Hassua lukea vanhojen miesten riitaisia juttuja. Eivätkö herrat ehtineet riittävästi tapella ja v:lla nuorena? Mistä sitä sepekkuutta ja kaunaa vielä löytyy?
jaba,kapi,keris,emeris
3
248
Vastaukset
- Psykoanalyytikko Sigmund
Oman kuolevaisuutensa konreettisen tuntemuksen voimistuminen, epäonnistumiset elämässä, vanhat selvittämättömät riidat, ongelmat läheisten kanssa ja työelämässä, heikkenevä miehinen kyky ikääntymisen myötä jne...
Kaikki nämä saavat aikaan sen, että mies kun tulee tiettyyn ikään, muuttuu moni Keriksen ja kumppaneiden kaltaisiksi katkeriksi, häijyiksi ja ilkeiksi vanhoiksi ukoiksi. Kaunat vain kasvavat ja syvenevät (eli ts. niin vaikea yhtäaikainen vertikaalinen ja horisontaalinen integraatio onnistuu tällöin varsin luonnikkaasti), eikä vanhoista taisteluhaudoista enää osata, jakseta tai haluta (tai kaikki kolme yhtä aikaa) nousta ylös.
Kuolemaa odotellessa pitää keksiä jotain vittumaista puuhaa, kun ei jaksa pohtia koko ajan sitä, että miksei minusta tullutkaan uutta Elvistä tai Suomen tasavallan presidenttiä, vaan pirun ämmä vei sen Minulta!
Ei se tämän kummempaa psykoanalyysiä kysymykseesi vastaaminen kaipaa..
Se siitä, juttusi on vitsiksi huono, faktaksi ufoilua.
Toveri, näin sen tässäkin menee: Kun itse kysyt, kuten avauksessa kysyt, ja itse vastaan, saat heitettyä oman kräkäklimppisi sekaan siihen soppaan jossa itse oletkin sopassa vain kuohuavana räkänä kaiken keskellä.
Tupa-filosofin osa on vaikea, kun aate rassaa ja kollektiivinen tahto pitää vallassaan, siellä teidän linnakkeessa, Hagigsen torin kulmilla.
Seppo Hietanen- J´ai comprendré ne pas
CITY.-Keskusta kirjoitti:
.
Se siitä, juttusi on vitsiksi huono, faktaksi ufoilua.
Toveri, näin sen tässäkin menee: Kun itse kysyt, kuten avauksessa kysyt, ja itse vastaan, saat heitettyä oman kräkäklimppisi sekaan siihen soppaan jossa itse oletkin sopassa vain kuohuavana räkänä kaiken keskellä.
Tupa-filosofin osa on vaikea, kun aate rassaa ja kollektiivinen tahto pitää vallassaan, siellä teidän linnakkeessa, Hagigsen torin kulmilla.
Seppo HietanenEikös ne tuvat ja niiden vilosohvit sijaitse pääosin siellä kepun keskeisillä kannatusalueilla, eikä suinkaan Hagiksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018234- 565122
- 244767
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274680Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364490Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744397- 623963
- 423605
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402894- 452599