http://www.replicaters.com/naziuniforms.html
Kaikenlaista kivaa natsitavaraa! Luo oma tyylisi ja hanki respektiä!
Natsivaatteita myynnissä!
5
1071
Vastaukset
- oli
paljastus:( sääli... luulette respektin tulevan vaatteista, tai aatteista jotka liittyy uhoomiseen/ muuhun sellaiseen jota "pitää pelätä"....
Pukeudu vain natsi vaatteisiin, jos haluut olla yleinen pelle/kävelevä vitsi(meidän suvaitsevaisten silmissä)sillä ainut mitä me ei suvaita on syyttömiin liittyvä suvaitsemattomuus.. you know??
MINÄ SÄÄLIN SINUA JA MUITA SAMANTASOISIASI IHMISIÄ.... Kerron sinulla pikku vinkin, jolla ehkä kunnioitusta saat(myös itseltäsi) Kohtele muita, niin kuin haluat niitten kohtelevan sua.. ole vilpitön läheisilles ja rakasta MYÖS ittees(ei liikaa)!! ota virheistä opikses!!- kaikkien
peräsuolia? Ei siinä mitään jos se sun mielestä herättää kunnioitusta........
- TOI OMA KIRJOTUKSES..
kaikkien kirjoitti:
peräsuolia? Ei siinä mitään jos se sun mielestä herättää kunnioitusta........
ja sit minun... aivan älytöntä..nauraa!!
Jos jotakin mielistelen, niin se olen minä itse.
Haluan etten aiheuta kenellekkään syyttömälle pahaa mieltä, sillä silloin voin itsekkin olla hyvällä mielellä ja omallatunnolla PISTE.
Hullua edes keskustella kanssasi :S
- Eerikki-kapokii
Miksi tuollaisia rumia lumppuja pitäs ylleen vetää...
- nehän on
Hugo Bossin suunnittelemia merkkivaatteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826