ihanaa että on tollasii immeisiä olemassa ku sä.Ooo lukenut sun viestejäs ja niissä kyllä on sitä jotain joka saa suupielet ylöspäin........jatka koska mulla on nyt menossa synkkiskausi ja ainoo huvi tällähetkellä on lukee sun ilosii viestejäs
tuputuulle
15
361
Vastaukset
Kauniisti sanottu ja kun tuut meidän kanssa huuhaamaan niin unohtuu ne synkät ajatuksetkin, kyllä tänne sopii:)) Tuu vaan juttelemaan meidän kanssa. Ollaan nyt tuolla toisessa paikassa mutta löysitkin meidät jo.
- helena60
kävit sitten katsoon mun profiilin ja mä sun.Oon tosissaan ilkeillyt tuolla bb:n sivuilla mut kiva kun löyty tällänen ns. normipalsta jossa saa nauraa eikä vaan ilkeillä jota oon tehny ja luin myös että olis joku rahtari jolla on kivoja mielipiteitä.KIITTI sillekin
helena60 kirjoitti:
kävit sitten katsoon mun profiilin ja mä sun.Oon tosissaan ilkeillyt tuolla bb:n sivuilla mut kiva kun löyty tällänen ns. normipalsta jossa saa nauraa eikä vaan ilkeillä jota oon tehny ja luin myös että olis joku rahtari jolla on kivoja mielipiteitä.KIITTI sillekin
pidetään lystiä:)))
- helena60
tuputuu kirjoitti:
pidetään lystiä:)))
niin me teemme ja nyt on mentävä kauppaan että on iltapäiväks jotain safkaa ku lopetan koneeseen katselun
helena60 kirjoitti:
niin me teemme ja nyt on mentävä kauppaan että on iltapäiväks jotain safkaa ku lopetan koneeseen katselun
muistaa. Osta sit jotain mikä on hyvää, terveellistä eikä lihota, siis nyt aloin miettimään että mitä sieltä sit pitäis tuoda:)
- helena60
tuputuu kirjoitti:
muistaa. Osta sit jotain mikä on hyvää, terveellistä eikä lihota, siis nyt aloin miettimään että mitä sieltä sit pitäis tuoda:)
ostetaan suklaata,aurajuustoo ja kalaa....mulle ainaskin riittää ja piisaa pairtsi että pari kaljaa kai on otettava ja miks ei kukaan muu tuu tähän juttuun mukaan hei haloo taa on huuhaata
helena60 kirjoitti:
ostetaan suklaata,aurajuustoo ja kalaa....mulle ainaskin riittää ja piisaa pairtsi että pari kaljaa kai on otettava ja miks ei kukaan muu tuu tähän juttuun mukaan hei haloo taa on huuhaata
Mun heikkous on suklaa, sitä myydään meidän huoltikalla kolme patukkaa kahdella eurolla. Toinen kompastuskivi on neljän juuston pizza.
- AMR-52
helena60 kirjoitti:
...teil molemmil...))) kauppiasta pitäs käyvä moikkaamas,jotai pöperöö vkl.si. kalja jääköön listan ulkopuolel..))
AMR-52 kirjoitti:
...teil molemmil...))) kauppiasta pitäs käyvä moikkaamas,jotai pöperöö vkl.si. kalja jääköön listan ulkopuolel..))
epäterveellistä? Kysyypi terveyspoliisi
- AMR-52
tuputuu kirjoitti:
epäterveellistä? Kysyypi terveyspoliisi
...ostan sianlihaa,jossa rrreilusti läskii,ehkä viel leivän pääl ven.metwurstii, punasta margsuu,pullaaaa,jottai hilloo pannarin päälle..))) kyl pitäs pärjätä,ei ala lapa tärisemään...)))
AMR-52 kirjoitti:
...ostan sianlihaa,jossa rrreilusti läskii,ehkä viel leivän pääl ven.metwurstii, punasta margsuu,pullaaaa,jottai hilloo pannarin päälle..))) kyl pitäs pärjätä,ei ala lapa tärisemään...)))
ruokavaliolla, osta nyt hyvä ystävä suklaata vielä että saat flavonoideja kyytipojaks.
- AMR-52
tuputuu kirjoitti:
ruokavaliolla, osta nyt hyvä ystävä suklaata vielä että saat flavonoideja kyytipojaks.
.....ne law....mitkä ...noidit ovat.??..))
AMR-52 kirjoitti:
.....ne law....mitkä ...noidit ovat.??..))
mutta tekee sydämmelle hyvää, eli syö tummaa suklaata ja jos joku nyrpistää nenää niin pidä kunnon esitelmä suklaan terveysvaikutteista.
- AMR-52
tuputuu kirjoitti:
mutta tekee sydämmelle hyvää, eli syö tummaa suklaata ja jos joku nyrpistää nenää niin pidä kunnon esitelmä suklaan terveysvaikutteista.
...et koiransuklaa pal terveellisempää ihmisel ko ihmisil tarkotettu... ei oo sokerii,purimet säilyy hyvänä..)))
AMR-52 kirjoitti:
...et koiransuklaa pal terveellisempää ihmisel ko ihmisil tarkotettu... ei oo sokerii,purimet säilyy hyvänä..)))
ja uskoisin että eläinten ruuat muutenkin on terveellisempiä kuin ihmisten valmisruuat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989