Miten olisi seuraavanlainen toimenpide:
- Sinä alan miehenä hommaat jostain täysperävaunuyhdistelmän (max. pituus muistaakseni 25 metriä?) - 5-akselisella perävaunulla, ja muutenkin sellaisen, joka kantaa suurimman Suomen teillä sallitun kuorman.
- tehdään seuraavanlainen kuorma: kaikki tämän palstan puoliväkisin väännetyt "täpläketjut" autoon - ja koko hela kuorma Huuhaan kaatopaikalle, sillä sinne ne joutavat. Toisaalta - Sinulla on "oma lehmä ojassa" tuon kaatopaikan suhteen, mutta voin minäkin sen kuorman tehdä, ajaa ja purkaa muuallekin, kunhan auton saan - omistanhan ABCE-kortin minäkin.
Tämä viesti ei muuten ole huuhaata - toivottavasti ymmärrätte tämän viestin tarkoituksen.
Terveisin, MM.
Rahtari HUOM!
26
3634
Vastaukset
- seriffille
oli jo aikakin tehdä asialle jotain
- puoliväkisin
väsätyt. Kannatan. Jos muuten on tullakseen, niin ei haittaa. Onhan niitä sellaisiakin ketjuja nähty.
- porumies
taidan siemaista pari olusta jos sitten aukeaa...
- TrueLady
Man of Mystery. Ensiksi anteeksipyyntöni. Toiseksi kuten varmasti huomasit, tuo hullu ajatus oli minun ja vain minun. Viesti ymmärretty. Oikein rauhaisaa sunnuntaita. =) Hymyillään kun tavataan.
- itkeä
hyvä että seriffi tekee asialle jo jotain
- ei sefu
osoittanut sormella varsinaisesti ketään vaan yleistä ilmapiiriä huuhaalla.
Täällä on tällä hetkellä
*mitä puuhaa juttuja*.
Onko niin vaikeeta ymmärtää sefun tarkoitusta saada huuhaa jutut huuhaa jutuiksi. >Viesti ymmärretty. Oikein rauhaisaa sunnuntaita. =) Hymyillään kun tavataan.<
- kuitenkin: tuota samaa Sinulle - osoitit suurpiirteisyytesi. Kiitos siitä!
Terveisin, MM.
P.S. En tarkoittanut tuota aloitustani JUURI Sinulle, en todellakaan - vaan koko palstaa/palstalaisia ajatellen.- TrueLady
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Viesti ymmärretty. Oikein rauhaisaa sunnuntaita. =) Hymyillään kun tavataan.<
- kuitenkin: tuota samaa Sinulle - osoitit suurpiirteisyytesi. Kiitos siitä!
Terveisin, MM.
P.S. En tarkoittanut tuota aloitustani JUURI Sinulle, en todellakaan - vaan koko palstaa/palstalaisia ajatellen.jokos mennään sieneen =)) hajetaan ne suppikset pois ennen pyryä.
- yöpäivystykset
ovat minusta asiallisia ja tervetulleita täplän kans tai ilman. Unettomat saavat keskustella keskenään. Ei haittaa varnaan niitä, jotka nukkuvat. Päiväaikaan jutut todellakin keskittyvät liikaa yhteen ketjuun. Mutta hienoa tää yhdessaolo ja ajatusten vaihto. :)
- mukavaa
että sinä poistaisit kaikki viestit jotka eivät ole huuhaata esim. kaikki arkiset askareet ym. jotka eivät kuulu tänne. Otat tiukan linjan niin saadaan vanha kunnon huuhaa takaisin. Voi tulla aluksi vähän rutinaa, mutta kyllä kansa sitten lopulta tajuaisi missä mennään. Kiitos etukäteen.
- mieltä
Hullun hauska huuhailu on muuttunut arkiseksi turinatuvaksi.
Mieluummin pieni määrä kunnon huuhaata,ei määrällä ole väliä vaan HUUHAAJUTUILLA.
Kiitän myös etukäteen jos/kun toteutat tiukan linjan.
että mitäs tuon paluukuormassa takaisin, jos tuon keikan teen?
