Välittäjä Jeesus

Ent.arvi

Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin. Hän antoi kyllä todella hyvät ohjeet Jumalan luo mutta suurin kunnia kuuluu kyllä Itse Luojalle. Jumalan poika? Totta, sinä myös olet niin kuin minäkin. Olemme myös pikkuisia luojia itsekin.
Oletteko ikinä tutustuneet kaikkien maailman valtauskontojen todelliseen opetukseen. Ne on kaikki lähes samanlaisia ja saman Jumalan luo näyttävät tien, sillä eihän Jumalia ole kuin yksi, eikö niin?
Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne ja myös kunnioitan niitä, mutta pääsin Jumalan kanssa kontaktiin jo ennen raamattuun tutustumistani. Löytyykö muita samanlaisia? Kommentoikaa muutkin.

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mietiskelijä-

>>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne

• mölli

Hyvä ent.arvi, kirjoittaahan joku sentään asiaa tälläkin palstalla. Olen kanssasi suurinpiirtein samaa mieltä Jeesuksesta. Miksi helluntailaiset ja muut ns. uskossa olevat aina vetoavat pelkkään tunteeseen. Ei pelkällä järjelläkään kyllä pitkälle pötkitä paitsi ehkä rahallisesti, mutta.. Oikea asioista perillä oleminen vaatii todella tasapainossa toimivia aivolohkoja eli harmoniaa jonka syntymistä voidaan Itse auttaa.

• >>Kirjoitat-
      >>Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin.

>>Joh. 8:25 "Niin he sanoivat hänelle:
      "Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille:
      "Juuri se, mitä minä puhunkin teille".>Kirjoitat-
      >>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      97
      1090
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      624
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      480
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      438
    Aihe