taas yksi vanha viisaus pitää paikkansa!!
kun lukee näitä usakonto kirjoituksia jossa yks valittaa valion mainoksista ja toinen ties mistä niin kyllä sitä vaan ei voi ajatella muuta kuin että kyllä kaikki uskovaisiet ovat päästään vähän pipejä,kun pitää vaahdota asioista ja eikös ne lähes kaikki maailman sodatkin johdu uskonnosta,ei ne mistään alue hallinnasta ole enää kyse!!
Uskonto on ooppiumia kansalle
5
345
Vastaukset
- Nooa..
sanomia, voitasko sanoa sinutkin aivopesty?, kun tältä kantilta katsoo ja kaikki on suhteellista!
- piimä
Nykyisin uskonto on pikemminkin rasvatonta ja mautonta levitettä leivälle.
- Arkki
että joutavat jo pois tuhoamasta hienoa palloa.
Arkki kirjoitti:
että joutavat jo pois tuhoamasta hienoa palloa.
Ihmisissä on se ongelma, että ihmiset tuhoavat ennemmin koko pallon kuin jättävät sen paikalleen itsensä poistuessa.
jos et saa palaa piirakasta, niin hietä se pois ikkunasta
- Takametsän Äijä
Marxin Carl oli muuten juutalainen.
Mikä mahtoi saattaa hänen ajatuksensa niin kauas juutalaisuudesta?
Mutta uskonto on eri kuin Raamatun elävä usko.
Teepä itsellesi ensin selväksi mikä on uskonnon ja elävän uskon ero?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057