Katsokaas - en millään kehtaisi ajaa tuollaista yhdistelmää teli ylhäällä - TYHJÄNÄ - takaisin. Rahtiauton kun pitäisi mielellään olla kattoon asti kuormattu mennentullen. Menomatka ei tuota ongelmia kuorman suhteen........., ja ilmaistahan ei tuollaisella ajaminen ole. Ja raha ei kasva puussa......
Tällaisia ajatuksia, t. MM.- täyslastillisen
hyvää mieltä paljon rakkautta ja maailmaan rauhaa
- huumoria
joka saa naurun tyrskäyksiä ilmoille.
- varatartsan
MM ja muut! :o\Hmmmm...mietiskelin tässä sitä, että jengihän ei pian uskalla kirjoitella pitkiä viestiketjuja, kun on pelko pilkusta. Heittääkkö jutut kesken, ja aloittaako uusi ketju? Vähän on kinkkinen juttu. Jos niitä täpliä pukkaa, niin minkäs sille voi? :o) Tuossa yöpäivystyksessähän se pilkku tulee väkisinkin, jos ei tee uutta aloitusta. Pitäiskö jokaisen yökukkujan tehdä oma aloitus, ja sitten käydään heittämässä kommentit kaikkien ketjuun? Eihän niitä yövalvojia niin paljon ole, etteikö he vois jutella samassa ketjussa.
Olen itsekkin ollu pilkkumetsällä muutama yö sitten kollille. Jutut oli mainioita ja kaikilla oli tosi hauskaa.:o) Noh, pilkkuahan sitä siinä metsästeltiin ja se tulikin hyvien juttujen pisteeksi.;o)
Jos silloin tällöin niitä pilkkuja tulee, niin ei kai se haittaa. Sehän kertoo vaan, että huuhaalla viihdytään ja hauskaa on. Annettais jatkossakin mennä näin, ettei iske kirjoittajakato. Ja mihin isketään se raja, mikä on huuhaata ja mikä ei?
Tämä ei ollut huuhaata, mutta kirjoitinpa kuitenkin sen tänne. :o)))- mielipiteeni
-Ja mihin isketään se raja, mikä on huuhaata ja mikä ei?-
Kyllä jokainen tietää mikä on huuhaata ja mikä ei ja jos ei erota niin kyllä seriffi erottaa toivottavasti tästä lähtien.Voi olla että tämä minun viestini lähtee mutta ei haittaa jos se on vaan huuhailulle hyväksi.Ei muuta kuin seriffi vaan putsaamaan tekstiä rankalla kädellä että saadaan huuhaa huuhaaksi.Jokainen saa käyttää ihan järkeä noissa aloituksissa eikö niin?Huuhailemisiin. - kaverin tekstiä:
mielipiteeni kirjoitti:
Kyllä jokainen tietää mikä on huuhaata ja mikä ei ja jos ei erota niin kyllä seriffi erottaa toivottavasti tästä lähtien.Voi olla että tämä minun viestini lähtee mutta ei haittaa jos se on vaan huuhailulle hyväksi.Ei muuta kuin seriffi vaan putsaamaan tekstiä rankalla kädellä että saadaan huuhaa huuhaaksi.Jokainen saa käyttää ihan järkeä noissa aloituksissa eikö niin?Huuhailemisiin.-Mieluummin pieni määrä kunnon huuhaata,ei määrällä ole väliä vaan HUUHAAJUTUILLA.-
Mielestäni tuo lause osuu nappiin. - yksitypy
kaverin tekstiä: kirjoitti:
-Mieluummin pieni määrä kunnon huuhaata,ei määrällä ole väliä vaan HUUHAAJUTUILLA.-
Mielestäni tuo lause osuu nappiin.Huuhaajutut pitäis olla huuhaajuttuja.
Itse olen huomannut, että huuhailu on aikamoinen taitolaji. Se ei olekaan niin helppoa kuin luulis.
