Minusta on jotenkin turha tämä jaarittelu taivaasta ja helvetistä,ONKO SITÄ ONKO NE TOTTA siksi että minun käsityksen mukaan ihmisillä on jo nyt ne maan päällä sisimmässään .Eli Ihminen voi tuntea elämänsä että se on yhtä helvettiä maan päällä ja joku toinen että on kuin olisi jo taivaassa.Missä raja kulkee.Itse olen joskus ennen uskoontuloa kokenut ikäänkuin helvetin esimakua, lohduttomuutta, epätoivoa surua ja pelkoa sekä myös joskus välillä uskoontulonkin jälkeen .Mutta voin tänään todistaa että Kristus on muuttanut elämäni ja saanut parantaa minua kun annoin hänelle mahdollisuuden ja vapaat kädet tehdä se ,niin että tänään tunnen iloa rauhaa ja vanhurskautta pyhässä henkessä, eli Herran läsnäoloa elämässäni.Kun minun tai sinun sisimmässäsi on asumassa pyhä henki ,siellä on silloin taivas ja iankaikkisuus sinussa jo nyt.Mutta jos ei niin tiedät kyllä itse minkälaista muuta elämä voi olla.Neuvoksi annan jos tunnet että elämäsi on helvettiä maan päällä se on merkki siitä asiat eivät ole kohdallaan sinun elämässäsi eikä esim. kuolema tule muuttamaan mitään paremmaksi.Mutta tänään voit lähteä etsimään Kristusta ja tehdä uskon-ratkaisun ja saada Kristuksen elämän sisimpääsi ja silloin tyhjyys ja kuolema ja helvetillinen olo väistyy elämästäsi ja taivaan ilo rauha ja lepo astuu pysyvästi sisimpääsi.Ja kun kerran kuolet ,TAIVAS JATKUU SINULLE IKUISESTI.
Helvetti ja Taivas
harrat
1
364
Vastaukset
- risto
sinä olet vähän hullu hakeudu hoitoon koska et asu ilmeisesti hyrynsalmella hyrynsalmella hyrynsalmella hyrynsalmella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844