Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin. Hän antoi kyllä todella hyvät ohjeet Jumalan luo mutta suurin kunnia kuuluu kyllä Itse Luojalle. Jumalan poika? Totta, sinä myös olet niin kuin minäkin. Olemme myös pikkuisia luojia itsekin.
Oletteko ikinä tutustuneet kaikkien maailman valtauskontojen todelliseen opetukseen. Ne on kaikki lähes samanlaisia ja saman Jumalan luo näyttävät tien, sillä eihän Jumalia ole kuin yksi, eikö niin?
Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne ja myös kunnioitan niitä, mutta pääsin Jumalan kanssa kontaktiin jo ennen raamattuun tutustumistani. Löytyykö muita samanlaisia? Kommentoikaa muutkin.
Välittäjä Jeesus
4
173
Vastaukset
- -mietiskelijä-
>>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne
- mölli
Hyvä ent.arvi, kirjoittaahan joku sentään asiaa tälläkin palstalla. Olen kanssasi suurinpiirtein samaa mieltä Jeesuksesta. Miksi helluntailaiset ja muut ns. uskossa olevat aina vetoavat pelkkään tunteeseen. Ei pelkällä järjelläkään kyllä pitkälle pötkitä paitsi ehkä rahallisesti, mutta.. Oikea asioista perillä oleminen vaatii todella tasapainossa toimivia aivolohkoja eli harmoniaa jonka syntymistä voidaan Itse auttaa.
>>Kirjoitat-
>>Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin.
>>Joh. 8:25 "Niin he sanoivat hänelle:
"Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille:
"Juuri se, mitä minä puhunkin teille".>Kirjoitat-
>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510912
- 817323
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445364- 715227
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334113- 472968
- 362885
- 402390
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372219