi jos olen väärässä.
Anteeksi etten
1
504
Vastaukset
- kritisoija
"jumalaan - - johon moni uskoo pelätessään joutuvansa helvettiin"
Ei, vaan moni pelkää joutuvansa helvettiin uskoessaan Jumalaan (toisin sanoen: jos ei uskoisi, ei myöskään pelkäisi! Olen pilkunn*ssija, tiedän sen =))
"Anteeksi että olen realisti, lihansyöjä, kylmä ja tunteeton"
Tunteettomuus on ihmiselle mahdotonta :) Kemialliset reaktiot tuottavat tunteet (kuten mainitsit sinnepäin) ja JOKAISELLA ihmisellä on tunteita, olisivatpa ne sitten kuinka latteita tahansa :D
Ja miksi kukaan realisti alentuisi kuvailevien sanojen käyttöön? Onko sellainen enää aito realisti?? ;)
"Anteeksi että silti kaipaan rakkautta ja läheisyyttä"
Noniin... viimeistään tuossa lauseessa selviää ettet ole tunteeton!
"Anteeksi ristiriitaisuuteni"
No nyt et ole ainakaan väärässä ;)
'Kritisoijan' palaute: annoit minulle mietittävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811178Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710341- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976578Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535691- 745102
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514434Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274259Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas774109Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1353655