Sorrun aina välillä arvostelemaan ja puhumaan pahaa toisista ihmisistä, haluaisin todella päästä siitä tavasta eroon.Pyydän myös rukous apua uskoni vahvistamiseen.
Rukouspyyntö
4
194
Vastaukset
Uutta Testamenttia lukemalla päivittäin ääneen, voit hankkia Kristuksen mielen. Raamattu on Jumalan Sana.
Rukoilen myös puolestasi, että voit lopettaa pahan tavan arvostella toisia. On parempi siunata toisia, kuin arvostella.
Julistan syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Yritä tästä eteenpäin paremmin. Yritä olla arvostelematta. Yritä hankkia 1 kor 12 armolahjoja, ne ovat merkittäviä, että voit saada Pyhän Hegnen johdatusta omaan ja toistenkin elämään annettavaksi. Mene vaikka rukouskokouksiin tai rukouspalvelujonoihin niin kauan, että olet saanut useita armolahjoja 1 kor 12 listalta. Ne siirtyvät kätten päälle panemisen kautta. Siunausta sinulle Jeesuksen nimessä! Tapahtukoon muutos nyt elämässäsi. Tulkoon Jumalan henkilökohtainen kutsu sanan julistajaksi sinulle armolahjojen kautta. Kukaan ei ole valmis kutsuttaessa. Kutsua seuraa koulutus opetuslapsena Jeesuksen seuraajaksi, joka tarkoittaa sanan julistamista siten, että ihmeet ja merkit seuraa, kuten Jumalan paranemisihmeetkin. Jumala tekee tämän kaiken sille, joka antautuu ja janoaa. Luonnolista on että paha puhe ei sovi sanan julistajan suuhun.- Kiitos
mutta mikä on rukouspalvelujono?
- mervimerja
olen 19-v sitten Jeesuksen saanut vastaanottaa omana vapahtajana. Parasta mitä olen löytänyt.. Kiitos kaikissa tilanteissa on minun uskoa vahvistanut, kiitän jokaisesta tosi-asiasta ja samoin anteeksiantaminen ja pyytäminen ovat mahtavia asioita, jos puhun pahaa ystävästä takanapäin voin senkin kertoa kyseiselle henkilölle ja pyytää anteeksi, se ainakin vähentää selän takana lörpöttämistä. Kannattaa koleilla. siunaavin kiitoksin Mervi
- Kiitos
sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948