Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin. Hän antoi kyllä todella hyvät ohjeet Jumalan luo mutta suurin kunnia kuuluu kyllä Itse Luojalle. Jumalan poika? Totta, sinä myös olet niin kuin minäkin. Olemme myös pikkuisia luojia itsekin.
Oletteko ikinä tutustuneet kaikkien maailman valtauskontojen todelliseen opetukseen. Ne on kaikki lähes samanlaisia ja saman Jumalan luo näyttävät tien, sillä eihän Jumalia ole kuin yksi, eikö niin?
Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne ja myös kunnioitan niitä, mutta pääsin Jumalan kanssa kontaktiin jo ennen raamattuun tutustumistani. Löytyykö muita samanlaisia? Kommentoikaa muutkin.
Välittäjä Jeesus
4
221
Vastaukset
- -mietiskelijä-
>>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla sillä tunnen ne
- mölli
Hyvä ent.arvi, kirjoittaahan joku sentään asiaa tälläkin palstalla. Olen kanssasi suurinpiirtein samaa mieltä Jeesuksesta. Miksi helluntailaiset ja muut ns. uskossa olevat aina vetoavat pelkkään tunteeseen. Ei pelkällä järjelläkään kyllä pitkälle pötkitä paitsi ehkä rahallisesti, mutta.. Oikea asioista perillä oleminen vaatii todella tasapainossa toimivia aivolohkoja eli harmoniaa jonka syntymistä voidaan Itse auttaa.
>>Kirjoitat-
>>Mielestäni Jeesusta palvovat sortuvat henkilöpalvontaan. Jeesushan oli erittäin henkisesti kehittynyt Ihminen joita aina silloin tällöin on joukossamme, nykyäänkin.
>>Joh. 8:25 "Niin he sanoivat hänelle:
"Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille:
"Juuri se, mitä minä puhunkin teille".>Kirjoitat-
>>Älkää kommentoiko asiaani raamatun kohdilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971090
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438