Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin. Hän antoi kyllä todella hyvät ohjeet Jumalan luo mutta suurin kunnia kuuluu kyllä Itse Luojalle. Jumalan poika? Totta, sinä myös olet niin kuin minäkin. Olemme myös pikkuisia luojia itsekin.
Oletteko ikinä tutustuneet kaikkien maailman valtauskontojen todelliseen opetukseen. Ne on kaikki lähes samanlaisia ja saman Jumalan luo näyttävät tien, sillä eihän Jumalia ole kuin yksi, eikö niin?
Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne ja myös kunnioitan niitä, mutta pääsin Jumalan kanssa kontaktiin jo ennen raamattuun tutustumistani. Löytyykö muita samanlaisia? Kommentoikaa muutkin.
Välittäjä Jeesus
4
179
Vastaukset
- -mietiskelijä-
>>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne
- mölli
Hyvä ent.arvi, kirjoittaahan joku sentään asiaa tälläkin palstalla. Olen kanssasi suurinpiirtein samaa mieltä Jeesuksesta. Miksi helluntailaiset ja muut ns. uskossa olevat aina vetoavat pelkkään tunteeseen. Ei pelkällä järjelläkään kyllä pitkälle pötkitä paitsi ehkä rahallisesti, mutta.. Oikea asioista perillä oleminen vaatii todella tasapainossa toimivia aivolohkoja eli harmoniaa jonka syntymistä voidaan Itse auttaa.
>>Kirjoitat-
>>Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin.
>>Joh. 8:25 "Niin he sanoivat hänelle:
"Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille:
"Juuri se, mitä minä puhunkin teille".>Kirjoitat-
>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480