Jatkuvaan huuhailuun pystyy henkilö jolla on tavaton mielikuvitus. Sellaisia henkilöille voi kyllä hattua nostaa :=))))) Usein tahtoo mennä omatkin jutut muuksi kun huuhailuks :=((((
Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ???? yksitypy kirjoitti:
Huuhaajutut pitäis olla huuhaajuttuja.
Itse olen huomannut, että huuhailu on aikamoinen taitolaji. Se ei olekaan niin helppoa kuin luulis.
Jatkuvaan huuhailuun pystyy henkilö jolla on tavaton mielikuvitus. Sellaisia henkilöille voi kyllä hattua nostaa :=))))) Usein tahtoo mennä omatkin jutut muuksi kun huuhailuks :=((((
Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????pisteitä/täpliä ei jaeta tuosta vaan:
>Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????<
- EI, se väkinäisyys näkyy sitten niissä jutuissa
Niin muuten:....."köyhän ainut huvitus, on vilkas mielikuvitus, se siivet selkään saa......"
- oma perusajatukseni on tuo huuhaan suhteen - ja saa tuota siteerausta muuhunkin käyttää, jos on mielikuvitusta tarpeeksi...........!!!
Sunnuntaita kaikille, t. MM.- varatartsan
mielipiteeni kirjoitti:
Kyllä jokainen tietää mikä on huuhaata ja mikä ei ja jos ei erota niin kyllä seriffi erottaa toivottavasti tästä lähtien.Voi olla että tämä minun viestini lähtee mutta ei haittaa jos se on vaan huuhailulle hyväksi.Ei muuta kuin seriffi vaan putsaamaan tekstiä rankalla kädellä että saadaan huuhaa huuhaaksi.Jokainen saa käyttää ihan järkeä noissa aloituksissa eikö niin?Huuhailemisiin.kai sitten, jos niin radikaaleja muutoksia tänne halutaan.
Rankkaa tulee MM:llä olemaan poistojutuissa, aivan varmasti! Ei varmaan viikossa montaakaan aloitusta jää palstalle. Ja mitä sitten tapahtuisi? Tämä palsta on pian tyhjä.
Ymmärrän kyllä pointtisi, palstahan on huuhaa. Mitä olen lukenut huuhaan vanhoja juttuja, niin ei tämä siitä niin hirveesti ole muuttunut. Kyllä MM tekee varmasti oikean ratkaisun, jos näkee palstassa olevan jotain muokattavaa. Tänäänhän näytti olevan kyse vaan puoliväkisin väkerretyistä pisteketjuista.
Muutaman olen huuhaajutun laittanu täällä oloni aikana, joitakin vastauksiakin olen saanut. Sullakin varmaan on nikki, mikset käytä sitä kun kirjoittelet? Laitas joku huuhaa-aloitus, jospa muut tulevat perässä. Huuhailemisiin myös...:o|
Tämäkään ei ollut huuhaata, vaan yksi mielipide. - yksitypy
pisteitä/täpliä ei jaeta tuosta vaan:
>Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????<
- EI, se väkinäisyys näkyy sitten niissä jutuissa
Niin muuten:....."köyhän ainut huvitus, on vilkas mielikuvitus, se siivet selkään saa......"
- oma perusajatukseni on tuo huuhaan suhteen - ja saa tuota siteerausta muuhunkin käyttää, jos on mielikuvitusta tarpeeksi...........!!!
Sunnuntaita kaikille, t. MM.huomannut usein, että väkisin ei kannattais huuhaa-avauksia tehdä, johon itsekin usein syyllistyn. Siitä ei tahdo sitten tulla lasta eikä pas..aa. Mutta joskus taas on sellanen fiilis, että tuntuu ettei sormet riitä kirjoittamaan tekstiä, kun mielikuvitus lentää niin nopeaa vauhtia :=)))))))
- nikkiä
varatartsan kirjoitti:
kai sitten, jos niin radikaaleja muutoksia tänne halutaan.
Rankkaa tulee MM:llä olemaan poistojutuissa, aivan varmasti! Ei varmaan viikossa montaakaan aloitusta jää palstalle. Ja mitä sitten tapahtuisi? Tämä palsta on pian tyhjä.
