"tunnusluku virheellinen!"

Dr.Swan

on se kumma kun ihminen parhaansa yrittää niin silti ei hyväksytä sisään kirjautumisessa pikku virheitä...aikkhan tässä tuhlaatuu roppakaupalla,vaikka potilaat odottavat jo saavansa avun tuskaan kuin tuskaan kuitenkin inhimillisessä ajassa!!!Pitääkö sitä nyt olla niin tarkka pienistä kirjoitusvirheistäö kun kerta on kyse huuhaan ihmiskunnan auttavasta kätösestä joka aina on valmiina tekemään ihmeparantumisia.

PaHOITTELEN SUU ON SUOMESSA24!

Tulkaa kiltit potilaat....on yksinäistä nyt :(((((

8

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan
      • Dr.Swan

ajattelin avateesani linkkioä et ei siellä mitään voi olla mikää saa mielen iloiseksi mut voi pientä kismirriä kun oli sitte söpö kun mikä!!!!

(siitä huolimatta et INHOAN niitä tappaja elukoita)paitsi omaa misua minkä poikakaveri ampu haulikolla...:(....ja tietty kissanpennut...öööö....tai jotain......haen kaljan

• ypoyksin
        Dr.Swan kirjoitti:

ajattelin avateesani linkkioä et ei siellä mitään voi olla mikää saa mielen iloiseksi mut voi pientä kismirriä kun oli sitte söpö kun mikä!!!!

(siitä huolimatta et INHOAN niitä tappaja elukoita)paitsi omaa misua minkä poikakaveri ampu haulikolla...:(....ja tietty kissanpennut...öööö....tai jotain......haen kaljan

jo sen putelin mutta kisu oli söötti kun mikä

• LonesomeMan
        Dr.Swan kirjoitti:

Pitihän se laittaa... eikä sitä nyt auta huijata tässä :)
        Millastahan hoitoo sitä tarvis... omahoitoo koitin keskiviikkona ja oli väärät lääkkeet :(

• Dr.Swan
        ypoyksin kirjoitti:

jo sen putelin mutta kisu oli söötti kun mikä

....olen mä avannu puteleita jos jonkin moisia....ksu oli sööööööööttti!

• Dr.Swan
        LonesomeMan kirjoitti:

Pitihän se laittaa... eikä sitä nyt auta huijata tässä :)
        Millastahan hoitoo sitä tarvis... omahoitoo koitin keskiviikkona ja oli väärät lääkkeet :(

väärä lääkitys jos potilailta itseltään kysellään.Oikea on oll jokaine munun määräämäni "yrtti"

kerro joku hauska piristävä juttu etten nukahda?
        Saat sitten ilmsen suolihuuhtelun....voi voi.....miten juomat loppuu aina ennenku alkaa ees vä'syttämöäm!

• ypoyksin
        Dr.Swan kirjoitti:

....olen mä avannu puteleita jos jonkin moisia....ksu oli sööööööööttti!

vaarallista kun oon saanu wep-kameran toimii ja kajarit sekä mikin eikä menny kun yks kynsi poikki....oon vähä huolissani

• Aki 43
        Dr.Swan kirjoitti:

väärä lääkitys jos potilailta itseltään kysellään.Oikea on oll jokaine munun määräämäni "yrtti"

kerro joku hauska piristävä juttu etten nukahda?
        Saat sitten ilmsen suolihuuhtelun....voi voi.....miten juomat loppuu aina ennenku alkaa ees vä'syttämöäm!

Mies kärsi ummetuksesta ja meni lääkäriin. Asian kuultuaan
        lääkäri alkoi sekoittaa rohtoa.
        - Missä te asutte?
        Mies kertoi osoitteen.
        - Aiotteko palata kotiin kävellen, polkupyörällä vai autolla?
        - Autolla.
        - Monennessako kerroksessa asuntonne on?
        - Neljännessä.
        - Ja miten pitkälti on ulko-ovelta vessaan?
        - Noin viisi metriä.
        - No hyvä. Juokaa tämä ja sitten pitäkää kiirettä.
        Meni jonkin aikaa, ja sitten lääkärin puhelin soi.
        - Samperin hyvin laskettu. Ei heittänyt kuin puolitoista metriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe