Välittäjä Jeesus

Ent.arvi

Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin. Hän antoi kyllä todella hyvät ohjeet Jumalan luo mutta suurin kunnia kuuluu kyllä Itse Luojalle. Jumalan poika? Totta, sinä myös olet niin kuin minäkin. Olemme myös pikkuisia luojia itsekin.
Oletteko ikinä tutustuneet kaikkien maailman valtauskontojen todelliseen opetukseen. Ne on kaikki lähes samanlaisia ja saman Jumalan luo näyttävät tien, sillä eihän Jumalia ole kuin yksi, eikö niin?
Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne ja myös kunnioitan niitä, mutta pääsin Jumalan kanssa kontaktiin jo ennen raamattuun tutustumistani. Löytyykö muita samanlaisia? Kommentoikaa muutkin.

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mietiskelijä-

>>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne

• mölli

Hyvä ent.arvi, kirjoittaahan joku sentään asiaa tälläkin palstalla. Olen kanssasi suurinpiirtein samaa mieltä Jeesuksesta. Miksi helluntailaiset ja muut ns. uskossa olevat aina vetoavat pelkkään tunteeseen. Ei pelkällä järjelläkään kyllä pitkälle pötkitä paitsi ehkä rahallisesti, mutta.. Oikea asioista perillä oleminen vaatii todella tasapainossa toimivia aivolohkoja eli harmoniaa jonka syntymistä voidaan Itse auttaa.

• >>Kirjoitat-
      >>Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin.

>>Joh. 8:25 "Niin he sanoivat hänelle:
      "Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille:
      "Juuri se, mitä minä puhunkin teille".>Kirjoitat-
      >>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10912
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7323
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5364
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      71
      5227
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4113
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2885
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2390
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2219
    Aihe