Ymmärrän kyllä pointtisi, palstahan on huuhaa. Mitä olen lukenut huuhaan vanhoja juttuja, niin ei tämä siitä niin hirveesti ole muuttunut. Kyllä MM tekee varmasti oikean ratkaisun, jos näkee palstassa olevan jotain muokattavaa. Tänäänhän näytti olevan kyse vaan puoliväkisin väkerretyistä pisteketjuista.
Muutaman olen huuhaajutun laittanu täällä oloni aikana, joitakin vastauksiakin olen saanut. Sullakin varmaan on nikki, mikset käytä sitä kun kirjoittelet? Laitas joku huuhaa-aloitus, jospa muut tulevat perässä. Huuhailemisiin myös...:o|
Tämäkään ei ollut huuhaata, vaan yksi mielipide.Miksi pitäisi olla ja olenhan laittanut tänäänkin monta noita aloituksia tuohon mutta en tosiaan odota että siitä on pakko tulla joku keskustelunurkka punaisineen palloineen vaan toivon mielessäni että jotain ihmistä se hauskuuttaa jollain tavalla.Joskus seriffi niitä poistaakin mutta mitä sitten,ei aina voi mennä niinkuin haluaa.Anna seriffi tekee työtään omalla painollaan ja tämä palsta ei tule koskaan loppumaan koska ihmisiä riittää tänne aina.Kukaan ei ole korvaamaton,en edes minä.
nikkiä kirjoitti:
Miksi pitäisi olla ja olenhan laittanut tänäänkin monta noita aloituksia tuohon mutta en tosiaan odota että siitä on pakko tulla joku keskustelunurkka punaisineen palloineen vaan toivon mielessäni että jotain ihmistä se hauskuuttaa jollain tavalla.Joskus seriffi niitä poistaakin mutta mitä sitten,ei aina voi mennä niinkuin haluaa.Anna seriffi tekee työtään omalla painollaan ja tämä palsta ei tule koskaan loppumaan koska ihmisiä riittää tänne aina.Kukaan ei ole korvaamaton,en edes minä.
>Kukaan ei ole korvaamaton,en edes minä.<
- en minäkään - mutta pistää miettimään, miltä todella tuntuisi olla korvaamaton?
Tulikohan nyt liian laaja-alainen kysymys? Miettikääpä sitä - ihan tosi! Liikkumatilaa tuossa kysymyksessäni kyllä on............
T. MM.- jäädä miettimään
>Kukaan ei ole korvaamaton,en edes minä.<
- en minäkään - mutta pistää miettimään, miltä todella tuntuisi olla korvaamaton?
Tulikohan nyt liian laaja-alainen kysymys? Miettikääpä sitä - ihan tosi! Liikkumatilaa tuossa kysymyksessäni kyllä on............
T. MM.Tulen taas joku päivä kokeilemaan osaanko vielä huuhailun jalon taidon vai käykö seriffin kumi ruudulla tiheeseenkin kun nyt loppu surffailu tälle päivälle.Huuhailemisiin!
Aloitukseni nyt oli vaan kuvaannollinen ilmaisu sille, mitä todella tarkoitan.
Tuossa välissä joku totesi, että onhan puhelin ja sähköposti keksitty, niillä joutaa hoitaa ne jutut, mitkä täällä palstalla saavat (tai viime aikoina ovat saaneet) punaisen täplän merkikseen ketjun täyttymisestä.
Niin moni kaipaa tästä palstasta toisenlaista, kun mitä tämä nyt on ollut jo pitkään - niin, muuten: onhan tuossa palstan otsikon yhteydessä "Huuhaa-chat"-linkki: menkää sinne, se on käyttöä varten ja sinne mahtuu - ihan vinkkinä vaan.
Katsotaan, mitä arki tuo tullessaan, t. MM.- varatartsan
harvinaisen selvä! :o|
Tuota...Heh,haluutkos sen punaisen täplykän? Nyt olis lähellä! :o)))) Vitsi vitsi...huuhaata mä vaan! ;o)
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499